Lieve Meiden! Ik en mijn vriend roken allebe! We willen eigenlijk binnen kort gaa stoppen met roken omdat we denken dat we onze kansen dan vergroten. Maar het stoppen lijkt me erg moeilijk! Zijn er hier nog er meiden die roken en/of gerookt hebben! XXXXX
Geen duivels, negatieve test......(gisteren gaan halen op het station!) En nog steeds een verhoogde temp, dus ik had toch wel wat hoop.
had venmorgen een dipstick gedaan en na een half uur toch een streepje probeer het morgen nog een keer... toch een beetje spannend....
Ja idd te lang in mijn ogen, maar ik blijf erin geloven officeel zijn wij in november 2002 begonnen voor een 2de kindje
sorry Lola,k bedoelde jou.Bedankt voor het roze maken in de lijst. Alle andere meiden bedankt voor de felicitaties. groeten Simone
Symoen gefeliciteerd. Monique ik heb ook alle verschijnselen maar geen ongi.... Ik wacht gewoon nog even!
symoen: gefeliciteerd meid Monique : gefeliciteerd! amy: sterkte meid! word nu spannend allemaal zeg hopelijk komen er nog heel veel meiden in het rose te staan
ja ik heb vanaf mijn 14 e tot mijn 21 gerookt ben iets van 5 nov gestopt met roken. Heb ook geen 1 sigaret meer aan geraakt en mijn vriend is trouwens ook gestopt..... Wij zijn in dec gestopt met de pil... en het bevalt me trouwens heel goed zo'n rook vrij leventje.... alleen voel ik me zo netjes is drink nooit rook niet meer en doe geen gekke dingen. Wa ik voel me burgelijk.... Maar als je heel graag zwanger wilt raken is het best makkelijk 1 klein min puntje je komt gemiddeld 10 kilo aan....nou succes en het lukt je ;liefs linda
.....snap niks meer van mijn lichaam.......kan ik op de NOD lijst van februari doorgeschoven worden naar 29 februari?