NOD februari 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door bapsie, 31 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja gaat supergoed hier! Ik bol al flink op (mijn lieve man zei van de week: "aaach wat schattig, je krijgt een bolle kop!" hmm zal het maar als een compliment beschouwen) en de misselijkheid is ook lekker aanwezig. Maar nog niet hoeven overgeven! :thumup:
    Ik heb er een heel goed gevoel over, maar nog anderhalve week wachten op de echo, dan kan ik het eindelijk echt geloven! Lang wachten hoor!
    Ik ga weer keihard voor je duimen Jenna, ik volg je nog steeds stiekem!

2. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Meiden, ik moet even zeggen dat ik de sfeer hier helemaal top vindt!
    Nog nooit ben ik hier zo vaak geweest! NOD Februari 2008 is te gek! \:D/

En nu weer verder... 8)

@Moontje; Wat leuk dat je 2 jaar geleden positief hebt getest op Valentijnsdag! Wel bijzonder... :D
    Ik ben benieuwd of het mij ook gaat lukken! ;)

@Ingeltje;
    Wat ben je toch ook lief! Ik kijk ook stiekem wel eens bij de September Mama's, maar het gaat hard hoor! Jullie zijn met veel he? :D
    Geniet er lekker van! Voor je het weet ben je 20 weken en leef je al helemaal naar de bevalling toe! :confused:
    Wil je trouwens ook weten wat het geslacht is van je beeb?
    Enne...lieve man heb jij trouwens...! :rolleyes: ;)

Poeh, wat een vragen! Maar super leuk dat je hier ook zo even af en toe komt binnenvallen, vinden wij errug gezellig! (Nou ja, ik dan in ieder geval... ;))

3. evitaaa1983

evitaaa1983 Actief lid

5 dec 2007
    397
    0
    0
    België - Lebbeke
    Hi meiden,

het is "eindelijk" februari !

ik ben sinds gisteren ziek thuis... ik heb sinusitis en moet 4 dagen antibiotica nemen. m'n ha heeft antibiotica voorgeschreven dat ook zwangere vrouwen mogen nemen... voor het geval dat ik toch zwanger zou zijn !

ik vind het wel rot dat ik nu thuis zit, want het wachten lijkt nu nog langer te duren ! :confused:

groetjes
    Evita

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja dat willen we graag weten, want mijn mannetje kan niet zo goed tegen verrassingen haha!
    Mijn zwager heeft al gedroomd dat het een jongetje gaat worden (hij is niet helderziend ofzo, maar heeft tot nu toe in onze familie door middel van dromen alles goed voorspeld! inclusief vroeggeboortes :( )
    en dat het met een keizersnede zou moeten komen. Daar ga ik dan maar ff niet vanuit voorlopig, maar het is wel spannend!

Ik merk ook dat het ene forum het andere niet is hoor. Er zijn plekken waar zó negatief gereageerd wordt op elkaar, dat ik er gewoon niet meer kom. Hier is het gelukkig nog kei-gezellig!

5. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    @Evita; Rot dat je ziek bent joh! Maar...wat is sinusitis? Ken ik niet...maar dat kan ook komen door de prachtige kleur van mijn haar. 8)

@Ingeltje; Oeh, leuk een zoon! Heb ik er ook al 1 van! Altijd erg gezellig! :D
    Maar kan die zwager van jou ook niet even voor mij dromen? Lijkt me erg interessant, als hij het altijd goed heeft.
    Ben je je nou ook stiekem al aan het voorbereiden op jochie? Straks big shock als het een meisje blijkt te zijn... :)
    En een keizersnede...hmm, klinkt inderdaad niet aanlokkelijk. Maar daar gaan we maar niet vanuit!

Ik herken wat je zegt over het forum, hoor. Op sommige plekken lees ik soms nog wel, maar reageer ik absoluut niet.
    Hier daarintegen leuker dan verwacht! Gezelligste kippenhok van het forum, heb ik het al genoemd! :)
    Is het bij de September Mama's net zo leuk? ;)

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Sinusitis is bij-of voorhoofdsholte ontsteking dacht ik!

Helaas...hij krijgt alleen maar die dromen als iemand die dicht bij hem staat zwanger is! Bij de sep-mama's is het ook erg leuk, ik lag vannacht wakker te liggen en bedacht me opeens dat ik dat maar eens ging zeggen in het forum, dat het daar zo leuk is. Was het vergeten, maar las jouw berichtje en heb ook gelijk maar bij de sepmama's mijn lofuitingen geroepen hihihi!

7. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Hahaha, ben ik toch nog ergens goed voor! :)
    Soms is het inderdaad wel goed om te zeggen, ook leuk voor de andere meisjes! Je deelt toch best wel iets heel intiems met elkaar.
    Ik vind het wel heeeeeeel jammer dat ik niet samen met jou bij de September Mama's zit, hoor! Maar hopelijk een Oktober Mama!
    Komt me eigenlijk ook wel beter uit, want mijn halve familie is in september jarig, inclusief ondergetekende. Dus ik reserveer vast een plekje in oktober! 8)

8. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Ja idd het is een heel gezellig forum Jenna en Ingeltje!
    Nog bedankt voor je PB Ingeltje ik was ge topic symtomen nog niet tegengekomen. :oops:
    Ik moet nog een paar dagen wachten in ieder geval nog geen ongesteldheidstekenen.
    Jenna mischien ben ik een beetje blond maar de hoeveelste ronde is dit voor jou?

9. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    oo het staat in je onderschrift sorry.........

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Wow, gaat goed hier!
    Ik denk dat ik snel ongesteld wordt, hefige krampen!

11. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Geeft niets. :)
    1e ronde was bij ons direct raak, maar toen mk.
    En nu ronde 4 na de mk!

Fijn trouwens dat jij het hier ook gezellig vindt! :D

@Lola; Hmm, rot voor je..! :(

12. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Hey allemaal het is hier zeker gezellig! En helemaal top dat er al zo veel roze is!

Nou ik ga het weekend in...Even lekker ontspannen :D
    Ik denk dat ik ongi ga worden helaas..Ik heb altijd een paar dagen voordat ik ongi moet worden een heel klein beetje witverlies en een plopjesgevoel...
    Net alsof er iets uit loopt zeg maar....En dat heb ik nu weer helaas.....

Nou meiden erg veel succes en dat er na het weekend maar heeeeeeeel veel roze bij mag zijn gekomen
    xxx

13. esther 7

esther 7 Bekend lid

18 jan 2007
    628
    0
    0
    @ tom.

mag ik vragen of jij je anders voelt?
    misschien gek maar de kans is bij ons zo klein.
    maar normaal heb ik altijd al en week voor nod een ongi gevoel.dat de duivels komen zeg maar.

maar nu echt helemaal niets.
    ook bijna geen puistjes die normaal wel al komen.
    vreemd!

we gaan namelijk gelijk op.dus dacht wel leuk om je ff in de gaten te houden.
    liefs esther

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    aan alle zwangeren: gefeliciteerd meiden! geniet ervan

gaat goed zo zeg en dat nu de maand net begonnen is
    hopelijk komen er snel meer zwangeren bij ;)

15. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Hallo meiden!

muts ongeduld hier heeft alvast getest, negatief!
    Oke het is wat vroeg, nod is 5 feb, maar ja...ondanks dat dit nog maar een oefenronde was vind ik het toch wel jammer.

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    jeee meid balen zeg
    maar tis idd misschien nog wat te vroeg
    hopelijk blijft de ongi weg en test je over een paar dagen wel positief ;)

17. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Esther ja ik voel me echt anders maar dat durf ik dit keer niet hardop te zeggen want dat voel ik me elke ronde.
    Ik weet het niet....
    Eigenlijk staat mijn banner niet helemaal goed ik had de vorige keer een langere cyclus. nl Ik heb standaard 29 dagen.
    Maar ik durf niet te testen...
    Ik heb al heel vaak veel te vroeg getest dus ik hoop dat ik tot volgende week dinsdag kan wachten...
    Hoeveelste ronde is dit voor jou es? En de eerste keer?

18. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Ik bedoel zou het de eerste worden?

19. esther 7

esther 7 Bekend lid

18 jan 2007
    628
    0
    0
    dit is maand 10 ik zou de rondes niet meer weten ze waren in het begin verschillend.
    maar kijk mijn onderschrift.
    ik heb gelukkig al een dochter...maar de wens is net zo groot en sterk als bij de eerste.
    je weet toch dat je meer kinderen wil dan 1 dus dit is best frustrerend.
    deze ronde is ook echt onze echte laatste kans om het zelf te doen.
    ze zeggen het is onmogelijk,maar toch hou ik hoop.

jeetje spannend trouwens misschien heb je nu wel een kortere cyclus en kan je al testen!
    das best eng ja ik heb ook al zo vaak met een nega test in handen gestaan.
    weet je niet wanneer je ei was door tempen of ovutesten?

liefs

20. Hoi meiden,
    Ik mag op rood ben net ongesteld geworden!
    Op naar de volgende ronde.

Deel Deze Pagina