Tja, voel nog steeds niet zoveel eigenlijk. Heb alleen beetje ongikrampen af en toe. Donderdag zou ik ongi moeten worden, dus dat schiet gelukkig al op. Meestal heb ik dan de dag ervoor al ene klein beetje bruinverlies, dus misschien weet ik morgan al meer. @Helma: Ik heb nog nooit ovutesten gebruikt, dus kan je helaas niet helpen .
[quote="Ingrid74] Hier ook druk met de ovu testen en een aankomende klusweek @loontje: dat is toevallig ik ook donderdag of vrijdag dan moet het wel bij beide raak zijn [/quote] Nou laten we hopen dat het bij beide raak is maar ik reken nergens op. Heb ze vorige maand ook gebruikt en volop geklust en was toen erg teleurgesteld dat het toen mis was. Ik hoop dat we nu meer geluk hebben
Wouw de dames hier zijn actief met schrijven! Gezellig! Ik hoop ook echt dat er meer ROZE bij komt! Ik weet even niet zo snel terug te vinden wie dat schreef over koude handen, maar daar heb ik ook sinds gisteren last van. Ook voel ik vanaf gisteren af en toe een ongi gevoel onderin mijn buik, alsof het nu al komt. Ik ben het nog nooit eerder geweest dan de 28e dag, dus als dat gebeurd zou dat erg vreemd zijn. Maar ja, we wachten maar rustig af Succes allemaal! En als de er is...heel veel sterkte!
vandaag een beetje bruine afscheiding gekregen. hoop niet dat ik ongesteld wordt maar ben bang van wel. afwachten. als ik het vrijdag nog niet ben dan hoop ik op goed nieuws.
@Hansje 123: Ik hoop voor je dat het niet je ongi is die eraan zit te komen! Bij mij is nu het moment van wachten aangebroken.(de ergste tijd dus) Ben benieuwd!
Februari 2009 1: Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Nemo3 & Annemonique & meggytje & Lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 3: Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha 4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & mosie & kleintje73 & gabylee 8: Joyce81 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 & Lienke 10: Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 11: Nonja & Beebie82 & Maaik & Mischienmama & MJ83 12: winnie pooh & Sammie88 & Lente1973 & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 & Klein Chrisje 13: Zinah & Koeky & Luukske 14: Speedy123 & Miracle1984 & Muppet80 & Angel1982 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 17: Mexicang & SylviaM & Daantje22 18: Liesben & Balleke 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 22: Springmuis & Love Child 23: juf Mariska & jessy1983 & Gwn & Roxanne81 &Wondertje 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: Sunmaid & waterfall & dmoontje 26: Miracles 27: fl3xgirl & PamPapilio & Marcia & Nicole1982 & 1984 28: surf & Claire85 & Chiquita & Niki83 & Helma30 Datumloos: mamaria TESTMARATHON 12 Februari * Shyness * Klein Chrisje [-o< 16 Februari : * Joyce81 20 Februari : * Moosje25 * Gwn 28 Februari * fl3xgirl 142 Dames voor Pink Baby Dust 3 Zwanger , 13 Ongesteld , 1 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 1 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!! Succes allemaal!
Heb je het gevoel dat je ongi komt, of voel je je anders? Succes ik hoop voor je dat het een dikke Positief zal zijn!
Ik had vorige week heel erg buikpijn (krampende stekende maar ook weer niet).. nu meer ongipijn en rugpijn.. en moe, maar aangezien ik feest heb gehad van ouders (40jaar getrouwd) denk ik dat het daarvan komt.. en beetje emo, maar ja, das ook ongi achtig he! En jij?
Apart dat je vorige week al buikpijn had? Kan oo innesteling zijn toch? Gefeliciteerd met je ouders! Ik heb 2 dagen na mijn eisprong enorme pijnlijke borsten. En dat heb ik nu nog steeds. Ze lijken wel een cup groter Dat vind ik niet erg Meer dan een week geleden ben ik door mijn rug gegaan en hier voel ik nog steeds pijn van. Dus ik denk niet dat die rugpijn die ik nu voel van mijn ongi komt. Ik voel me ook niet moe. En meestal krijg ik pas jankbuien 3 dagen voor mijn ongi. Ik heb nu nog geen jankbui gehad. Wel voel ik een zeurderige onderbuik en zeurderig gevoel in mijn benen. Maar dat zegt bij mij ook niet veel. Dat mijn borsten al zo lang pijnlijk zijn, vind ik wel apart. En het ene moment heb ik geen trek en het andere moment eet ik heel veel...wat moet je daar nou mee
Ohjee, ik kwam even spieken tussen de boodschappen en het werk door, maar nog geen roze bij Ik duim als een gek voor ons allemaal!
Als je borsten echt groter ogen dan kan dat niet van een menstruatie komen. Dat van die zere borsten, buik en bovenbenen heb ik ook. Spannend allemaal he?
hoi dames, ik heb nog niet zoveel geschreven, maar ik lees veel en leef met iedereen mee! Op het moment maak ik mezelf een beetje gek, een dag overtijd volgens mijn banner, en dat dacht ik zelf ook. Maar volgens mij heb ik me vergist en ben ik morgen een dag overtijd. Anyway, ik heb vanochtend voor het eerst getest, en het was negatief...... helaas. Maar totdat ik geen bloed heb gezien, blijf ik positief! (en een beetje geobserdeerd, ik ga wel om de 5 min. "broekloeren"haha!