Goedemiddag, Helaas is het ook rood bij mij vandaag, wil iemand mij op 4 feb zetten. Veel succes dames.
we raken alweer aardig vol hier... lekker he? zo met zn alleen met dezelfde wens. ik vind het ook zo heerlijk dat ik hier begrepen word. in mijn eigen omgeving is het toch anders. liefs esther
Heb vandaag de uitslag van de MRI gehad. Heb een cyste in mijn eierstok zitten van 4 cm. Deze moet eruit voordat hij problemen kan veroorzaken. Ik word binnen nu en 8 weken geopereerd. Ze gaan er alles aan doen om mijn rechter eierstok te sparen. Maar als dat niet kan gaat ie eruit. Niet zo goed nieuws vandaag dus.
Ik graag erbij op 9 februari! Vandaag werd ik met de duiveltjes wakker namelijk.. Ronde twee here we come! @Jessica83 Hoe lang heb je die cyste al? Ik had ook twee grote in mijn rechtereierstok, maar mijn gyn zei dat ze 'binnen de norm' waren en dat ze vanzelf kunnen verdwijnen of springen. Dat het gewoon rijpe follikels waren. Ik moet eind januari terugkomen om te zien of ze er nog zitten en hoe groot ze dan zijn. Jou adviseerden ze meteen om je te laten opereren voor een follikel van 4 cm?
NOD lijst februari 2008 01: Zico & Kikiko & Melanietje & Queensan 02: Bapsie & Kus26 & Lola1982 & Maria 79 & Xanado83 & Meentje & Angela 21 & Angelea 03: Marieke74 & Caruli & Chida & Shirbeuk 04: Symoen & Evitaaa1983 & Marrie28 & Bambie 05: Pearl29 & Nikitje & Nony & Kweenie & Jent & Ploetertje & Didi1988 & Yolandabenny & Elin 26 & Yustin & Babieeee 06: Esther7 & Tom78 & Bruidje 07: Arianne22 08: 09: Jenna85 & Nata 10: Pien2008 & Sanne & Jessica83 & Dorientje 11: Morgaantje 12: 13: Linda26 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 43 passagiers voor de roze Helicopter! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Twijfelgevallen, 0 Negatief , 0 onbekend Testmarathon 1 Februari 1. Bapsie 2. Caruli 3. Zico Testmarathon 5 Februari 1. Symoen 2. Jent 3. Evitaaa1983 4. Kus 26 5. Tom78 Testmarathon 10 Februari Testmarathon 14 Februari --- VALENTIJNSDAG! 1. Jessica83 2. Jenna 85 Testmarathon 20 Februari Testmarathon 25 Februari
Hoi Jenna, Geweldig dat je het ook kunt! Kunnen we hem met meerdere bijhouden. Is het ook niet zoveel werk om een keer te doen. Zou je trouwens ook het aantal passagiers aan willen passen? Dan is ie helemaal kloppend.
Ik zit me eigenlijk iets af te vragen. Je hoort vaak dat je er rekening mee moet houden dat het ongeveer een jaar kan duren voordat je zwanger bent. Komt dit doordat je vaak nog aan de pil bent of is de kans op een zwangerschap gewoon zo klein? Heeft iemand hier ervaring mee?
Nou, het gaat over de mate waarin je vruchtbaar bent. In het topic Zwanger Worden, staat een informatiebalk bovenin, waarin je dat ook kan lezen. Maar je moet inderdaad wel van een jaar uitgaan, voordat je je zorgen gaat maken. Het heeft dus niets met voorbehoedsmiddelen te maken. Voor het zelfde geld gaat het heel snel, hoor. Toen ik zwanger was (mk), was het de eerste ronde al raak, dus je weet het maar nooit! (En over de passagiers op de lijst...ik had het inderdaad later aangepast, had er ff niet opgelet, maar zag het al snel... )
Hoi ik ben nieuw hier en ik wil ook wel op de lijst voor 7 februari als dat mag Ik ben 24 jaar en nu 3 mnd geleden gestopt met de pil en cyclussen van 28-30-29 gehad best netjes dus alleen ben ik toch iedere keer een beetje teleurgesteld als ik ongi wordt Las eerst alleen mee en wilde een beetje afstand houden maar dat is niet gelukt en weet ook niet of het verschil maakt. Het is toch anders dan dat ik het er met mn man over heb haha. We gaan nu voor de 4e ronde mijn vraag is meteen zijn er meer mensen die voor de 4e ronde gaan of later,hoor veel verhalen van mensen die snel zwanger worden en dan zakt de moed me een beetje in de schoenen en daar schaam ik me dan weer voor omdat er ook mensen zijn die veel langer bezig zijn. Maar goed we gaan er weer voor! Groetjes Lara
Ik ben twee keer zwanger geworden door de pil heen. Helemaal geen rondes dus. Nu zit ik al in ronde negen je kan er gewoon niets van zeggen....Het is ook de natuur een beetje Jessica83 Wat een vervelend nieuws ik zend je vanuit het hoge noorden wat sterkte en liefde!
@Lara1982; wij zitten nu ook in de 4e ronde. Zoals Tom ook al zei, de ene keer gaat het sneller dan de ander. Bij mijn zoon was het in de 6e ronde raak, bij m'n mk in de eerst al, dus tja..... @Tom78; ik durfde het eerst ook niet! Maar goed, toch ff proberen he? En ja hoor..! Ik kan het gewoon!
Hi....2e ronde.....ik mag op de NOD lijst op 5 februari (mijn langste cyclus - 31 dgn, terwijl ik normaal altijd binnen 28 ben) .......duimen maar en flink klussen!
Is niet helemaal zo, alé toch ni in mijn situatie. Ik ben gestopt in juni 2007 met pil en kreeg mijn regels ni door, en ben al in november bij gyn langsgegaan en hij heeft me direct doorverwezen naar fertiliteitskliniek... Dus het kan ook sneller dan 1 jaar... ben blij want anders moest ik nog lang wachten ! Groetjes, Evita
Is niet helemaal zo, alé toch ni in mijn situatie. Ik ben gestopt in juni 2007 met pil en kreeg mijn regels ni door, en ben al in november bij gyn langsgegaan en hij heeft me direct doorverwezen naar fertiliteitskliniek... Dus het kan ook sneller dan 1 jaar... ben blij want anders moest ik nog lang wachten ! Groetjes, Evita
bij onze andere kinderen was het maar aankijken en ik was al zwanger , nu zijn we 1 MK en 17 Maanden verder en sinds 2 dagen aan de clomid, het kan verkeren.....