nou gelukkig maar dan! ben wel wat zekerder als echt ook alles goed en wel bevestigd is! maar heb wel een goede carnaval gehad haha.. alle andere zwangere van harte gefeliciteerd, en de aankomende zwangere nog allemaal heel veel succes! groetjes moorske
Hoi, Jeetje mina, ik lees hier elke dag, maar moet dat in de avond doen ( op mijn werk kan iedereen mee kijken) op zich niet erg, maar met zulke kletskousen ben ik wel even bezig Wel leuk Ook erg spannend, ik zit dan steeds sneller te lezen. Voor de zwangeren GEFELICITEERD Jeetje Tom je houd het wel spannend. Leuke ideen opgedaan om man lief te laten weten dat je zwanger bent (vooral de bekleding met testen HiHi. Ik ga voorlopig maar aan de klus, de spannende tijden duren nog wel even. groetjes
Hihihi ja daar moest ik ook om lachen en ik hou het dan ook serieus in mijn achterhoofd om als het zover is idd allene met een test op de tafel te gaan liggen whaha(ben er gek genoeg voor)
NOD lijst februari 2008 01: Zico & Kikiko & Melanietje & Queensan & mammatje & marb & Parels 02: Bapsie & Maria 79 & Xanado83 & Meentje & Angela21 & Cisca76 & Happynienja & Mupkuh & Jootje 24 & Eefje82 & Amy25 03: Marieke74 & Caruli & Chida & Shirbeuk & Consider & Gerda195 04: Symoen & Marrie28 & Bambie & Yvonne & MissQ & Juweeltje & Desiree1986 & Astridje 05: Pearl29 & Nikitje & Nony & Kweenie & Jent & Ploetertje & Didi1988 & Yolandabenny & Elin 26 & Yustin & Babieeee & Goofychick & Saffie & Jesske & Tweety123 06: Esther7 & Tom78 & Bruidje & Shimmy & Golfola & Nikkie80 & Linda26 & Angellady & Eitje & Cootje269 07: Arianne22 & Lara1982 & ikke87 & Leonie1986 & Kim78 & Marang & Monique1984 & Evitaaa1983 & Iggylover & Moorske & Marlieke10 & Lola1982 08: Angelea & Joel & Julita 09: Jenna85 & Nata & Aussie73 & Andromeda & Xlns & Kikker28 & kruimel133 & Danii 10: Sanne & Jessica83 & Lautje1979 & Nynke1980 & Enise & Nyncke & Nash 11: Morgaantje & Maxie & Lotje26 & Elke29 & Danoek 12: Lichtje & Zeehondje 13: Wendyy & Lynn1986 & Femmmy & Natassie & Merelrosie & Tibo & Pien27 14: Bahar & Miepie80 & Girl75 & Essie & Jes1 & Smallgirl77 & Blub76 15: Wannabemommie & Mieke74 & Hanne9 & Rian & natjuh026 & Mammieloves & K3lly 16: Klusser & Mizzclau 17: 18: Dib & Susanbenjamins & Hanna1974 & Silvana81 19: EstherenRonald & Rainstarrr & Timzijnmama& Mikki77 20: Elba & Juulsrulez & Paula0305 21: Naduah & Mad & kus26 & Moontje & Fairy Tale & Maxje & Allwoman & Bonny 22: Just the2 of us & caecilia 23: FreeWilly8 & MarielleB 24: Taliaa & Wendy1983 & mammatje & Fio 25: Tigger84 & ManonF & Marina71 & Selma2007 & Queensan 26: Daantje 25 & Pien2008 & Jip & Parels & Kirsten & Selina26 27: HappyLuna & Jacq 28: Dimmel & Kim Jonas & Meis1984 & Caruli 29: Tezzz & Roos80 & Busster & Marieke74 & Ellen1983 & Sabien99 & Goofychick & MissQ 168 passagiers voor de roze Helicopter! 12 Zwanger, 38 Ongesteld, 0 Twijfelgevallen, 10 Negatief , 6 onbekend Testmarathon 10 Februari 1. Kus26 2. Kikker28 3. Morgaantje 4. nash Testmarathon 14 Februari --- VALENTIJNSDAG! 1. Jessica83 2. Jenna85 3. Nata 4. Linda 26 5. Femmmy 6. Mieke74 7. Hanne9 8. Natassie 9. Angelea 10. Bahar 11. Jes1 12. Didi1988 13. Nyncke 14. Leonie1986 Testmarathon 20 Februari 1. Rainstarrr 2. Mad 3. Maxje 4. Silvana81 5. Allwoman Testmarathon 24 Februari 1. Timzijnmama 2. Wendy1983 Testmarathon 25 Februari 1. Tigger84 @ Naomi33: ik zie je niet op de lijst! Misschien heb ik een brilletje nodig! Heb mezelf even groen gemaakt! Net getest... Nu weet ik niet zo goed wat ik met die test m oet.... Is een beetje vaag, is er wel wat of niet? Maar blauw hoef ik niet, want ik zie hem als negatief!
Euhmmmmm ma ik misschien bij de testmarathon van 20 febr?(ipv 21) mijn nod is 21 kan dat wel? want wil niet onnodig lang wachten met testen bloos hihi
MMMM ik zie dat iemand mij al rood heeft gemaakt, heel fijn Ik had echt nog niet doorgegeven dat ik ongi was geworden. Maar goed de eerste tekenen hebben zich al aangediend en had vandaag al bruin/rose verlies. Dus morgen zal het wel echt rood zijn. Misschien heeft diegene mij al aangevoeld ! Misschien kan zij ook aanvoelen wanneer ik zwanger word ! Nee hoor, maakt niks uit! Op naar de volgende ronde! Liefs Nikkie
Gefeliciteerd Moorske! Enne...goed dat je nog een goeie carnaval hebt gehad met een leuk toetje daarbij aan het eind! Geniet ervan! Moontje
dat is zeker waar! ook maar goed dat het niet voor de carnaval was, ik en geen alcohol hoe leg je dat uit! haha allemaal super bedankt voor de felicitaties! groetjes moorske
Jeetje inderdaad wat een kletsers zijn jullie. Een dag verder en 10 pagina's lezen. Heb er alleen nu even geen tijd voor. Ik mag trouwens nu echt in het rood. Want innestelingsbloed kan het niet meer zijn. Een week eerder dan ik dacht, maar ja. Succes allemaal maar weer! Ik ga even mijn nieuwe NOD uitrekenen...
ik mag er deze maand ook bij maar ik hoop zo hard dat ik over een paar weken kan zeggen dat ik te vlug was, zet mij maar op 21 februari
Nikkie80: dat was ik... Ik was aan het zoeken, verveelde me, maarik zag je banner geloofikop 1 staan? Klopt dat? Nu zie ik geen banner meer trouwens!
Ik weet het niet meer. Vanmiddag zag ik wat flauwe vlekken in m'n verbandje dus ik denk ik zal wel ongesteld gaan worden. Ook omdat ik negatief had getest. Maar ik ga net naar toilet en ik zie niks meer. Meestal als ik ongesteld word dan ben ik het niet meteen heftig maar je ziet wel meer dan wat flauwe vlekjes. Wat zal het zijn? Missellijk ben ik niet meer. Heb wel wat last van m'n broeken als ik zit. Nou hou ik natuurlijk altijd wel wat vocht vast als ik ongesteld moet worden. Als ik morgen nou nog niet ongesteld ben dan zal het wel geen ongesteldheid zijn. Misschien innesteling? Of kan dat niet zo lang duren? Heb wel gelezen dat het 1 week kan duren voordat het eitje zich innesteld Maar ja afwachten is het enige wat ik kan doen. Als ik over 5 dagen nog niet ongetseld ben dan ga ik wel weer testen. Voor nu hou ik alles bij in een schriftje voordat ik het echte boek vol kalk
moorske gefeliciteerd!!! bij mij wordt t ook weer spannend, al hou ik het nu beter vol dan vorige maand. ik heb het erg druk dus de tijd gaat lekker snel zat vanavond wel alweer te twijfelen of ik al een test zou gaan kopen, maar heb me ingehouden. Alle andere wachtenden veel geduld toegewenst. Meiden bij wie de gekomen zijn, sterkte en succes in de volgende ronde!
Alle zwangeren gefeliciteerd! Ik zit op de wachtbank.. Kan iemand mij op de lijst zetten op 19 februari? Bedankt!