@Nienke: he wat balen . Dus dan heb je 3 dagen voor je ei nog wel geklust, maar daarna niet meer. Als je mannetje nou gewoon hele streke zwemmertjes heeft kan het wel hoor. Goed zaad kan best 72 uur overleven. Maar je kansen worden er natuurlijk niet groter door . Hoop voor je dat er toch nog een paar op loer lagen toen je ei sprong!
ja op zich misschien postitief, maar ik heb het idee dat ik er veel te veel mee bezig ben en veel te graag wil denken dat ik zwanger ben en dat daarom mijn lichaam me hard voor de gek aan het houden is. Ben vorig jaar ook heel kort zwanger geweest en toen wist ik het voor het testen al. Ik voelde me toen anders dan anders. Beetje raar en niet extreme symptomen. Dat gevoel heb ik nu helemaal niet dus ik ben bang dat ik ook nog niet voor roze ga zorgen deze maand. Daarnaast voel ik al de hele dag ongi.pijntjes Ik ga morgen dus ook niet testen. Wilde ik eerst wel doen, maar ik wacht nu toch maar tot zaterdag.
@Mosi: maakt verder niet uit hoor . Ik dacht alleen, laat ik het maar even zeggen, voordat meiden zich blij maken met de spreekwoordelijke dode mus. Maar het KAN ook wel door zwangerschap komen dus wie weet!
Nou ik weet t allemaal niet hoor. Van t weekend had ik zulke steken in mijn onderbuik en bruinverlies. Hoopte en rekende er stiekem een btje op dat t een innesteling zou zijn. Gister bloedde mijn tandvlees bij t tandenpoetsen en voelde ik me de hele dag een btje licht in mijn hoofd. Verder had ik een soort "brok" in mijn keel. Niet zoals dat je bijna moet huilen, maar ofdat je een btje misselijk bent/begint te worden. Maar vandaag.....helemaal niets. Gatsie, en ik moet nog zo lang wachten om te testen (nou ja, voor mijn gevoel dan ).
Wachten is zó r*k inderdaad... Zelfs nu ik wéét dat de kans voor ons héél klein is.. weet ik zeker dat ik me over een week of twee tóch druk ga lopen maken...
Nou ik kan me voorstellen dat t juist elke x wat erger wordt. Hoe langer t duurt hoe minder geduldig je bent natuurlijk. Dat heb ik ook al met alledaagse dingen, dus met zwanger worden/raken is dat natuurlijk nog 10x (minstens) zo erg. Ik moet ook zeggen dat t niet echt meehelpt dat mijn man om de haverklap vraagt:"En....voel je je al anders?". Maar goed, hij wil t gewoon ook heel graag, is ook wel weer lief natuurlijk.
Tja.. dacht ik dus ook.. als ei was wanneer ik denk / voelde dan was innesteling ook eerder dus dan was dat dan en anders was ms ei later en voelde ik dat.. of ik had ontpilling... maar ja.. we'll see Heb wel sinds die erge buikpijn pijnlijke tepels, terwijl je er meestal mee kunt doen wat je wilt hahaha... zeurderig: check! En dat van die trek enzo: check! Ene moment trek en volgende moment weer beetje misselijk achtige ongi buikpijn, snap je? maar ja... ik doe ook aan broekloeren nu... Heb steeds het gevoel dat de er al aan komen...... volgens 28dagen niet.. Maar aangezien 1ste keer zonder pil, weet je het nooit he! AUW: krijg ineens weer steken...
Hallo allemaal, Ik doe ook mee voor de ronde van februari Mijn cycles is nu 35 dagen. Was nog even puzzelen. De eerste 2 maanden gewoon 28 dagen en de laatste 2 maanden op 35 dagen. Hoop dat iedereen snel zwanger is! Liefs esther
Spannend hoor. Alvast heel veel succes! Ik hoop dat je morgen op roze kan De lijst is nog veel te rood!
Haha ik ken je 'angst'. Ik wilde zelf morgen ook heel graag testen, maar ook hier twijfels, omdat ik gewoon denk dat ik het te graag wil, waardoor ik allemaal pijntjes voel die helemaal niks betekenen... Succes meid!
Hot Esther, dank je. Jij ook veel succes natuurlijk! Sta je al op de lijst? Zo niet, geef dan nog even je NOD door dan zetten we jer erbij .