Ik ben de laatste dagen zo moe en heb steeds hoofdpijn. Ik heb vorige maand ETOS pillen geslikt (die multi-zwanger worden) maar ben na mijn MK overgestapt op de normale foliumzuur tabletten (die 2x daags giga pillen werd me iets teveel..) Heb alleen echt het gevoel dat dit komt door het stoppen met die pillen.. vreemd..
voor diegene die ongesteld zijn geworden: ontzettend jammer heel veel geluk in de volgende ronde ook voor diegenen die al langer bezig zijn: je wenst iedereen een wondertje toe..dubbel om te zien dat het bij de 1 zo raak is en bij de ander helemaal niet. ik vond na 7 mnd vrij snel maar misschien "scheelde"het ook dat ik nog mentaal aan het bijkomen was van de miskraam. Elke maand duurd lang als de wens geboren is. succes allemaal!
Alle zwangeren gefeliciteerd. Zou volgens calculator vandaag innesteling hebben. Had vanmorgen even buikpijn maar ja als je het graag wil, ga je van alles voelen. Ik moet nog weekje wachten. Verder alle wachters ook succes.
Ik zou vandaag ook innesteling moeten hebben. Heb al sinds eisprong lichte pijn in onderbuik. Had dat vorige maand ook, maar toen ben ik ongesteld geworden. Mijn hoop is dus weer ver te zoeken...
Lievelief, veel sterkte meid. Mij is het ook overkomen, het was me eerste zwangerschap gelijk bij de 1ste ronde. Spontane MK gehad 3 weken geleden (9 wk zwanger). We willen snel terug zwanger worden. Is dubbel want heb nog zoveel verdriet maar ik wil het zo graag.. Ik heb geen idee wanneer ik ongi zal worden. Dat is wel lastig na een MK. Succes iedereen!
NOD lijst februari 2008 01: Zico & Kikiko & Melanietje & Queensan & mammatje & marb & Parels 02: Bapsie & Maria 79 & Xanado83 & Meentje & Angela21 & Cisca76 & Happynienja & Mupkuh & Jootje 24 & Eefje82 & Amy25 03: Marieke74 & Caruli & Chida & Shirbeuk & Consider & Gerda195 04: Symoen & Marrie28 & Bambie & Yvonne & MissQ & Juweeltje & Desiree1986 & Astridje 05: Pearl29 & Nikitje & Nony & Kweenie & Jent & Ploetertje & Didi1988 & Yolandabenny & Elin 26 & Yustin & Babieeee & Goofychick & Saffie & Jesske & Tweety123 06: Esther7 & Tom78 & Bruidje & Shimmy & Golfola & Nikkie80 & Linda26 & Angellady & Eitje & Cootje269 07: Arianne22 & Lara1982 & ikke87 & Leonie1986 & Kim78 & Marang & Monique1984 & Evitaaa1983 & Iggylover & Moorske & Marlieke10 & Lola1982 08: Angelea & Joel & Julita 09: Jenna85 & Nata & Aussie73 & Andromeda & Xlns & Kikker28 & kruimel133 & Danii 10: Sanne & Jessica83 & Lautje1979 & Nynke1980 & Enise & Nyncke & Nash 11: Morgaantje & Maxie & Lotje26 & Elke29 & Danoek 12: Lichtje & Zeehondje 13: Wendyy & Lynn1986 & Femmmy & Natassie & Merelrosie & Tibo & Pien27 14: Bahar & Miepie80 & Girl75 & Essie & Jes1 & Smallgirl77 & Blub76 15: Wannabemommie & Mieke74 & Hanne9 & Rian & natjuh026 & Mammieloves & K3lly 16: Klusser & Mizzclau 17: 18: Dib & Susanbenjamins & Hanna1974 & Silvana81 19: EstherenRonald & Rainstarrr & Timzijnmama 20: Elba & Juulsrulez & Paula0305 21: Naduah & Mad & kus26 & Moontje & Fairy Tale & Maxje & Allwoman & Bonny 22: Just the2 of us 23: FreeWilly8 & MarielleB 24: Taliaa & Wendy1983 & mammatje & Fio 25: Tigger84 & ManonF & Marina71 & Selma2007 & Queensan 26: Daantje 25 & Pien2008 & Jip & Parels & Kirsten & Selina26 27: HappyLuna & Jacq 28: Dimmel & Kim Jonas & Meis1984 & Caruli 29: Tezzz & Roos80 & Busster & Marieke74 & Ellen1983 & Sabien99 & Goofychick & MissQ 162 passagiers voor de roze Helicopter! 11 Zwanger, 29 Ongesteld, 0 Twijfelgevallen, 7 Negatief , 4 onbekend Testmarathon 5 Februari 1. Symoen 2. Jent 3. Tom78 4. Tessatje 5. Juweeltje 6. Goudvis22 7. MissQ 8. Maria79 Testmarathon 10 Februari 1. Kus26 2. Kikker28 3. Morgaantje Testmarathon 14 Februari --- VALENTIJNSDAG! 1. Jessica83 2. Jenna85 3. Nata 4. Linda 26 5. Femmmy 6. Mieke74 7. Hanne9 8. Natassie 9. Angelea 10. Bahar 11. Jes1 12. Didi1988 13. Nyncke 14. Leonie1986 Testmarathon 20 Februari 1. Rainstarrr 2. Mad 3. Maxje 4. Silvana81 Testmarathon 21 Februari 1. Allwoman Testmarathon 24 Februari 1. Timzijnmama 2. Wendy1983 Testmarathon 25 Februari 1. Tigger84 @ Angellady, je staat op rood
vandaag positieve ovulatietest morgen nog eentje doen, maar denk niet dat de streep nog dikker word als vandaag. toch wel fijn zo'n dikke streep te zien.
aan de klus dus trouwens, denk je van je menstruatie af te zijn... heb ik toch nog bruin bloed verlies.... willen jullie voor me meeduimen dat het goed gaat? volgens de vk kan het nog innestelingsbloed zijn en hoeft het niets te betekenen, zolang het geen helder rood bloed wordt.. groetjes bambie
Hallo Dames, Na vrijdag een negatieve test heb ik nu gisteren en vandaag positief getest. T was nog wel een hele lichte streep maar ik mag toch al voorzichtig beginnen te denken dat ik zwanger ben. Joepie
ik hoop dat ik eindelijk ook een nod heb in februari....maar heb dus werkelijk waar geen idee wanneer.
@ bambie zal voor je duimen @ astridje een streep is een streep! gefeliciteerd. echt super leuk voor je!
Astridje, van harte gefeliciteerd Super hoor! Nou mensen, hier nog geen ongi, maar wel vreselijke ongikrampen....................
hey ik heb nog niet getest..Ik durf het niet. te bang voor de teleurstelling. Met mijn banner ben ik uitgegaan van de 2 laatste cycluslengtes van 27 dagen. Dus het zou best kunnen dat ik nu weer een iets langere cyclus heb....(zie mijn onderschrift voor de lengtes van mijn cyclussen) Echt zoo vervelend. De tijd kruipt voorbij hier.
Ik heb ook al drie dagen ongiekrampen. Wel handig dat die zich ruim van tevoren aankondigen (alsof ik ze zou vergeten) maar ze mogen nu wel opschieten! Straks komen ze met een heel leger tegelijk! Felicitaties aan alle zwangeren die ik nog niet gefeliciteerd had!