Dat verliefde gevoel heb ik ook inderdaad. En t voor me houden is niet helemaal gelukt mijn moeder en mijn beste vriendin weten t, maar verder vertel ik t aan niemand. Soms heb ik wel dat ik me bijna verspreek, dan zit ik iets te vertellen tegen een collega ofzo en dan floep ik er bijna uit "maar misschien komt dat wel omdat ik niet meer aan de pil ben" of iets in die trant. Dus da's nog best tricky. Oh en ze hebben t toch wel eens over nesteldrang bij zwangere vrouwen? Nou, hier thuis heeft mijn man er last van en ik ben nog niet eens zwanger! Hij is aan t stofzuigen, opruimen, klussen in huis, haha, en normaal is ie zo lui. Ik weet niet wat ik meemaak .
1: Robertha & wendyvanliemde & Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 2: Ranniej20 & Nemo3 & Annemonique & meggytje & lisa1983 3: Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn 4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & kleintjevoorons & plienneling & Toetje 6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 7: Princi 8: Joyce81 & Klein Chrisje & Nana33 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid 10: Senna04 & luukske 11: Nonja 12: winnie pooh & Sammie88 & Salapio & Miracle1984 13: Zinah 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: Happy79 TESTMARATHON Februari 1 Februari Roberta 48 Dames voor Pink Baby Dust 0 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes[/quote][/quote]
Goeiemorgen meiden, Ik kom me hier - helaas- ook weer melden. Vorige maand dachten we echt dat het was gelukt - had twee heeeele vage positieve testjes en voelde me echt zwanger. Helaas, sinds vrijdag namiddag voelde ik steeds minder, en gister begon mn temp te dalen en begon het spotten. Mn cyclus is niet zo regelmatig, maar ga voor het gemak maar even van 28 dagen uit. zonodig pas ik het later weer aan. De aankomende week doe ik het even rustig aan, omdat ik er nog best wel van baal, maar daarna zal ik hier wel week vaak genoeg aanwezig zijn . Veel succes allemaal!
@Nana33, wat vervelend dat je eers hoop hebt gekoesterd door die stomme testen en dan weer de teleurstelling te verwerken krijgt. Doe het inderdaad maar even rustig aan en laat je maar lekker verwennen door je man en hopelijk heb je volgende maand wel een blijvend positieve test, sterkte. Ik ben gelukkig weer een beetje uit de put, heb weer een beetje meer hoop gekregen dat het na de kijkoperatie snel gaat lukken. Alleen begin ik me nu wat af te vragen. Ik krijg dus een kijkoperatie waarbij ze ook tubatesten doen. Dat is het doorspuiten van de eileiders om te kijken of die wel doorgankelijk zijn. Nu is dat alleen precies op de dag dat ik mijn eisprong verwacht (ongeveer want mijn cyclus is niet zo regelmatig). Maar nu vraag ik me af of dat geen kwaad kan. Spuiten ze het eitje dan niet juist weg? Weet iemand dat? Groetjes Toetje
@Toetje: Dank je meid! Fijn dat je inmiddels weer wat positiever bent. Hmmm, ik kan je helaas niet echt helpen. Misschien dat dat spul dat ze in je eileiders spuiten niet zover komt als je eitje, zeg maar en dat het daarom geen kwaad kan . Je kunt het denk ik het beste even aan je arts vragen of je deze ronde dan nog zwanger kunt raken, want ik kan me ook voorstellen dat het spul wel helemaal tot aan je ei komt en dat het dan misschicen minder goed is voor je ei (maar mischien maakt het ook helemala niets uit hoor). Goh, wat ben ik weer duidelijk zeg . In ieder geval alvast succes en strekte: Duim voor je dat alles tiptop in orde is!
Dat is zeker lastig Maar ik denk dat je de 24 ste moet aanhouden denk ik..want dat is de eerste dag dat je bloed verlorgen hebt En op 1 jan niet zo heel veel...dus denk toch de 24ste
Nou gistermiddag zijn mijn tarwekiemcapsules binnen gekomen Dus ik ben heel erg benieuwd. Ga ook vragen of mijn vriend ze wil slikken...het schijnt ook goed te zijn voor de vruchtbaarheid en meer energie @all Hoe gaat het met iedereen? Nou ik ga weer ff verder in mijn huissie...de laatste was nog ff opvouwen Fijne dag!
her gaat het allemaal wel lekker hoor, vanmiddag nog ff geschaatst. de ongi is bijna over, dus klaar voor de volgende ronde... hoop nog steeds op veel roze hier
He Nana, wat vervelend dat je hier nu toch bent! Had het zo voor je gehoopt! Senna, wat doen die capsules precies denk je? Mijn man krijgt ook foliumzuur, gelezen in de elsevier dat het ook voor de man beter was
Dank je! Ja, t is balen, maar niets aan te doen helaas . Ik hoop heel erg dat ik deze ronde meer geluk heb! (en dat alle andere feb meiden ook meer geluk hebben natuurlijk )
Wat fijn dat jullie mannen er wel aan mee willen doen. Hier heeft manlief slecht zaad, maar (vitamine)pillen slikken gaat niet echt van harte helaas...
Hopelijk gaan de capsules hun werk doen! Hier gaat het goed; lekker weekend gehad; vrijdag uit eten geweest (met z'n 3en), gister feestje en vandaag op het ijs gewandeld met de wandelwagen (heb geen schaatsen). Helaas morgen weer een werkweek... Jullie ook leuke dingen gedaan?
Hoi dames, ik kom me weer hier melden. Na 7 dagen overtijd toch nog ongesteld geworden. Ben dr toch wel wat van van slag. Dacht echt dat ik zwanger zou zijn ondanks de negatieve test. Waar ik nog het meeste van baal is dat mijn cyclus nu zo lang is, ik geen idee heb van hoe of wat met mijn eisprong Zal maar gaan tempen vanaf morgen. Ik moet nog even uitzoeken wanneer ik in de kalender kan. Zal eens gaan kijken wat FF zegt.
Wat vervelend zeg, wat kan ons lichaam ons toch voor de gek houden... Hopelijk deze maand meer geluk!
mijn cyclus is na anderhalf jaar weer flink in de war, ben nu met cyclusdag 26 al ongesteld ( lees licht bloedverlies, erger wordt het niet ) op na de volgende ronde :S
1: Robertha & wendyvanliemde & Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 2: Ranniej20 & Nemo3 & Annemonique & meggytje & lisa1983 3: Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn 4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & kleintjevoorons & plienneling & Toetje 6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 7: Princi 8: Joyce81 & Klein Chrisje & Nana33 & IlonaHokkeling 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid 10: Senna04 & luukske 11: Nonja 12: winnie pooh & Sammie88 & Salapio & Miracle1984 13: Zinah 14: Speedy123 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: Happy79 TESTMARATHON Februari 1 Februari Roberta 51 Dames voor Pink Baby Dust 0 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes[/quote][/quote][/quote]
Hallo allemaal Kom me hier ook melden zou iemand mij op de 14 e willen zetten. Heb het geprobeerd,maar krijg steeds de afbeelding er niet bij. Nou mamamia zitten we in hetzelfde schuitjes. Mijn cyclus is ook van slag. Dacht eerst ook dat ik zwanger zou zijn na 8 dagen overtijd helaas. Veel succes deze ronde.
@ilona: je staat erbij! Veel succes deze ronde! @Mamamaria: argh, jij ook al hier . Had bij jou ook ecth gedacht dat het vorige ronde raak was! Heel erg jammer , maar nieuwe ronde, nieuwe kansen. Laat maar even weten wanneer je nieuwe NOD is, dan zetten we je erbij (ik zou in jouw geval trouwens ook niet uitgaan van je laatste ronde, omdat je misschien een heeele vroeg mk hebt gehad) EDIT: @Speedy: He, wat balen dat het bij jou uiteindelijk ook weer mis is gegaan. Nu zijn er al 3 jan meiden die zwaar over tijd waren en dachten dat ze zwanger waren . Nou, ja heel veel succes deze rodne dan maar! (en je staat erbij).