NOD Februari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door joyce81, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    *vang vang vang vang vang vang vang vang vang*

Dank je! en nu maar hopen dat het helpt 8)

2. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    hoi dames , hier ist ook kalm

even een vraagje , weten jullie of droog en dof haar ook een symptoom is

ik heb normaal altijd glanzend en gezond haar en nu sinds een paar dagen is het dof en droog en als ik er door ga met mijn hand is het statisch

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Nana wanneer ga jij testen O:)

Yolanda, bij mij is mijn haar juist heel vet!

4. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hoi Odess, ik denk dat ik maar gewoon mn NOD afwacht. Ik weet nu helaas niet wat mn temp vanmorgen echt was, maar als ie weer zo laag was zit het er toch dik in dat mn :evil: komen. Heb ook al ongikrampen, dus verwacht hem dan stipt op tijd. Mocht ie er donderdag niet zijn dan ga ik zeker vrijdag testen. Maar denk eigenlijk dta dat niet nodig zal zijn.

@Yolanda: ja, ik hoor ook altijd dat je er vet haar van krijgt. Maar heb wel eens gelezen dat het effect van oestrogeen op haar en huid per persoon heel erg kan verschillen. dus wie weet!

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Odess: Wat heb jij een onwijs mooie banner. Hoe kom je daaraan?

6. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    bij mij droog en dof , als ik erdoor ga met mijn hand blijft het staan zoals ik het zet

ik verlies ook ineens veel haar
    raar?,,

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    dames wat kunnen jullie klesten ben net thuis dus ga even terug lezen

Nog geen Rood hier !

8. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hmmm volgens mij zou je als je zwanger bent toch juist echt minder haar moeten verliezen :( . Maar weet het niet zeker. Hoop voor je dat je wle zwanger bent.

9. YellowButterfly

Mermaid, tickerclub.com, cool is ie he :D Ik hoop dat hij nog 35 weken door mag tellen :D

10. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Oeeeeeee, spannund! :D *Duim, duim, duim, duim, duim, duim*

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, echt super! Enne....nog 35 weken doortellen gaat vast helemaal goed komen. Wanneer ik zwanger ben neem ik ook z'n banner :D .

12. YellowButterfly

Haha, ik hoop het, alles voelt super en ik voel me helemaal zwanger inclusief kwaaltjes!

Ze hebben er nog meer leuke banners die hier op lijken, tis een goede site! Hopelijk veel geluk voor jou deze maand! Voel je al iets?

13. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hallo Dames,

Zag bij te koop aangeboden een adv. van een luierzakje die iemand zelf gemaakt heeft. Echt super leuk. (eerste pagina)
    Ik hou zelf wel van handgemaakte dingen, misschien een tip voor iemand of als kraamkado.

Ze vraagt er maar 7,50 voor

14. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Susan, Fl3x' pendel klopte bij mij! Dus vast ook bij jou.

Meiden er moet echt meer roze bij. Misschien is er gewoon een lading slechte testen op de markt op het moment. Ik had ook twee keer negatief voor de posi. Dus als je geen bloeding hebt, gewoon even geduld hebben op de tweede streep.

15. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Met mijn haar is niks mis maar mijn huid is juist super droog.
    Heb normaal in de winter ook wel een droge huid maar dan meer een klein plekje op mijn arm of gezicht.
    Nu is het echt rond mijn ogen super droog, wat ik ook smeer het gaat niet weg. Zelfde met mijn bovenarmen.

16. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ik hoop het echt, zou echt super zijn de eerste ronde meteen raak.

(Dus dames allemaal laten pendelen door fl3x)

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, ik weet eigenlijk niet echt of ik iets voel :( . Van t weekend had ik steken in mijn onderbuik en bruinverlies, dus dacht ik stiekem aan een innesteling. Gister wel last gehad van licht in mijn hoofd, bloedend tandvlees bij t tandenpoetsen en een soort van brok in mijn keel, alsof ik een btje misselijk was. Maar vandaag.....helemaal niets. Dus, ik wacht t maar zo goed en zo kwaad als t gaat af. Misschien dat ik zondag al wel ga testen ipv te wachten tot maandag ;) .

Wat heb jij verder voor kwaaltjes? Heb je er erge last van?

18. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Hoi meiden,

Jammer van de ongi-dames: heel veel succes in de volgende ronde.

Hier met FF nog geen ei te bekennen. Ik snap het niet want ik heb hem volgens mij gisteren gevoeld. Dat zou wel kloppen met mijn vorige cycli. Ik ga er maar van uit dat ik bij ff nog niet goed getempd heb aangezien ik dit oraal doe. Volgens mij kan het dan te erg varieren. We hebben goed geklust de afgelopen dagen dus dat zit wel goed.

Ik hoop voor alle meiden met symptomen dat het een roze maand wordt zonder rood.

19. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Kom alleen even melden dat net de :evil: weer zijn gekomen. Op dus naar ronde 17 alweer. Ik heb mij voorgenomen om hier even niet meer te komen omdat ik het anders niet los kan laten. Ik wens iedereen veel geluk en hopelijk allemaal snel zwanger.

Groetjes Toetje

20. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Heb net even naar je kaartje gekeken en ik denk dat FF morgen of overmogen misschien wel een kruis gaat zetten hoor. FF heeft altijd tenminste 3 verhoogde temps nodig om je ei te kunnen spotten en bij twijfel ook nog wel eens meer. Even afwachten dus! Veel succes!

@Toetje: Och, meis wat jammer :( . Kan me goed voorstellen dat je hier even wat minder wilt komen hoor. Ik wens je heel veel succes en hoop dat het snel lukt! en mocht je behoeft hebben om even te kletsen dan weet je ons te vinden ;)

Deel Deze Pagina