Succes wendy! Ik hoop dat het je helpt om sneller een kindje te krijgen! Heeeel veel sterkte met het afkicken!
Haha dankje! Of het helpt om eerder zwanger te worden weet geen man, maar als je zwanger bent moet je toch stoppen. Heb ik vast een voorsprong XXXXXX
Goed Wendy, dat je gestopt bent! Volhouden, het wordt makkelijker. ik ben nu al een half jaar gestopt 8) en er best trots op. Balen is wel dat ik het soms ineens weer moeilijk vind, met uitgaan bijvoorbeeld. Maar we houden vol, tis voor een goed doel Ik heb nu gelukkig hele drukke en lange dagen. dat ik daar nog eens zo blij om kan zijn haha, laat deze week maar lekker snel voorbij gaan...
Whow knap hoor! Ik hoop binnenkort ook te gaan stoppen! Hier nog geen ongi, maar ook geen zwangersch verschijnselen helaas.... Ik ben deze maand uitgegaan van 27 dagen net als vorige twee maanden...Misschien is mijn cyclus weer wat lagner dit keer...
Wat een boel verhalen om bij te lezen in zo'n korte tijd! Voor sommige wel heel spannende dagen Succes met het wachten tot het test moment en voor diegene die stoppen met roken HOU VOL! groeten Fio
Wat goed wendy dat je gestopt bent met roken! Dat is moeilijk ja.. Hebben er zolang over moeten doen om sigaretten heerlijk te gaan vinden. Ik ben inmiddels een maand gestopt. Dat ging echt goed, (toen was ik zwanger, dan weet je waar je het voor doet). Na de MK wel behoefte gehad, maar niet gedaan! Volhouden allemaal!
NOD lijst februari 2008 01: Zico & Kikiko & Melanietje & Queensan & mammatje & marb & Parels 02: Bapsie & Maria 79 & Xanado83 & Meentje & Angela21 & Cisca76 & Happynienja & Mupkuh & Jootje 24 & Eefje82 & Amy25 03: Marieke74 & Caruli & Chida & Shirbeuk & Consider & Astridje & Gerda195 04: Symoen & Marrie28 & Bambie & Yvonne & MissQ & Juweeltje & Desiree1986 & Astridje 05: Pearl29 & Nikitje & Nony & Kweenie & Jent & Ploetertje & Didi1988 & Yolandabenny & Elin 26 & Yustin & Babieeee & Goofychick & Saffie & Jesske & Tweety123 06: Esther7 & Tom78 & Bruidje & Shimmy & Golfola & Nikkie80 & Linda26 & Angellady & Eitje 07: Arianne22 & Lara1982 & ikke87 & Leonie1986 & Kim78 & Marang & Monique1984 & Evitaaa1983 & Iggylover & Moorske & Marlieke10 & Lola1982 08: Angelea & Joel & Julita 09: Jenna85 & Nata & Aussie73 & Andromeda & Xlns & Kikker28 & kruimel133 & Danii 10: Sanne & Jessica83 & Lautje1979 & Nynke1980 & Enise & Nyncke & Nash 11: Morgaantje & Maxie & Lotje26 & Elke29 & Danoek 12: Lichtje & Zeehondje 13: Wendyy & Lynn1986 & Femmmy & Natassie & Merelrosie & Tibo & Pien27 14: Bahar & Miepie80 & Girl75 & Essie & Jes1 & Smallgirl77 & Blub76 15: Wannabemommie & Mieke74 & Hanne9 & Rian & natjuh026 & Mammieloves & K3lly 16: Klusser & Mizzclau 17: 18: Dib & Susanbenjamins & Hanna1974 & Silvana81 19: EstherenRonald & Rainstarrr & Timzijnmama 20: Elba & Juulsrulez & Paula0305 21: Naduah & Mad & kus26 & Moontje & Fairy Tale & Maxje & Allwoman & Bonny 22: Just the2 of us 23: FreeWilly8 & MarielleB 24: Taliaa & Wendy1983 & mammatje & Fio 25: Tigger84 & ManonF & Marina71 & Selma2007 & Queensan 26: Daantje 25 & Pien2008 & Jip & Parels & Kirsten & Selina26 27: HappyLuna & Jacq 28: Dimmel & Kim Jonas & Meis1984 & Caruli 29: Tezzz & Roos80 & Busster & Marieke74 & Ellen1983 & Sabien99 & Goofychick & MissQ 161 passagiers voor de roze Helicopter! 9 Zwanger, 24 Ongesteld, 2 Twijfelgevallen, 7 Negatief , 4 onbekend Testmarathon 5 Februari 1. Symoen 2. Jent 3. Tom78 4. Tessatje 5. Juweeltje 6. Goudvis22 7. MissQ 8. Maria79 Testmarathon 6 Februari 1. Desiree1986 Testmarathon 10 Februari 1. Kus26 2. Evitaaa1983 3. Kikker28 Testmarathon 14 Februari --- VALENTIJNSDAG! 1. Jessica83 2. Jenna85 3. Nata 4. Linda 26 5. Femmmy 6. Mieke74 7. Hanne9 8. Natassie 9. Angelea 10. Bahar 11. Jes1 12. Didi1988 13. Nyncke 14. Leonie1986 Testmarathon 20 Februari 1. Rainstarrr 2. Mad 3. Maxje 4. Silvana81 Testmarathon 24 Februari 1. Timzijnmama 2. Wendy1983 Testmarathon 25 Februari 1. Tigger84 Ik heb wat dames gekleurd!
Hallo allemaal! Wow, wat een bijlezen, heb een paar dagen niet gekeken hier! Wat is het toch spannend allemaal! Ikzelf moet nog een weekje wachten, maar vraag me af of het wat wordt deze maand...heb t gevoel van niet...maar we zullen zien! Alle zwangeren gefeliciteerd!
He hier een super gelukkige chick maar het kan natuurlijk altijd nog gelukkiger straks als ik JA zeg..... Wanneer is mijn ei nou, hoe kan je dat aan het slijm zien en is het er dan voor of na? Temp? Wanneer kan je dat het beste doen op welk moment van de dag en als je net voor je eisprong zit is ie dan laag of hoog? Ovutesten wanneer het beste beginnen? Boel vragen...
wat fijn dat je ( wendy) gestopt bent.... Ik ben gisteren wezen stappen omdat het CARNAVAL is... Wat stonken mijn haren naar rook zeg... dat was mijn eerst niet opgavellen toen ik nog zelf rookte. Oja het lijkt of dat iedereen rookt met carnaval want ze kwamen allemaal aan mij een sigaret vragen die ik natuurlijk niet heb... hihi kijken ze me raar aan van JIJ GESTOPT MET ROKEN? Laat me niet lachen oooooo je bent zwanger....NEE ik ben niet zwanger meer zeg ik dan maar niet.... Hebben jullie daar nu ook last van dat iedereen denkt dat je gestopt omdat je zwanger bent? liefs lynn
hee...spannend, jij ook dinsdag je NOD? Me too... heb je al verschijnselen? Ik niet volgensmij. Nou succes nog met wachten, we zien het wel van elkaar! Je staat trouwens niet op de NOD lijst, toch? Groetjes.
Hoi! Je ei is ongeveer 2 weken nadat je ongesteld bent geworden. Je slijm is dan draderig en stug. Dit is een paar dagen voor en tijdens je eisprong. Hoe het zit met de temp weet ik niet, wij doen het zonder tempen, ik voel wanneer mijn eisprong is, dus das wel makkelijk. Succes!
Hee Maxie! Hoe is het inmiddels met je? Zie dat jij de 11e je NOD hebt? Ik een dagje later. WAT SPANNEND HE! Voel je al iets? Veel succes en ik hou je in de gaten. (wat klinkt dat stalkerig...bedoel ik niet zo!) Doei!
Hoe graag ik ook mee had gewilt met de helicopter... Ik ga toch de roze omafiets maar proberen! Wie wil mijn plekje in de roze helicopter? Iedereen die nog in spanning zit.... Heel veel succes! Ik blijf hier checken hoeveel er zwanger mogen worden deze maand! Kus, K
Hoi allemaal, Vandaag hard gewerkt en geen tijd gehad om even te lezen hier. Er is gezellig veel gekletst! Leuk! Vanmiddag had ik een positieve ovulatietest Ben erg blij met de aardig regelmatige cyclus. Had ik niet verwacht namelijk! Meiden die ongi zijn geworden: succes in de volgende ronde! Groetjes, Hanna
Hey jammer meid ! Ik heb m'n zitje in helicopter al lang geboekt hopelijk gaat ie niet op zonder mij ! maar begin wel meer en meer ongi gevoel te krijgen Groetjes, Evita