Parels, balen zeg! Inderdaad wel leuk dat je bij ons blijft in deze maand... Hier helaas nog geen tekens van een eventuele zwangerschap..ik ben het wachten ondertussen zoooo zat! Zou het liefst al testen en een posi test in mijn handen houden!
Amy ook gefeliciteerd. Wat zijn er toch al veel weer zwanger. Het is morgen pas februari wat een geweldig begin. xxx Joyce
Goedeavond, het gaat hier goed seg! al vijf in het roze en februari moet nog beginnen, en voor diegene in het rood, heeeeeeel veeeeel succes in de volgende ronde... Ik had nog is een vraagje, gisteren had ik in ik denk mijn baarmoeder precies het gevoel dat ik kippenvel kreeg, het iss echt moeilijk uit te leggen maar ikzelf kreeg geen kippenvel, maar precies dat gevoel maar dan in mijn baarmoeder. , is er misschien iemand die dat dit kent? groetjes
He he, even alles bijgelezen! Ben een paar dagen niet online geweest en ik heb me echt suf gelezen net! Wauw, wat een goed begin van de maand februari! Gefeliciteerd nieuwe zwangere meiden! En ik ga duimen voor iedereen deze maand! Liefs, Moontje
He meiden mag ik er ook even bij mijn NOD is 3 feb maar ik ga zaterdag toch al even testen want ik kan het niet meer houden van de zenuwen. Ben twee dagen heel erg misselijk geweest en had ook hoofdpijn maar dat is nu voorbij hopelijk betekent dit dat het zover is.
Wat gaat dat snel, nog niet eens in februari aangekomen en al 5 zwangeren, helemaal top! Meiden die zwanger zijn van harte en geniet ervan! Liefs shirley
hoi mag ik ook mee met de helicopter van de maand febr mijn nieuwe nod is 25 febr al vast bedankt gr sandra
Hey meiden ik kon het neit laten en heb net nog een testje gewaagd en hij is positief! Dus ik mag mee me de helikopter, YES! Kan het nog steeds niet geloven dat het eindelijk zover is! Liefs shirley
ZOOOOOOOO, Shirley! Jij hebt een superpositieve test zeg! Van harte gefeliciteerd! Ik ga je roze maken in de lijst!
NOD lijst februari 2008 01: Zico & Kikiko & Melanietje & Queensan & mammatje & marb & Parels 02: Bapsie & Lola1982 & Maria 79 & Xanado83 & Meentje & Angela 21 & Cisca76 & Happynienja & Mupkuh & Disney85& Jootje 24 & Eefje82 & Amy25 03: Marieke74 & Caruli & Chida & Shirbeuk & Consider & Astridje 04: Symoen & Marrie28 & Bambie & Yvonne & Kus26 & MissQ & Juweeltje & Desiree1986 & Astridje 05: Pearl29 & Nikitje & Nony & Kweenie & Jent & Ploetertje & Didi1988 & Yolandabenny & Elin 26 & Yustin & Babieeee & Goofychick & Saffie & Jesske & Tweety123 06: Esther7 & Tom78 & Bruidje & Shimmy & Golfola & Nikkie80 & Linda26 & Angellady & Eitje 07: Arianne22 & Lara1982 & ikke87 & Leonie1986 & Kim78 & Marang & Monique1984 & Evitaaa1983 & Iggylover 08: Angelea & Joel & Julita 09: Jenna85 & Nata & Aussie73 & Andromeda & Xlns & Kikker28 & kruimel133 10: Sanne & Jessica83 & Lautje1979 & Nynke1980 & Enise & Nyncke 11: Morgaantje & Maxie & Lotje26 & Elke29 & Danoek 12: Lichtje & Zeehondje 13: Wendyy & Lynn1986 & Femmmy & Natassie & Merelrosie & Tibo & Pien27 14: Bahar & Miepie80 & Girl75 & Essie & Jes1 & Smallgirl77 & Blub76 15: Wannabemommie & Mieke74 & Hanne9 & Rian & natjuh026 & Mammieloves 16: Klusser & Mizzclau 17: 18: Dib & Susanbenjamins & Hanna1974 19: EstherenRonald & Rainstarrr & Timzijnmama 20: Elba 21: Naduah & Mad & kus26 & Moontje & Fairy Tale & Maxje & Allwoman & Bonny 22: Just the2 of us 23: Silvana81 & FreeWilly8 & MarielleB 24: Taliaa & Wendy1983 & mammatje 25: Tigger84 & ManonF & Marina71 & Selma2007 & Queensan 26: Daantje 25 & Pien2008 & Jip & Parels 27: HappyLuna & Jacq 28: Dimmel & Kim Jonas & Meis1984 29: Tezzz & Roos80 & Busster & Marieke74 149 passagiers voor de roze Helicopter! 6 Zwanger, 6 Ongesteld, 0 Twijfelgevallen, 0 Negatief , 0 onbekend Testmarathon 1 Februari 1. Bapsie 2. Caruli 3. Zico ZWANGER!! 4. Kikiko ZWANGER!! 5. marb Testmarathon 5 Februari 1. Symoen 2. Jent 3. Evitaaa1983 4. Tom78 5. Tessatje 6. Juweeltje 7. Desiree1986 8. Goudvis22 9. MissQ Testmarathon 10 Februari 1. Kus26 2. Evitaaa1983 3. Kikker28 Testmarathon 14 Februari --- VALENTIJNSDAG! 1. Jessica83 2. Jenna85 3. Nata 4. Linda 26 5. Femmmy 6. Mieke74 7. Hanne9 8. Natassie 9. Angelea 10. Bahar 11. Jes1 12. Didi1988 13. Nyncke 14. Leonie1986 Testmarathon 20 Februari 1. Rainstarrr 2. Mad 3. Maxje Testmarathon 24 Februari 1. Timzijnmama 2. Silvana81 Testmarathon 25 Februari 1. Tigger84
Ach, wat super fijn voor je! Roze staat je goed, hoor! Ik zie dat je 10 rondes was bezig geweest? Dan kan ik me voorstellen dat je nu helemaal door de dolle heen bent! Wat vind je lief ervan? Echt super leuk voor je!
wauw wat gaat het goed hier! gefeliciteerd allemaal hoor. @mammatje: toen ik zwanger was van mijn 3e werd ik gewoon ongesteld.1 week na die ongi had ik een spiraal laten plaatsen.2 weken later werd ik ziek ipv ongi en ik bleek al 6 weken zwanger te zijn!mijn ongi was geen ongi maar innesteling! je hebt best kans dat je nu bijvoorbeeld ook maar 1 dag vloeit.test over een paar dagen nog eens.heel veel succes meisje. en iedere zwangerschap begint anders en is anders.ook al heb je er al een paar gehad.ik kan erover meepraten hoor. verder gaat het hier zijn gangetje.ik heb buikpijn en dan met name met steken.ik zou vandaag op mijn vruchtbaarst zijn.ik geloof er niks van hahaha.mijn lijf is echt van slag hoor.ik heb er ook een griepje bij wanmt ik ben al een poosje misselijk en beroerd.nou ja we wachten en we wachten......................nog 14 dagen dan weet ik of ik ongi word.ik hoop dat asl ik dan niet zwanger ben mijn lijf wel mijn cyclus oppakt.alleen dan hoor ik niet meer bij Feb.hoe gaat dat daalijk.blijven jullie in dit topic of word er een nieuwe geopend voor maart ofzo? greetzzzzzzzzzzz