@ ricmar: jammer zeg.. wie weet deze week toch nog een positieve test. Ik hoop het voor je! @ wops: balen ik wens je veel succes deze ronde! Ik ben nog steeds wachtende......
Ricmar, meis he wat vervelend *knuf* Ik hoop voor je dat je ongesteldheid wegblijft! Februari is begonnen, kom op, we hebben meer roze nodig op de lijst!! Ik ben benieuwd naar alle andere die gaan testen vandaag
Februari vandaag begonnen We geven ons niet gewonnen Op naar die mooie roze tweede streep Op naar elk onze eigen prachtige beeb! Fijne zondag allemaal! Ben zo weer weg (net als mijn ongi, wiehie!), moet vanmiddag gaan helpen op mosselsouper op school!
Wij hebben net besloten dat we het de ouders vandaag gaan vertellen, 2 pakjes gemaakt met rompertje en sokjes... Zo spannend en ben super benieuwd hoe ze gaan reageren!
O nee wops en Ricmar....hopelijk blijft de ongesteldheid toch uit voor jullie... .. Ik mag me nu pas officieel melden hier! In het begin aangemeld omdat de pendels voorspelde dat ik zwanger zou zijn in februari...maar toen zat manlief nog in twijfel over timing etc....Gisteren een heel fijn gesprek gehad (moest ook wel wat traantjes wegpinken) en daarna hebben we voor het eerst onveilig gevreeën ! Ben zo happy! Nu maar hopen dat de pendels uitkomen en het in 1x raak is deze maand .
Ik hoop het echt En dat ze vooral ook verrast zijn (bij ons verloven reageerden mijn ouders echt met ja duh, dat wisten we toch al lang...)
@Nikita: jammer meid, maar nog niet de moed opgeven he! @Odess: veel plezier! Moet geweldig zijn om het te kunnen vertellen! Ik kijk uit naar hun reacties!
Nikita, he bah meis! Maar je bent nog niet ongi, dus nog even rustig afwachten! Wat denk je zelf? Happy, bij mijn ouders wel. Mijn man heeft nog een zus maar daar heeft hij geen contact mee, zijn ouders ook niet. Die schijnt wel kinderen te hebben maar die kennen we allemaal niet. Technisch is het dus niet nieuw voor ze, maar in feite wel! Lieselke, ik zal het jullie laten weten!
Goedemorgen, volgens mij heb ik vanmorgen de op bezoek gekregen . Had last van slijmerig bruin en roodverlies (sorry voor de vieze taal) Ik was zo hoopvol omdat op de dag van de innestelling ik een veeg rood bloed had. Ik denk dat jullie mij wel op rood kunnen zetten. Voor diegene die nog wachten erg veel succes en maar hopen op veel roze. Groetjes Mariska
Goeiemorgen allemaal! Wat een mooi riijmpje om feb mee te beginnen. Ik sluit me er helemaal bij aan: @Ricmar & Nikita: stomme negatieve testen. Maar ja, jullie wete het he, nog niet opgeven die moed, want je kunt ook gewoon te vroeg zijn. @Wops: He bah meis . Ontzettend jammer dat je gewoon weer ongi wordt. Wens je heel veel succes in maart! @Odess: Heel veel plezier met het aan je ouders vertellen. Dat moet echt helemaal super zijn ! @at all: kon op het nippertje verhinderen dat ik toch al ging testen vanochtend . Het vroeg testen zit zo in mn systeem, had mn plas al helemaal opgehouden. Vanochtend in bed bedcht ik me ineens dat ik bijna geen symptomen heb en dat ik dan volgens mn eigen logica helemaal geen aandrang om te testen moet hebben. En het heeft gewerkt! Heb ook gewoon het gevoel dat het toch niet is gelukt (voel veel minder dan vorige ronde). Edit: @Mariska: balen meis . Heel veel succes in maart!
1: Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Nemo3 & Annemonique & meggytje & lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 3: Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha 4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & mosie & kleintje73 & gabylee 8: Joyce81 & Klein Chrisje & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 10: luukske & Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 11: Nonja & Beebie82 & Maaik & Mischienmama 12: winnie pooh & Sammie88 & Salapio & Lente1973 & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 13: Zinah & Koeky 14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 & Muppet80 & Angel1982 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 17: Mexicang & SylviaM 18: Liesben 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 22: Springmuis & Love Child 23: Rapoenzel & juf Mariska & jessy1983 & Gwn & Roxanne81 &Wondertje 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: Sunmaid & waterfall & dmoontje 26: Miracles 27: fl3xgirl & PamPapilio & Marcia 28: surf & Claire85 & Chiquita Datumloos: mamaria TESTMARATHON 12 Februari * Shyness 13 Februari : * Joyce81 20 Februari : * Moosje25 28 Februari * fl3xgirl 140 Dames voor Pink Baby Dust 3 Zwanger , 7 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen![/quote]
Ik denk dat ik morgen ga testen, al is het verstandiger misschien om nog ff een paar dagen te wachten, maar ik weet niet of ik zoveel geduld heb hihi... Ik heb sinds gisteren lage rugpijn en echt het gevoel dat ik ongi ga worden maar er komt elke keer maar niks en toen ik vanochtend met mijn vingers voelde (sorry haha) toen kwam er heel veel slijm mee naar buiten, maar geen enkel rood/roze of bruin spoor te zien:S Hoe zit dat nou eigelijk? volgens mij heb ik namelijk al mijn eisprong gehad en hoe kan ik dan nu weer heel veel slijm hebben?
Dat slijm zegt eigenlijk niets. Je hebt het rond je ei, maar kunt het ook best nog na je ei hebben (en zelfs ook voor je ei) . Maar als je het gevoel hebt dat het raak is, ja dan kun je er altijd een testje aan wagen natuurlijk. Zal voor je duimen!