Oke, ja mijn man zegt ook dat ze veel groter zijn Hij zegt al dat we zwanger zijn en is al helemaal blij. Hmmm ik wacht het toch maar even af voordat ik mee juich. Mijn lichaam deed de vorige maand ook al anders dan anders. Zeker spannend! Ik vind het vooral fijn dat we het samen zo beleven. Zo sta je niet alleen. Mannen ervaren het vaak toch anders hé.
Hallo allemaal, misschien niet op de goede plek hier, maar ook ik moet eigenlijk ongesteld worden in februari. Ben net gestopt met de pil dus wacht eigenlijk om mijn eerste echte ongesteldheid. Aangezien we nog "droog" aan het oefenen zijn heeft testen op zwanger zijn nog geen zin! Maar het is eigenlijk net zo spannend! Want als ik 22 feb inderdaad mijn volgende cyclus begin, dan gaan we in maart voor echie.... Of moet ik me dan alvast voor maart aanmelden, aangezien jullie hier al met z'n allen aardig opweg zijn.... groetjes, Anne
@ Lienke: mijn vriend is een paar dagen weg, dus ik heb sowieso hem niet om tegen aan te kwekken. Maar wat je zegt klopt, het is toch anders met een stel vrouwen!
uhmmmm nog steeds geen roze jammer helma ik heb een aantal keer de ovutesten van matcare gehad en heb ze nu een keer van babyboomshop dus ben benieuwd.
Het maakt toch niet zoveel uit of je hier meekletst of met de volgende maand? Van mij mag je hier blijven hoor Succes, hopelijk krijg je een regelmatig cyclus!
Ik ken er ook geen ander woord voor, broekloeren en niks anders het is haast genant, ik moet blij zijn dat mijn vriend er niet is!
Dan zal je hem vast wel missen, rond deze spannende tijd. We kunnen hier lekker open klagen en we begrijpen elkaar ook nog eens goed ! Als ik mijn man vertel dat mijn benen zeuren (zeurderig gevoel) dan moet je zijn gezicht eens zien. Hij leeft heel lief met me mee, maar begrijpt geen bal van wat ik zeg, hihihi
Klachten zat heb al een tijd hele zere borsten. Zelfs met lopen en ik heb het gevoel dat ze wat anders aanvoelen, maar dat kan ook positief denken zijn haha. Steekjes in mijn buik, af en toe duizelig, vlagen van misselijkheid, maar voel ook een beetje ongi pijntjes dus misschien is het allemaal ook wel ontpillen bij mij. Ach nog even afwachten al vind ik dat wel heel erg moeilijk hoor. Bij jou is het dus ook nog even afwachten. Spannend hoor allemaal!
Begrijp ik. Ik ben ook nog wat voorzichtig. Anders is de teleurstelling extra groot. Ik heb gelezen dat bijna alle zwangerschapssymptomen ook bij een naderende menstruatie passen. Alleen het groter worden van de borsten niet dus ik hoop voor je dat dat postitief voor jou is.
@ lienke: haha! Dat zou ik graag eens willen zien! Waar ik wel van baal is dat ik op elk pijntje en steekje let, terwijl ik normaal zo helemaal niet ben. Vorige maand voelde ik mijn buik heel goed, toen dacht ik echt zover was. Maar nee, dat was weer een nieuw grapje van mijn lichaam. En volgens mij voel ik nu weer dingen die niks met zwangerschap te maken hebben, kortom irritant! Maar volgens mij hebben wel meer dames daar last van, als ik de forums zo eens lees !
Hahaahha mijn (.)(.) lijken wel push-up. Die bh's heb ik nu in ieder geval niet nodig We shall see. (ik hoop het wel, maar probeer rustig te blijven, met beide benen aan de grond).
@ mosie: klinkt positief! Wat ik zelf heb ervaren is dat ik elke maand weer andere klachten heb, er valt geen pijl op te trekken Ik las een tip om al je klachten bij te houden, zodat je er misschien een lijn in kan vinden. Nou heb ik dit zelf nog niet gedaan, maar denk er wel elke maand aan
@Bruyntje.. je kunt hierblijven beppen.. en je kunt je in maart aanmelden.. lekker waar je zelf prettig bij voelt.. ik doe ook niet mee voor t echie.. en hobbel vrolijk iedere maand mee met de meute.. nou ja. liever niet met de meute, want de meute moet zwanger zijn en naar de bevallinglijsten verhuizen, maar goed..dat terzijde... SUCCES!
Nou, ik ga even wat in het huis doen, voordat ik zo moet werken. Succes iedereen met wachten, klussen, testen etc!
Ik vrees dat ik deze maand ook niet voor roze ga zorgen.. ei gemist Vrijdag voor het laatst geklust.. en gisterochtend op mijn werk voelde ik ineens mijn ei... sh*t.. een paar dagen eerder dan 'gepland'... gisteravond te moe om te klussen... dus ik vrees dat het bij ons niets wordt deze maand... Ik hoop dat er voor de anderen wel een boel roze bij zit!
@Bruintje & Daantje: Welkom en heel veel succes met zwanger worden (voor bruitnje dan volgende maand natuurlijk)! Ik las ergens dat je geen grotere borsten kunt hebben van je ongi, maar - zowel uit eigen ervaring, als door wat ik heb gelezen- weet ik helaas dat dat wel degelijk kan. De hormomen die je boobs pijnlijk maken (progestreon en oestrogeen), kunnen ze wel degelijk ook laten opzwellen. Toen ik nog aan de pil was, had ik vrijwel elke maand vlak voor mn stopweek giga boobies (moest ze soms echt in mn beha proppen ) - kwam gewoon door de progesteron. Dus het kan best komen doordat jullie zwanger zijn, maar juich er niet te vroeg om. Hoop voor jullie dat het wel door zwangerschap komt!