@ Zonneschijn & Ricmar: GEFELICITEERD Zo nu ga ik snel aan t werk. maar een half dagje vandaag, dus vanmiddag spiek ik wel weer om te kijken of er al meer zwangeren zijn. xx
@ Zonneschijn & Ricmar: GEFELICITEERD ! Negatieve testers...geef de hoop niet op! Misschien ben je wel gewoon te vroeg, gewoon na je NOD nog een keer testen als de duivels er niet zijn! Mensen die echt op rood gezet zijn....hopelijk is het de volgende ronde raak!
Ik strooi HCG.... ik heb zelf nog niet veel om te strooien, maar wil graag dit gelukkige gevoel delen.
Ik neem vlug beetje HCg alhoewel het voor deze maand nie zal zijn maar sla het op voor hopelijk volgende maand.Temperatuur was deze morgen met 0.2 gedaald :s
Goedemorgen, Zwangeren gefeliciteerd! Ongi's ... balen zeg! Op naar de volgende ronde. Ik wacht nog steeds op een ei, maar ik denk dat ie er voorlopig nog niet aan zit te komen. M'n ovutesten blijven witter dan wit...
@Ricmar.. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH GEFELICITEERD! Na zoveel jaar... SUPER twordt dus idd een ROSE dag!
Hmm ok dat geeft me weer wat hoop aangezien ik zie dat jij ook hebt getest met babyboomshop. Dit is mijn 1e ronde dus ik hoop maar gewoon dat ik nog veel te vroeg ben met testen. Ik zit geloof ik op 10 dagen na mijn eisprong nu, maar weet dus nog niet wat mijn cyclus is, omdat ik na de pil nog niet mijn 1e echte ongesteldheid heb gehad. Het zou dus best kunnen dat zondag mijn nod pas is en ik gewoon veel te vroeg getest heb, al heb ik het gevoel dat het toch niet raak is. Ik twijfel gewoon zo om mijn borsten. Die hebben alleen zo'n pijn gedaan toen ik vorig jaar zwanger bleek. Wel super dat jij een positieve test hebt zeg! Echt geweldig Ik heb mijn banner even aangepast. Zondag is het 14 dagen na mijn eisprong dus ik zet mijn nod daar maar op geloof ik. Mochten er toch geen komen dan test ik volgende week pas weer..
@ricmar94 gefeliciteerd met je zwangerschap! Super! @Zonneschijn jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!
Februari 2009 1: Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Nemo3 & Annemonique & meggytje & Lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 3: Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha 4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna & Monica076 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & kleintje73 & gabylee 8: Joyce81 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG & Mosie 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 & Lienke 10: Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 11: Nonja & Beebie82 & Maaik & Mischienmama & MJ83 & NomNom 12: winnie pooh & Sammie88 & Lente1973 & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 & Klein Chrisje 13: Zinah & Koeky & Luukske 14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 & Muppet80 & Angel1982 & Inge08 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 17: Mexicang & SylviaM & Daantje22 & Lafje 18: Liesben & Balleke 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 22: Springmuis & Love Child 23: juf Mariska & jessy1983 & Gwn & Roxanne81 &Wondertje 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: Sunmaid & waterfall & dmoontje 26: Miracles 27: fl3xgirl & PamPapilio & Marcia & Nicole1982 & 1984 28: surf & Claire85 & Chiquita & Niki83 & Helma30 & Esther1983 Datumloos: mamaria TESTMARATHON 12 Februari * Shyness * Klein Chrisje [-o< 16 Februari : * Joyce81 20 Februari : * Moosje25 * Gwn 28 Februari * fl3xgirl 148 Dames voor Pink Baby Dust 5 Zwanger , 15 Ongesteld , 2 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 1 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!! Ik heb mijn nod even opgeschoven.. Ricmar, heb jou op roze gezet... Is ok toch?
Ricmar........HOERAAAAAAAA.... Het was zo spannend toch en nu is het gelukt! Echt fijn! Ha zonneschijn, jij natuurlijk ook gefeliciteerd...ik heb jou iets minder gevolgd maar het is natuurlijk super dat je nu gewoon spontaan zwanger bent geworden. Ik kwam ff spieken nu ik eigenlijk naar maart ben verhuisd (want jeetje mina je hebt ongi en ongi maar dit is superongi zeg....pffff). Fijne dag all the rest ook natuurlijk.
hoi hoi allemaal! ik voeg me ook maar bij deze forum..... ben voor de eerste keer gestopt met de pil deze maand, na 2 jaar de pil gebruikt te hebben! Ik heb al twee prachtmeiden in huis, maar mijn vriend en ik willen dolgraag nog een derde, het voelde gewoon nog niet compleet. Na 3 weken al gestopt te zijn zijn we benieuwd of het al gelukt is. Nu heb ik normaal op 5 februari mijn eerste dag van de stopweek en zou ik meestal zondag 8 februari 'ongesteld' worden. Ik heb regelmatig 'geklust' met mijn partner, je weet maar nooit! Nu heb ik al zo'n 2 weken van die rare krampen in mijn buik en moet vaak plassen, mijn vriend zegt ook dat mijn tepels donkerder zijn dan normaal en heb ook veel sneller dan normaal last van mijn zij met het lopen. Ook is mijn afscheiding heel anders dan ik gewend was. Ik ga 5 februari een test doen en anders zondag........... Voel me echt anders dan anders, ben bijna overtuigd, maar ja, mijn lichaam kan me ook goed in de maling nemen denk ik. Hoop snel goed nieuws te kunnen geven! groetjes, Dicky
hai dicky, zooo spannend hoor,dat zal mooi zijn,dat je na de eerste ronde al zwanger bent en je symptomen zeggen van wel ik zal voor je duimen.. en hou ons op de hoogte he liefs lafje
@ Dicky, Welkom en heel veel succes! Ik hoop voor je dat het meteen raak is. Ik zit zelf ook in mijn 1e ronde..
hoi mosie! wanneer test jij? Met de pil is je cyclus natuurlijk 28 dagen, ga jij daar ook vanuit? ik hoop voor je dat het lukt! Laat je ook ff wat weten? Groetjes, Dicky
Ik heb vanochtend getest, die was negatief dus had de moed al wat opgegeven, maar de dames hebben me weer iets opgebeurd gelukkig. Ik zit nu op 10 dagen na mijn eisprong dus ben ook nog wel erg vroeg met testen. Ik tel vanaf de eisprong nu maar gewoon 14 dagen en mochten de er zondag nog niet zijn dan test ik dan pas weer. Ik heb wat last van mijn borsten wat me iets aan het twijfelen maakt. De enige keer dat ik er ook zo'n last van had was vorig jaar en toen was ik wel zwanger (dit werd helaas een vmk). Maar toen heb ik dus ook een innestelingsbloeding gehad en die heb ik nu niet gehad dus denk dat ik van het weekend gewoon ongesteld word