flex wat fijn dat de begravenis er weer op zit is nooit leuk zoiets bah. en ik zie dat je ook al weer op dag 6 zit gaat best snel dit keer vind je ook niet.
ja het gaat zeker snel. moet zeggen dat ik voor het eerst in me leven een begravenis heb meegemaakt. ben er beetje onderste boven van
Hey rapoenzel.. fijn dat alles goed is gegaan en dat je nu rustig kunt herstellen.. hoop dat die 2/3 maanden voorbij vliegen....en dat beebje dan snel je buik zal vinden..knuff Dames kom op.. ik wil roze zien.. geen rood... dikke knuff all.. ben druk dus moet er vandoor.... koes koes
@mosie, het begon vrijdag avond met een stipje roze, toen hield het op, daarna die enorme slijmdraad met bloed erbij, en nu verlies ik in 24 uur ook nog niet zoveel als een normale menstruatie. nu had ik de huisarts alwel even gebeld, die wil dat als ik op me nod dag niet bloed of ga bloeden, dat ik langs kom. Ook aan me moeder gevraagd voorzichtig met de term "een vriendin van mij"want tja.... maar die heeft hetzelfde meegemaakt met alle 3 de zwangerschappen.
@ Alecia Ok ik had vorig jaar zo'n 5 dagen voor mijn nod ook wat bloedverlies. Dit duurde 2 dagen, maar was wel lichtroze en bruinig. Oud bloed dus. Ik was toen wel zwanger. Ik zou je nod gewoon even afwachten. Tot die tijd kan je er zo weinig zinnigs van zeggen. Wel spannend voor je hoor! Ik hoop op roze voor jou
het is hier helaas niet evcht bruin :s maar wel verdomd weinig voor een menstruatie en een werek te vroeg, sorry voor me taalgebruik.
www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg 1: Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Nemo3 & Annemonique & meggytje & Lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 3: Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha 4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & mosie & kleintje73 & gabylee 8: Joyce81 & Klein Chrisje & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 10: Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 11: Nonja & Beebie82 & Maaik & Mischienmama & MJ83 12: winnie pooh & Sammie88 & Lente1973 & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 13: Zinah & Koeky & Luukske 14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 & Muppet80 & Angel1982 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 17: Mexicang & SylviaM 18: Liesben & Balleke 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 22: Springmuis & Love Child 23: juf Mariska & jessy1983 & Gwn & Roxanne81 &Wondertje 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: Sunmaid & waterfall & dmoontje 26: Miracles 27: fl3xgirl & PamPapilio & Marcia & Nicole1982 28: surf & Claire85 & Chiquita & Niki83 & Lisa1983 Datumloos: mamaria TESTMARATHON 12 Februari * Shyness 13 Februari : * Joyce81 20 Februari : * Moosje25 28 Februari * fl3xgirl 142 Dames voor Pink Baby Dust 3 Zwanger , 8 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Sorry ... plaatje verdwenen ... Ik heb mezelf van de lijst gehaald. Het lijkt erop dat ik geen ei heb gekregen en heb dus geen idee van wanneer mn NOD zou moeten zijn ... dus ik wacht gewoon in mn uppie lekker af tot mn cyclus op orde is (maar liever gewoon 'op eens' zwanger ). Geluk allemaal!
Johanna proficiat geniet ervan . Alicia misschien was het de innesteling ik hoop het voor jou we zitten nog samen paar dagen op het wachtbankje Aan de klussers veel klusplezier en aan de wachtende k'zou zeggen probeer de tijd wa nuttig te besteden dat je der nie vele moet aan denken. Denk dat ik straks sneeuw ga ruimen is hier de moeite
Waarom als je niet getest had wist je ook niet dat je misschien zwanger was. Dus zolang je niet weet dat je zwanger bent kun je toch best blijven drinken. Een avondje maakt dat ook niks meer uit hoor.
goeiemorgen, Ff een ego berichtje. Heb vanochtend maar niet meer gestest, want vrees dat het niet nodig zal zijn. Mijn temp is vanochtend ineens behoorlijk gezakt en dat kan bij mij op 11dpo maar 1 ding betekenen . Verwacht nu donderdag of mischien zelfs al woesndagavond de , helaas .
goedemorgen! @de zwangeren gefeliciteerd! maar wat zijn het er maar weinig! kom op dames! @de ongidames heel veel succes in de nieuwe ronde! wij hebben een goede klus week gehad ben eens benieuwd! heb afgelopen vrijdag mijn eisprong gehad had echt vreselijke steken! en we hebben 4 dagen achter elkaar geklust dus ja mag toch wel eens succesvol zijn! haha ik wens iedereen veel succes! mijn duimen draaien!
He Nana, Balen maar zoals je zelf al eens zei zolang je ze nog niet hebt is er niks aan de hand. Ben zelf nog steeds aan het wachten totdat ik kan testen. Gister onwijs zere borsten gehad, gaat vandaag wel weer. Maar mijn heupbroek zit al twee dagen niet echt lekker. Drukt een beetje onder in mijn buik. Maar ja, we wachten nog 1.5 week tot testen. Zal voor je duimen dat de uitblijven