NOD februari 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door bapsie, 31 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotje26

lotje26 Lid

12 dec 2007
    79
    0
    0
    meentje en amy, gefeliciteerd!
    jeetje wat spannend....

ik voel me deze cyclus voor het eerst juist helemaal normaal. na de pil ben ik goed ziek geweest en de maand erna voelde ik ook van alles.
    nu alleen 3 dagen lage buikpijn gehad, maar dat zou dan de eisprong kunnen zijn toch? dan werkt mijn lichaam hopelijk weer normaal na 11 jaar de pil te hebben geslikt.
    wel ben ik nu minder nerveus, juist omdat ik niks voel heb ik niet de drang om snel te testen.

succes iedereen met klussen/wachten.
    liefs Lotje

2. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    JEUJ!

Amy, van harte gefeliciteerd! :D :D

EN DAT IS NUMMER VIJF!!

:) :)

Zo gaat ie goed, zo gaat ie beter... :D

3. Hoi hoi,
    weer een zwangere :) spannend hoor :) Nou hierzo niets. De test vanochtend doet t niet, geen controlelijntje te zien alleen die horizontale in het testvenster en bij t afvegen zag ik dat ik bloed dus ik mag op rood :( en mijn nieuwe NOD wordt 24 feb dus blijf gezellig bij jullie

4. maxie

maxie Actief lid

19 nov 2007
    183
    0
    0
    ow meiden, ik word alweer lichtelijk zenuwachtig en ik moet nog zoooo lang wachten :(
    ik heb nog geen andere klachten dan vorige maanden, maar pff als zie zenuwen nou al beginnen :p als ik dan hiet kijk voel ik me wel wat gesteund haha, ben in ieder geval niet de enige ;)

5. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Mammatje; wat jammer joh! Ik had gister nog wel goeie hoop voor je!
    Maar wel gezellig dat je bij ons in februari blijft! :D

6. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Bah, wat jammer!
    Ik heb het hierboven al aangepast.

7. Ja ik vind t ook jammer hoor en ik baalde al zo dat de test het niet deed en toen zag ik dat bloed terwijl ik morgen ongesteld had moeten worden en normaal begint t met wat bruin en dan helder bloed... Ach mijn lichaam houdt me gewoon voortdurend voor de gek want ben misselijk en heb pijn in mijn borsten... Maar ik vind t wel gezellig hier dus blijf lekker met jullie meetellen en duimen :)

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Amy, van harte meid! Geniet ervan!

9. Opening

Opening Niet meer actief

goedemiddag dames

meentje en amy heel erg gefeliciteerd

dit gaat goed februari is nog niet begonnen en nu al 5 zwangere hoop dat er meer mogen volgen waaronder mezelf natuurlijk hahaha

10. kikiko

kikiko Actief lid

30 dec 2007
    122
    0
    0
    Overijssel
    @ Amy Van harte gefeliciteerd meid.

11. Gefeliciteerd Amy, echt hartstikke leuk voor je :) Geniet er lekker van :)

12. Pffff wat moet ik nu? Ik dacht wth ik doe gewoon die test nog een keer, stomme ding doet t toch niet. Maar nu zie ik potverdrie een verticaal lijntje, heel licht maar wel aanwezig... :rolleyes: Maar ik bloed echt... Ik heb t mijn vriend nog niet laten zien maar heb bijna al mijn nagels op dus hij zal zo wel gaan vragen wat er is... Ik kan hier helemaal niet tegen... Was ik dan toch zwanger en verlies ik t nu gelijk? Of hoe zit dit?

13. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    @Mammatje; Jemig, dus dit verhaal krijgt ook nog een staartje?
    Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat er nu met je gebeurd.
    Je bloedt nu dus en je hebt een positieve test in je handen?
    Ik durf ook niet te zeggen of ik denk dat het nou het een of het ander is.

Misschien kan je even elders op het forum vragen? Bij Eerste symptomen ofzo? Anders weet ik het ook niet!

In ieder geval heel veel succes ermee! Ik duim voor je!

Liefs Jenna

14. Zoe10

Zoe10 Bekend lid

3 sep 2007
    551
    2
    16
    @Mammatje Hoe heftig bloed je dan? Is het echt ongesteldheid bloed of veel minder? Er zijn vrouwen die tijdens hun zwangerschap wel maandelijkse bloedingen hebben, maar het kan ook jammer genoeg heel snel mis gegaan zijn.

Bel anders even met je huisarts of verloskundige.

Sterkte met deze onzekerheid.

Liefs Zoe

15. esther 7

esther 7 Bekend lid

18 jan 2007
    628
    0
    0
    wow al 5 zwangeren.
    en het is nog januari.

bapsie marieke en mamatje vervelend voor jullie.
    2008 word ook jullie jaar...ik voel het.

hier nog 6 dagen temp schommelt een beetje tusen de 37,1 en 37 maar het kan deze dagen nog alle kanten op.

liefs esther

16. esther 7

esther 7 Bekend lid

18 jan 2007
    628
    0
    0
    oh mamatje.
    ik lees het nu pas.
    wat vervelend.
    ik zou ook niet weten wat het betekent ,sterkte!

17. Nou ik bloed maar niet heel veel, ik zag wel eergisteren na t klussen dat ik wat roze verloor maar meer niet dus dacht er niet over na maar nu vlekt t echt en is een beetje rood-oranje bloed lijkt wel... En dan ben ik nog wel zo ervaren met zwangerschappen en jammergenoeg ook met verlies maar ik kan er nu niets van maken. Mijn vriend heeft ook gek zitten kijken. Ik had gisteravond toch nog een test gedaan en daar heel lang mijn plas voor opgehouden maar die is negatief en nu een nacht lkater licht-positief.... Ik moet ff alles op een rijtje gaan zetten... Snap er niks meer van..

18. Zoe10

Zoe10 Bekend lid

3 sep 2007
    551
    2
    16
    @mammatje
    Als het niet echt een ongesteldheid bloeding is kan het eventueel ook van het klussen komen. Maar ik wil je niet te veel valse hoop geven. Het enige wat ik je kan adviseren is een paar dagen afwachten en als het bloeden niet door zet opnieuw testen. Als het goed is dan moet de test duidelijker zijn. Maar ja ik snap dat afwachten op dit moment echt zwaar is.

Nogmaals heel veel sterkte.

Liefs Zoe

19. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Hey Zoe,

Hoe gaat het nu met je? Ik had je nog niet gesproken sinds dinsdag...

20. Zoe10

Zoe10 Bekend lid

3 sep 2007
    551
    2
    16
    @Jenna
    Ja gaat steeds beter. Gister nog erg moe en ook vreselijk duizelig. Maar ja het is allemaal wel raar. Merk dat mijn hormonen ook aardig aan het schommelen zijn, maar gelukkig heb ik weinig pijn. Zit lekker op de bank beetje te hangen en heb eindelijk een beetje trek in wat vast voedsel.

Maar ik word helemaal gek gebeld door al mijn vrienden om te vragen hoe het gaat. Erg lief.

Liefs Zoe

Deel Deze Pagina