normaal gesproken heb ik een cyclus van 26-28 dagen Ik ben uitgegaan van 27 voor de banner. mijn laatste cyclus was verrassend 29 dagen. maar toen was ik het ook heviger dan normaal. Ik wacht het gewoon even af, indien vrijdag geen menstruatie dan mag ik voorzichtig blij gaan worden. en ja ik hoop dat ik dan een posi test in handen heb. En anders maar even een bloedtestje aan vragen bij de huisarts, moet volgende week toch langs voor bloedruk controle. En indien zwanger moet ik direct overgezet worden naar de gyn. Ik mag niet naar de verloskundige ivm mijn medicijnen.
Goedemorgen, De hebben me vanacht wakker gemaakt! Ik mag eraf. Ga nu eerst berekenen wanneer nu NOD gaat zijn, want mijn cylcus is dus toch korter dan normaal denk ik. Had vrijdag pas NOD. Iemand tips?
Die steken rond de navel heb ik ook. KAN dat een zwangerschapssymptoom zijn dan? Want de baarmoeder zit toch veel lager? Sorry heb er niet zoveel verstand van. Begin net
wow het begint hier nu wel spannend te worden voor een aantal. Gaan er vandaag nog mensen testen? Ik ga morgen testen. Ik voel me gewoon zwanger. Zere borsten, steekjes, vlagen van misselijkheid, duizelig.... (al is de kans groter dat het ontpillen is natuurlijk). Toch kan ik echt niet wachten tot het weekend. Misschien dat dat na een paar rondes minder wordt die drang om te testen en bij alles te denken: hey wat is dat voor pijntje? Zou dat een symptoom kunnen zijn? Je loopt jezelf alleen maar gek te maken volgens mij.... Ongestelde dames: balen en succes in de volgende ronde! Medewachters: veel geduld en succes gewenst Klussers: geniet ervan en hopen dat het raak is!
hallo meiden, ook ik mag me hier melden... heb geen cyclusbanner omdat ik niet weet wanneer mijn NOD is na de mk van 21 januari,maar iig in februari...dus... ga me nu iig richten op mijn verjaardag zaterdag...word dan 30...pffft...geef groot tuinfeest,heb ik zoiezo iets leuks om naar uit te kijken aan alle dames met een NOD in februari... SPANNEND,SPANNEND,SPANNEND! suc6 allemaal en hopen dat februari een vruchtbare maand is. grtzzz van Bieps
goede morgen dames, zijn er nog testers vandaag? ricmar spannend hoor bij jou ik duim echt voor je mee. helma nee jij bent weer heel vroeg ja balen zeg. alle andere die ik even vergeet ook succes. hier aan de klusser de klus.
Dat is dan weer positief he meis zo'n lekkere korte cyclus hier ook maar 26 dagen dus scheelt echt. zal ik je bij de rmmc ook aanpassen met je nod
Goedemorgen! Nou ik mag alvast op rood hoor! Ik heb nog absoluut geen teken van mijn ongie, maar die komt als het goed is vanmiddag om een uurtje of 2 a 3 wel. Mijn temp is vanochtend namelijk gedaald naar 36,4, nou als je dan nog zwanger blijkt te zijn , dat kan gewoon echt niet volgens mij! haha Ach laat me nog maar even in het zwart, dan zal ik mezelf vanavond, denk ik, officieel rood melden. @ Done: balen meid! maar denk erom, het kan nog! @ ricmar: als je mijn verhaaltje hierboven even leest... dat zegt genoeg he! @ nana: HOE IS JE TEMP?
@ helma: balen van je duivels, maar je blijft wel in februari! dat is dan weer leuk! Ik ga waarschijnlijk naar 1 maart... maar ach, ik laat op de lijst wel een 29e februari maken @ fl3x: ga jij even een fanatieke week tegemoet! klusze! @ iedereen die ik ben vergeten: sorry...
goedemorgen, toch veel rood hier he? gelukkig zitten er korte cyclussen bij, zodat jullie nog een keer voor de 100% roze garantie kunnen gaan!daar gaan we voor, he dames? ik kon t toch niet laten, heb vanmorgen getest... negatief! nu maar hopen dat ik gewoon te vroeg heb getest! maar ik denk dat ik vanavond of morgen ongesteld word. zouden mijn pendels dan kloppen? dan moet volgende maand mijn maand worden!
hoi dames.. Er word zoveel geschreven dat ik het gewoon niet bijgelezen krijg... hihi.. wel leuk! Berenbotje: oh nee........ Sterkte! Verder zag ik wat dames over temperatuur enzo praten: ook die kun je op kalender.net bijhouden... (sorry voor de spam ).. Vind het echt een topsite.. Doe zelf niks met temperatuur, maar als je nu aangeeft geklust te hebben kun je zelfs het standje enzo erbij zetten! haha Ik heb steeds buikpijn.. soort ongi pijn.. ook lage rugpijn.. Is eerste cyclus na pil en had gerekend op 28 dagen dus dan zou komend weekend zijn maar soms denk ik: zou goed nu al kunnen! En heb steeds ijskoude handen!.. normaal nooit.. Tja.. in feite leer ik mijn lichaam weer helemaal opnieuw kennen nu! wel spannend!
Oh ja.. Mosie: echt grappig je hebt dezelfde dingetjes als ikke! Enne.. Hoe werkt dat pendelen.. Kan iemand dat voor mij doen? Ben wel benieuwd...