Verveel jij je ook zo Senna? Zo te zien wel? Zie je ook al bij ik ben zwanger topic overal op reageren. Nu kunnen we nog op de site en morgen niet meer!
Ja ik verveel me ook ja hihiihih ja daar reageer ik bijna altijd wel en net zo op bij de nieuwelingen Kreeg net een mailtje dat de tarwekiem capsules onderweg zijn Jippie...hopelijk helpt het om mijn cyclus korter te krijgen
Ik ben benieuwd! Ik ga nu toch maar slapen. Het is over en uit voor een paar dagen met de site. Weltrusten voor straks.
Ja ik ook wel...hoop echt dat het werkt Ik ben nog ff bezig met een geboorte kaartje aan het creëren met PSP En daarna zal ik ook maar slapen hihihii Het zal idd wel na het weekend worden Welterusten voor zometeen
Nou Meiden Ik ga ook maar op bed hihihi Was lekker aan het knutselen met PSP en dan vliegt de tijd zo voorbij Welterusten allemaal!
Nee hihi wel een jack russel (iets kleiner) maar kon geen plaatje daarvan samen met baby vinden En dit ziet er wel schattig uit! Vind ze wel heel gaaf trouwens!
Hè verdorie, ik wilde mezelf toevoegen aan de NOD-lijst, maar krijg elke x t plaatje er niet bij :x . Wil iemand mij op 9 februari zetten? Thanx alvast!
1: Robertha & wendyvanliemde & Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 2: Ranniej20 & Nemo3 & Annemonique & meggytje & lisa1983 3: Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn 4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & kleintjevoorons & plienneling & Toetje 6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 7: Princi 8: Joyce81 & Klein Chrisje 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid 10: Senna04 & luukske 11: Nonja 12: winnie pooh & Sammie88 & Salapio & Miracle1984 13: Zinah 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: Happy79 TESTMARATHON Februari 1 Februari Roberta 47 Dames voor Pink Baby Dust 0 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes[/quote]
Met flink klussen is toch niets mis, haha. Van de week nog een geinig misverstand met mijn man gehad. "Ja" zegt ie "vanavond ga ik niet klussen hoor." Dus ik dacht al, nou dat zou ook voor t eerst zijn dat ie geen zin heeft, maar hij bedoelde klusjes in huis doen en niet "klussen" zoals wij dat hier bedoelen. Haha, misschien als ik t zo opschrijf niet zo grappig, maar ik heb er best om gelachen.
ranniej20: heey, beetje late reactie, maarem ja.. voelt wel gek haha.. Maar is meer emotioneel... Lijkt wel of mijn vriend en ik nog verliefder zijn Nog niet aan de klus maar ja detail! Voelt nu alsof we echt een geheimpje hebben, voor mij dan.. En denk idd dat het met die huilende baby's wel mee gaat vallen.. kwestie van rustig blijven als ze huilen.... denk ik?.. ik bedoel praten kunnen ze niet en veel meer geluidjes dan huilen kunnen ze ook niet.... hihi
Zo hier alle was er weer doorheen gedraaid Hangt nu buiten te drogen... Je krijgt alleenvan die koude handen als je de was nu ophangt en vanmiddag nog ff wat meer rommelen in huis (denk ik ) Iedereen een fijne dag!
Jeetje, dan heb je het echt laat gemaakt. Ik heb even een vraagje. Weet niet of jij het kunt beantwoorden, maar wil jouw mening horen. Op 24 dec begon ik te bloeden, maar dit was maar 1 dag. Op de echo was het vruchtzakje nog aanwezig. Op 1 jan verloor ik een druppel bloed en daarna was er geen vruchtzakje meer te zien. Wat zal ik nu als eerste dag moeten aanhouden? Er liggen al weer kleine follikels klaar, dus probeer een beetje te kijken wanneer ik een eisprong heb.
@Happyme: wat fijn dat je na 1,5 jaar toch zwanger bent. ga er maar lekker van genieten. @Nonja: ik heb woensdag ook de dipsticks van sensitest besteld...Ben benieuwd of ze goed werken... ik wil namelijk weten of ik wel een eisprong heb.. dit omdat mijn cyclus onregelmatig is. dit was hij al voordat ik zo'n 15 jaar geleden met de pil begon. hoewel ik nu al ruim een jaar gestopt ben en er begint wat regelmaat in te komen (37-36 dagen de laatste 3 x).
@Joyce: Heerlijk he dat gevoel dat je weer helemaal verliefd bent hihi.. Zo'n gevoel had ik ook wel toen ik met de pil was gestopt. En het is idd een klein geheimpje, ik vind het moeilijk om het voor me te houden maar ik doe ik wel.. Maar 1 iemand buiten ik en me vriend om weet het.. Is toch ook wel erg leuk hoor, beetje myterieus wel haha.. Ik hoop dat je niet veel last van 't 'ontpillen' krijgt, heb ik overig helemaal niet gehad, alleen een iets langere cyclus.