Hej Ingeltje, dikke proficiat! Ik heb vorige maand al een tut gekocht met 'daddy is the best' er op, dat ga ik afgeven als/wanneer ik eindelijk eens positief test
@Gerda75 : We houden er samen de moed in! voorbeelden genoeg van meisjes die pas na een week positief testen!
ik heb ook al speentjes in huis met daarom i love opa en i love oma. voorals ik zwanger ben en het ga vertellen aan mijn ouders en schoonouders. kon het niet laten..
dat kan ik me heel goed voorstellen gerda. je bent blij maar ook realistisch.. snap het wel een beetje. suc6
wat ik nou toch weer hoor. me nichtje van 16 zwanger. zet doodleuk op der msn ik ben zwanger. oeps foutje.. maja laat het maar weg halen denk ik.. nou daar kan ik echt ff niet tegen hoor als je zelf al in ronde 6 zit en er dames zijn die al veel verder zitten... en dan gewoon zeggen tja kan gebeuren he laat het wel weghalen. pff...
Nou lekker makkelijk Iedereen hier wil juist graag een kindje en zij laat het doodleuk weghalen, en zegt het ook nog eens heel nonchalant
tuurlijk meid gewoon die banner veranderen. zal wel moeilijk zijn. maar je mag ook best een beetje blij zijn!
Een collega van mn vriend zei laatst tegen een voorbij lopende vrouw met kind: Gooi je kind maar weg, krijg je van mij een nieuwe....kon ik ook niet erg waarderen
sorry late reactie... maar gewoon doortiepen heb nog geen melding gehad dat het te lang zou zijn vandaag moeders voor moeders hier gehad ze had nog niet vaak zo'n positieve test gezien, dus we houden de moet erin..