Ok meiden mijn situatie nu... Mijn cyclus is normaal altijd 29 dagen je kunt de klok er op gelijk zetten. De vorige ronde was hij 34 dagen en daar heb ik onderstaande banner op gebaseerd. Mijn ei heb ik gevoelt rond de 19 e. Dus dat zou weer duiden op een cyclus van 29 dagen (had anders mijn ei later moeten hebben) Vorige week een negatieve test gehad. Verder niet meer getest. De afgelopen dagen ben ik met vlagen misselijk geweest dat heb ik altijd wel voor NOD plus dat het heerst Het nieuwe is dat ik heel veel last van mijn borsten heb. Dat is nieuw dus. Enn het belangrijkste ik ben nog niet ongesteld.... Ik heb de digitale clearbluetest nog niet in huis maar heb ik gekocht bij een virtuele drogist. Ik verwacht dat hij vandaag binnen komt. Dan maar testen he?..Dacht ik.....
Ik mag toch ook echt op roze, denk ik. De test ligt hier nog steeds voor me met een inmiddels duidelijk streepje. Mijn borsten hebben twee dagen flink lopen lekken :-S Morgen is mijn NOD maar ik heb geen enkel ongiverschijnsel. Wel heel moe, gisteren op de bank in slaap gevallen om 18 uur. Ook had ik gisteren lage rug- en buikpijn. *voorzichtig hoeraatje*
Wat leuk dat we gelijk lopen! Het is mijn eerste ronde dus kan best afwijken bij mij hoor,maar je moet ergens beginnen he! Ik duim ook voor jou!
Hey Tom, ja het lijkt er echt wel op dat je als je test een posi test in je handen hebt...Zou wel heel gaaf zijn hoor! Slim van je dat je je banner gebaseerd hebt op de langste cyclus...Ik heb de fout gemaakt om het niet te doen..Ik ben uitgegaan van de laatste 2 maanden (27 dagen en op dag 28 ongi) Laat je ons weten als je iets meer weet? Succes hoor xxx
Wil iemand voor de zekerheid naar de ovutest in mn album kijken? Eerste keer dat ik die dingen gebruik namelijk...
MARLIEKE en NONY: Van harte gefeliciteerd!!! Geniet ervan meiden en veel plezier bij de Oktober-mama's!
Jaja, dat is een positieve ovutest! Als ie net zo dik is en net zo donker is als de teststreep, zit je goed meid! Hup, aan de klus!
Ik zal dit topic wat meer in de gaten houden,leuk dat er mensen gelijk op gaan als het deze maand niet raak is ga ik volgende maand ook eens ovutesten proberen