Hè Jenna, wat jammer joh. En jammer dat je naar maart moet verhuizen, laat je inderdaad hier nog wel eens wat van je horen? Succes in maart lieverd, dat het maar snel raak is bij jullie. -x-
Thanks, Tom en Yustin! Jaah, natuurlijk blijf ik gewoon lekker langskomen! Want ik ga ervan uit dat ik jullie niet meer tegenkom in maart! Succes meiden!
Dank je, dank je! Maart is ook nog zo leeg, dus ik blijf ook nog wel lekker hier mee kletsen, ik vind het hier zo gezellig! Jij ook succes, he? Liefs
gaaaf hoor gefeliciteerd! mijn ongi is nu ook anders geworden hoor.. een vrouwenlichaam is raar. onbegrijpelijk.
goedemorgen dames een lange dag voor de boeg moet tot kwart over 5 naar school totaal geen zin maar ja het moet he heb sinds gisteravond wel krampjes in mijn buik dus denk dat ik gewoon ongie ga worden maar we zullen zien
Op dit moment ben ik nog niet ongesteld. Ook nog niet echte kramp. Dus zou het zo zijn dat ik mag gaan testen? Ik wacht nog wel even. Borsten zijn nu ook minder gevoelig dan normaal als ik ongesteld moet worden. Dus nog even geduld hebben.
Ooohw spannend allemaal he? Ik heb steeds het gevoel dat er iets uit loopt, maar tot nu toe is het niets... Hebben jullie dat ook? het idee dat je iets laat lopen (sorry voor het praatje) vlak voor je ongi moet worden?
Goedemorgen allemaal, @ Jenna, balen meid ! Ik duim voor uitkomst van je pendels in maart ! Veel succes, en kom hier zeker af en toe nog eens piepen ok ? Ik begin hier met de dag nerveuzer te worden, gisteren in bad had ik wel het gevoel dat ongi eraan komt, dus ja ik wil er niet te veel meer op hopen... nog ff geduld hebben zeker ? @ Saffie, ik hou het nog wel ff vol, en jij ? Je nod is op zelfde dag als mij! Groetjes, Evita
@ evitaaa Eigenlijk is mn NOD vandaag, maar ik ben nog even in gevecht met mn banner. Ik loop dus ook af en aan naar de wc om te kijken of er al wat komt, hihi. Voel me dan altijd zo onzeker, alsof de ongi komt op een moment dat ik even niet oplet, en dan meteen met liters tegelijk ofzo..
Yustin spannend hoor! Pff ik ben ook super zenuwachtig geworden. Ben ook echt super ongeduldig geworden. Kan haast niet meer wachten tot zondag. Ik heb tot nu toe nog nergens last van, dat is voor mij een heel goed teken, want de afgeopen maanden kreeg ik rond deze periode las van mijn lies, waardoor ik zeker wist dat het niet raak was. Maar ja, kan nog komen, maar ik hoop van niet natuurlijk