Hey just the two of us! Ik zeg steeds tegen mezelf dat ik moet afwachten, maar mijzelf kennende kan ik dat niet. Ik vind dat witte vlakje zonder streepje zo erg! Ik had bij mijn test een verticaal krasje op het glas, dat gaf een hele duidelijke streep schaduw, ik kreeg helemaal hartkloppingen, toen ik het oppakte bewoog het streepje haha toen zag ik dat het een schaduw was. heel even had ik dus het idee dat ik zwanger was, weet nu hoe het voelt haha, de shock was wel groter toen het streepje bewoog Jij ook veel succes met alles, ik zie je over twee weekjes ong. in het roze!
@allwoman: Zie dat jij ook je ei hebt nu! Spannend! Ik voelde het eergisteren al, dus we hebben al goed ons best gedaan! @Tom......ik word er gewoon een beetje zenuwachtig van! Hoop snel iets van je te horen! Moontje
ja das ff schrikken zo'n wandelend streepje haha. nou sterkte met w88 en ik hoop dat je gelijk hebt over 2 weken in het roze.
@Moontje heej ja we gaan gelijk op he!Ik heb hem gister ook al gehad en goed geklust geloof ik haha(vanaf de dag na mijn ongesteldheid om de dag en soms nog vaker) whahah Succes he Tom spannend ik volg ook nog even mee! succes!
Je maakt het spannend Tom Ik heb nu al 2 dagen een posi ovutest, en dan bedoel ik heeeel positief. Dacht dat dat altijd maar van korte duur was. En wat wil het eigenlijk zeggen? We hebben eergister en gister al geklust
Ik had dit ook, 2 dagen gigantisch positief.. 2 weken later was ik zwanger (helaas mk ) Maar goed, ik denk niet dat het veel zegt, nouja behalve dan dat je vruchtbaar bent!
Heeej Kus,julie zijn dus ook goed bezig ! hihi Grrr moet zo mn dochter van school halen,maar kom dus echt wel terug voor de test van TOM
Ja vanaf mn menstruatie eigenlijk al bijna dagelijks geklust 8) En ook ik moet mn dochter zo van school halen. Maar ben ook trug voor Tom
Ik ga niemand van school halen maar ik moet zo wel werken, dus als tom nog lang duurt kom ik waarschijnlijk te laat op mn werk
ben al de hele middag aan het broekloeren hahahaha maar nog niks te bekennen ik heb ook niet echt verschijnselen en normaal ben ik elke keer op tijd de vorige maanden dacht ik elke keer dat ik overtijd was maar dan werd ik pas dag 35 ongesteld dus heb die nu aan gehouden en nog niks te bekennen
Hier ook nog geen ongi of andere verschijnselen te bekennen, maar heb nog 3 dagen te gaan Heb wel enorme zere tepels. Maar dat kan ook goed met mijn ongi te maken hebben.
Aaaah Tom vertel het dan, wij zijn allemaal stikzenuwachtig, mijn hele huishouden ligt op zijn kont door jou, mensen komen te laat op werk hahaha!
tom je maakt me nu ook wel heel nieuwschierig hoor ik wacht op je uitslag van je test ik zou je heel graag in het roze zien hoor en eitje een bewegend streepje dat inderdaad verschieten ik hoop alsnog dat je gewwon te vroeg hebt getest en dat ie toch nog postief uitkomt ook roze mandam
NOD lijst februari 2008 01: Zico & Kikiko & Melanietje & Queensan & mammatje & marb & Parels 02: Bapsie & Maria 79 & Xanado83 & Meentje & Angela21 & Cisca76 & Happynienja & Mupkuh & Jootje 24 & Eefje82 & Amy25 03: Marieke74 & Caruli & Chida & Shirbeuk & Consider & Gerda195 04: Symoen & Marrie28 & Bambie & Yvonne & MissQ & Juweeltje & Desiree1986 & Astridje 05: Pearl29 & Nikitje & Nony & Kweenie & Jent & Ploetertje & Didi1988 & Yolandabenny & Elin 26 & Yustin & Babieeee & Goofychick & Saffie & Jesske & Tweety123 06: Esther7 & Tom78 & Bruidje & Shimmy & Golfola & Nikkie80 & Linda26 & Angellady & Eitje & Cootje269 07: Arianne22 & Lara1982 & ikke87 & Leonie1986 & Kim78 & Marang & Monique1984 & Evitaaa1983 & Iggylover & Moorske & Marlieke10 & Lola1982 08: Angelea & Joel & Julita 09: Jenna85 & Nata & Aussie73 & Andromeda & Xlns & Kikker28 & kruimel133 & Danii 10: Sanne & Jessica83 & Lautje1979 & Nynke1980 & Enise & Nyncke & Nash 11: Morgaantje & Maxie & Lotje26 & Elke29 & Danoek 12: Lichtje & Zeehondje 13: Wendyy & Lynn1986 & Femmmy & Natassie & Merelrosie & Tibo & Pien27 14: Bahar & Miepie80 & Girl75 & Essie & Jes1 & Smallgirl77 & Blub76 15: Wannabemommie & Mieke74 & Hanne9 & Rian & natjuh026 & Mammieloves & K3lly 16: Klusser & Mizzclau 17: 18: Dib & Susanbenjamins & Hanna1974 & Silvana81 19: EstherenRonald & Rainstarrr & Timzijnmama& Mikki77 20: Elba & Juulsrulez & Paula0305 21: Naduah & Mad & kus26 & Moontje & Fairy Tale & Maxje & Allwoman & Bonny 22: Just the2 of us & caecilia 23: FreeWilly8 & MarielleB 24: Taliaa & Wendy1983 & mammatje & Fio 25: Tigger84 & ManonF & Marina71 & Selma2007 & Queensan 26: Daantje 25 & Pien2008 & Jip & Parels & Kirsten & Selina26 27: HappyLuna & Jacq 28: Dimmel & Kim Jonas & Meis1984 & Caruli 29: Tezzz & Roos80 & Busster & Marieke74 & Ellen1983 & Sabien99 & Goofychick & MissQ 168 passagiers voor de roze Helicopter! 12 Zwanger, 35 Ongesteld, 0 Twijfelgevallen, 7 Negatief , 3 onbekend Testmarathon 5 Februari 1. Symoen ZWANGER!!! 2. Jent 3. Tom78 4. Tessatje 5. Juweeltje 6. Goudvis22 7. MissQ 8. Maria79 Testmarathon 10 Februari 1. Kus26 2. Kikker28 3. Morgaantje 4. nash Testmarathon 14 Februari --- VALENTIJNSDAG! 1. Jessica83 2. Jenna85 3. Nata 4. Linda 26 5. Femmmy 6. Mieke74 7. Hanne9 8. Natassie 9. Angelea 10. Bahar 11. Jes1 12. Didi1988 13. Nyncke 14. Leonie1986 Testmarathon 20 Februari 1. Rainstarrr 2. Mad 3. Maxje 4. Silvana81 Testmarathon 21 Februari 1. Allwoman Testmarathon 24 Februari 1. Timzijnmama 2. Wendy1983 Testmarathon 25 Februari 1. Tigger84 je staat erbij Mikki77 groetjes sylvia(tibo)
Ik mag op rood voel nog steeds helemaal niets, maar ben toch echt ong. geworden een paar minuter geleden. Ik ga snel mn nieuwe NOD uitrekenen en me op de Maart lijst zetten! Tom, hoop voor je dat je heel blij aan het rondspringen bent in de kamer en dat je daarom nog niets hebt geschreven! Succes iedereen, groetjes Eitje