Mag ik, afgaande op je taalgebruik, aannemen dat jij in Belgie woont? Want dat zou dan misschien kunnen verklaren, waarom het bij jou anders is. Volgens mij is het namelijk in Nederland heel normaal, dat je het eerst zelf een jaar probeert, voor je naar een arts gaat. Maar wel fijn voor jou dat jij al eerder dan een jaar doorgestuurd werd!
ik woon ook in belgie en heb toch 17 maanden moeten wachten tot er actie werd ondernomen ivm hormonen
Het is idd vreemd hoor. Ik was bij de andere twee wel wat jonger maar voor de rest helemaal dezelfde. Mijn man rookte ook nog de twee vorige zwangerschappen! (had dus geen invloed op zijn zaad) De natuur gaat gewoon zijn gang dat zie je bij jou ook, helaas. Had je wel eens eerder een mk gehad? Of was het de eerste keer. Trwns even of topic ik was even benieuwd net, hoeveel kinderen jullie hadden. Toen heb ik je site even bekeken. Het is een prachtige site en ik vind de gedichten ontroerend.
NOD lijst februari 2008 01: Zico & Kikiko & Melanietje & Queensan 02: Bapsie & Kus26 & Lola1982 & Maria 79 & Xanado83 & Meentje & Angela 21 & Angelea & Cisca76 03: Marieke74 & Caruli & Chida & Shirbeuk 04: Symoen & Evitaaa1983 & Marrie28 & Bambie 05: Pearl29 & Nikitje & Nony & Kweenie & Jent & Ploetertje & Didi1988 & Yolandabenny & Elin 26 & Yustin & Babieeee & Goofychick 06: Esther7 & Tom78 & Bruidje 07: Arianne22 & Lara1982 08: 09: Jenna85 & Nata 10: Pien2008 & Sanne & Jessica83 & Dorientje 11: Morgaantje 12: 13: Linda26 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 46 passagiers voor de roze Helicopter! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Twijfelgevallen, 0 Negatief , 0 onbekend Testmarathon 1 Februari 1. Bapsie 2. Caruli 3. Zico Testmarathon 5 Februari 1. Symoen 2. Jent 3. Evitaaa1983 4. Kus 26 5. Tom78 Testmarathon 10 Februari Testmarathon 14 Februari --- VALENTIJNSDAG! 1. Jessica83 2. Jenna 85 3. Nata Testmarathon 20 Februari Testmarathon 25 Februari
he hoi ben nieuw hier ben nog even aan het uitvogelen hoe het hier werkt.. ik heb mijnNOD op 02-02 ik heb helaas net een MK achter de rug dus we gaan er weer voor...
Ciska welkom, ik ben zelf ook net actief op het forum. Als je je in de berichtjes en ander Forums verdiept wijst eigenlijk alles vanzelf. Als je vragen hebt kun je die gewoon stellen en er is meestal wel iemand die je daarbij kan informeren. Succes.
Ze gaan bij groter dan 3 cm verwijderen. Daaronder kunnen ze het behandelen met pillen. Die van mij is 4 cm en zit vol met weefsel. Een normale cyste zit vol met vocht. Dit is mij dus niet zo en om te voorkomen dat ie groter wordt en veel pijn en ellende gaat veroorzaken willen ze hem weg hebben. Mijn eierstok hangt ook heel laag en heeft nu geen functie. Hoelang hij er zit weet ik niet precies, maar wel sinds juli vorig jaar zichtbaar omdat ik toen bij een gyn. ben gaan lopen ivm de rare cyclussen.
Jenna, België waar is dat ? Het is zo dat er wel een verschil moet gemaakt worden : er zijn mensen dat 'normale' cyclussen hebben en dus ook eisprongen aanmaken van nature uit... en dat die mensen misschien eerst een jaartje de natuur zijn gang moeten laten --> dat kan ik ergens snappen Maar zoals ik zei in mijn geval zou het toch stom zijn om een jaar op de natuur te rekenen, vermits ik geen eisprong maak van mezelf Dus denk dat als je quasi normale cyclussen hebt dat je er idd best vanuit gaat dat je natuur ff zijn ding moet laten doen, en het beste hopen... Ik wou gewoon even waarschuwen dat het niet nodig is om een jaar te wachten, indien je in mijn geval zou zijn... want een kennis van me heeft dezelfde situatie als mij en haar gyn wou haar niets van hormonen geven, dus is ze bij een andere gyn om hulp gegaan... En dus ja ik ben echt zo blij dat ik onmiddellijk naar fertiliteitskliniek ben gestuurd, want voor hen maakt het ni uit of je nu al een jaar oefent of een aantal maanden Zo en nu hopen dat Clomid terug zijn werk doet ... mood swings zijn al aanwezig dus denk het wel Groetjes, Evita
Hey allemaal, Ik weet eigenlijk niet of ik nu ongi ben geweest... Ik had dinsdag bij het afvegen roze slijm, en woensdag (gisteren) enkel bruine slijmpjes en nu helemaal niets meer... Normaal was mijn NOD op 13 januari... Heb al een test gedaan, maar die was negatief... Ik ben blij dat ik 17 januari naar de gyn kan voor een onderzoek, want vorige maand was mijn ongi ook nietr helemaal normaal... bijna geen bloed en maar heel weinig bruin slijm... Wat denken jullie van dat roze en dat inimini beetje bruin van de afgelopen dagen?
Goedenmorgen allemaal, Mag ik ook op de lijst van februari? Heb 4 februari mijn menstruatie , moet wel even afwachten want heb deze week....... (maandag) een miskraam gehad van cá 9 weekjes Maar ik houdt het gewoon op 4 februari en dan horen jullie het wel van me Liefs Yvonne
@ Yvonne. Dat is geen fijn nieuws, sterkte meid. Hier wel goed nieuws, na bijna 3 weken over tijd weer eens opnieuw getest en daar was het o zo vage streepje dan. Morgen maar eens naar de huisarts, mag zij nog eens naar mijn hormonen kijken, maar ik denk een voorlopige einddatum te hebben. Dus die banner gaat nu op zwanger.
hoi yvonne ik zit in het zelfde schuitje als jij ik heb dinsdag een miskraam gehad aleen ik was ruim6 weekzwanger ik mag gewoon weer opnieuw zwanger worden maar ik doennog rustig aan ik zie wel wat het deze maand brengt....
Hoi Kleine Tinus, Dank je maar het zij zo he. Dus we gaan naar de volgende ronde. En een vage streep is een streep, want ze zeggen altijd ...... een streep is een streep ook al is hij vaag. Dus Van Harte dan maar! Liefs Yvonne
Hoi Cisca, Erg vervelend om te horen voor je........ sterkte!!!! Ik mag ook gaan voor de volgende ronde van mijn arts. Maar ik wil zelf een goede menstruatie afwachten, beter voor mijn hormonen. En dan gaan we voor de volgende ronde... Liefs Yvonne