hallo ben ik weer dan een dagje werken. wat hebben jullie wat afgekletst. zwangeren gefeliciteerd! negatieve vroeg testers, het kan nog rood is pas een teken dat de hoop vervlogen is. Zelf zit ik nog steeds te dubben. wel testen niet testen Nod afwachten zeg het maar... ben zo bang voor de nega test. stel hij is nu nega, kan het dan nog steeds? Tempkaartje is zo mooi....
Heb mn geheugen net weer helemaal opgefrist door er van alles over te lezen dus hier komt ie: Je lichaam maakt pas HCG aan vanaf het moment dat je vruchtje zich heeft ingenesteld. Bij 85% gebeurt de innesteling 7,8, of 9 dpo, maar het kan al vanaf 5 en wel tot 12 dpo. Dus wanneer je al op dag 6 een innesteling zou hebben, zou het best kunnen dat je op 10dpo een mooie positieve test hebt. Het kan echter ook dta het dan nog niet eens is ingenesteld en dat je pas op dag 18 een posi test hebt! Lastig dus, want het is vaak moeilijk om je innesteling in te schatten.
tja ricmar, lastig he! Ik durf ook niet te zeggen of ie daarna nog positief kan worden als ie nu negatief zou zijn! Maarja, ooit zul je toch met je ongie te maken krijgen als je niet zwanger blijkt te zijn. Ik heb heel sterk het gevoel dat jij een tweede streep krijgt hoor! Dus ik zou wel durven testen haha!
@Ricmar: Tuurlijk kan het nog steeds als je test nega is. Alleen als je het echt heel vervelend vindt om zo'n witte test te zien dan is het natuurlijk veiliger om nog even te wachten.
ja nana, jouw verhaal is heel logisch, dus is vroeg nega testen echt niet zo heel kansloos! Je hebt nog wel degelijk een kansje! fijn!
Vooral omdat mijn eventuele innesteling volgens FF op dpo 8 zat, ik zit nu op 11 ik denk dan dat er teweinig HCG in het bloed en urine zou kunnen zitten om positief te testen. Dus vandaar dat ik liever wacht, maar wie weet wat ik doen morgen ochtend, ik zie wel weer wat de temp doet en of dat hoop geeft. Zal ook eens kijken bij de temp kaartjes van zwangeren wanneer hun innesteling was en wanneer ze toen positief testen..
Ja, is wel een fijn idee he. Zeker als je niet zeker weet wanneer je innesteling was. Maar zelfs dan kan het dat je gewoon langzaam hcg aanmaakt. Ik denk trws dta ik morgen of maandag toch een gokje ga wagen, haha. Zit dan op 10 of 11 dpo. Denk dat mn innesteling 8dpo was, maar ik heb testen die 10mcg hcg zouden moeten (!) kunnen detecteren. Ach, ze waren toch niet zo duur en ik heb al zoveeel witte testen gezien dat het me echt niet meer afschrikt .
Moet je ff het zoekcriterium positive test <12DPO erbij zetten. Je ziet dan ook meiden die al op 8dpo posi testen . (maar als je hem op positieve test 18DPO< zet, dan zie je helaas ook meiden die pas heeeeeeeeeeel laat posi testen).
hmmm, dat was ook weer niet helemaal de bedoeling . Maar is natuurlijk wel gezellig als we samen testen. Ik ben trws toch de meest kansloze hier, want ik zit vandaag pas op 9dpo .
als morgen temp zelfde is of horen denk ik dat ik toch een gokje ga wagen op dpo 12. echter weet ik niet of die testen (dipstick) van babyboom gevoelig genoeg zijn, al zeggen ze van wel.
Ik lees net op een ander forum dat in de WIJ jonge ouders van deze maand een kortingsboekje zit voor de negen maanden beurs. Heeft iemand van jullie dit boekje en gaat niet zelf naar de beurs? Ik zou het boekje graag tegen vergoeding van de verzendkosten van je overnemen. Alvast bedankt HELE SNELLE REACTIE GEHAD, BOEKJE IS AL ONDERWEG
1: Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Nemo3 & Annemonique & meggytje & lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 3: Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha 4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & mosie & kleintje73 & gabylee 8: Joyce81 & Klein Chrisje & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 10: luukske & Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 11: Nonja & Beebie82 & Maaik & Mischienmama 12: winnie pooh & Sammie88 & Salapio & Lente1973 & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 13: Zinah & Koeky 14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 & Muppet80 & Angel1982 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 17: Mexicang & SylviaM 18: Liesben 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 22: Springmuis & Love Child 23: Rapoenzel & juf Mariska & jessy1983 & Gwn & Roxanne81 &Wondertje 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: Sunmaid & waterfall 26: Miracles 27: fl3xgirl & PamPapilio & Marcia 28: surf & Claire85 Datumloos: mamaria TESTMARATHON 12 Februari * Shyness 13 Februari : * Joyce81 20 Februari : * Moosje25 28 Februari * fl3xgirl 138 Dames voor Pink Baby Dust 3 Zwanger , 6 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen![/quote]
Volgens de berekeningen had ik de 29ste mijn innesteling(beetje krampjes gehad maar verder niks) dus is het veelste vroeg geweest we deden het ook om te kijken hoe zo'n test werkt. Maar vraag met af vanaf het dan mogelijk zou kunen zijn. Mijn ei was de 23ste volgens mijn banner dus zit nu op 8dpo
Jeetje, weer een zwangere erbij! Gefeliciteerd hoor geniet er maar lekker van. Ik had t nooit gedacht van mezelf, maar ik begin nu toch ook al wel ongeduldig te worden om te testen (nod = 9 feb) en ik let op elk steekje enzo wat ik voel .
mamaria, ik krijg je kaartje even niet voor me krijgen, dus ik kijk zo nog wel even! Nou dames ik heb getest, kv 2 voor 5, maar ik raad het jullie ten strengste af! hahahaha, zo WIT als het maar zijn kan! Ondanks dat het in theorie nog zou kunnen over een paar dagen, ga ik keurig op de duivels wachten, want ik geloof er nu echt niet meer in! Ik hoop dat ik jullie nog ff tegen kan houden!
welnee, reeel gezien niet, maar ik snap dat jullie me wat moed in willen praten, dat is lief! Ik geloof niet dat als mijn testje nu spierwit is, hij overmorgen ineens nog roze word, maargoed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik word gewoon maandag ongesteld, zo niet, dan test ik dinsdag nog eens! nieuwe afspraak met mezelf !