zo ik heb niet alles bijgelezen hoor, zwangeren gefelicitieerd, meiden die ongesteld geworden zijn volgende maand beter. heb net contact gehad met mijn gyn, de bloeduitslag van vorige week was goed. ik heb dus een ei-sprong gehad deze maand....jippie! (met mijn pco is dat niet iedere maand zeker namelijk) nu is het wachten op een posi test of de duivels... als de duvels komen mogen we het 4 maanden gaan probreren met clomid maar zonder verdere controles in het zh, dat geeft wel een beetje lucht. iedereen nog weer succes!
olyfje gefeliciteerd! @ noa1980, goed nieuws zeg! ik hoop zo voor je dat je gewoon een positest krijgt deze maand! fl3x heeft voor me gependeld: NU zwanger van een meisje! o, als dat toch eens waar mag zijn... morgen testen, spannend!
ellen dat zou inderdaad het allermooiste zijn, dan verbrand ik mijn recept voor clomid meteen ritueel! maar goed nog ff afwachten, heb geen symptomen van een naderende ongi maar ook niet van een zwangerschap
joehoe meiden! Ik ben zwanger uit de luchtballon van januari gestapt en kom nu HCG strooien! HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG succes allemaal!
Spannende dagen voor velen! Die positieve testen maken met helemaal nerveus... Daarnet wat afscheiding..ik gebruik geen ovulatietesten ofzo, maar dit kan erop duiden dat mijn ei eraan komt toch? Zou wel vroeg zijn....Heb de afgelopen drie maanden wel elke keer steken gehad rond dag 12-14....Vanavond maar op tijd naar bed
Ricmar, Zonneschijn en Olyfje gefeliciteerd. De lijst word al aardig rood nu maar hopen dat roze de overhand gaat krijgen. Voor mijn gevoel word het bij mij ook roze maar ja dat is nog even afwachten tot zondag. Net twee kraamkadootjes bij he Hema gekocht, daar hebben ze echt super kleertjes. Je zou bijna zelf wat gaan kopen. Succes nog voor alle meiden die bijna mogen testen.
Hier deze morgen klein beetje roze en sinds deze middag niks meer maar zit nu wel met een blaasontsteking. Hopelijk blijven de duivels achterwege en test ik alsnog positief al hoop ik der niet teveel op want temp was met 0.2 gedaald deze morgen
Zoo.. dagje er niet en lang bijlezen.. haha./ Alle zwangeren gefeliciteerd! Hopelijk volgen er snel meer! Bruisje: ik lees dat je toen je ongesteld was de 1ste/2de dag de pil hebt geslikt.. Maar die actie doe je toch alleen de eerste keer als je aan de pil gaat? Als je al tijdje de pil slikt dan is het bij microgynon 21 dagen slikken, 7 dagen niks, 21dagen slikken en kijke je niet meer naar je ongi.. Of bedoelde je het misschien anders? En verder hoef je pas te stoppen met de pil als je zwanger bent en niet als je zwanger denkt te zijn.. eerste weken is het nog niet met je verbonden dus komen die stoffen van de pil nog niet bij je kindje. En bij twijfel altijd de huisarts bellen of de aptheker.. Bijsluiters zijn nooit echt duidelijk he! Hier nog steeds regelmatig buikpijn en misselijk dus denk al snel de ongi eraan.. Heb ook ineens meer afscheiding, emo en beetje prikkelbaar.. Zou eerst ongi na pil zijn dus ben benieuwd.. Ga er namelijk niet vanuit dat het meteen raak zou zijn.. zou wel erg snel zijn he! Las dat iemand (naam kwijt, sorry..) ook nog aan foliumzuur moest beginnen en ook aan de klus: Foliumzuur kun je gewoon meteen mee beginnen hoor! ik ben 1 maand voor iki met de pil stopte al aan de foliumzuur gegaan.. en voor de regelmatige cyclus menstruasan -> bijkomend voordeel dat het zorgt dat je minder gespannen bent! haha Succes met klussen!
Hoi..... Na een heftige ruzie met mijn vriend...... door allerlei omstandigheden... ben ik nu BLIJ dat ik ongesteld geworden ben ben! (al weet ik nog niet zeker of het echt een ongesteldtheid is...aangezien het zo minimaal is....en nog ruim 8 dagen voor mijn menstruatie dag.....het kan natuurlijk ook een innesteling zijn...) Het klinkt heel dubbel...maar hij voelt zich opgedrongen en hoeft nog geen tweede....ineens?!?! Hoewel ik super graag nog een kindje wil, ik super graag nog een keer zwanger wil zijn.....denk ik dat het voor NU beter is dat we allerhande gesprekken moeten voeren om de boel weer gezellig te maken........ hij had het over zijn vrije tijd....ik werk minder en heb (in zijn ogen) meer vrije tijd.... hij verdiende niet genoeg....bla bla hij wilde niet langer in mijn(oudere en kleine) autootje rijden, terwijl ik (met zoonlief) in zijn goeie station rondrijd.... kortom....een hoop gezeik...en waar het vandaankomt zo ineens.....geen idee?! Sorry voor dit ego bericht....... Iedereen die al zwanger is : gefeliciteerd! Iedereen die moet testen : succes En de rest....klusseeeennnn! Groetjes....
Hier weer ff de lijst.. Mis ik nog updates? Februari 2009 1: Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Nemo3 & Annemonique & meggytje & Lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 3: Odess & Tata & Ricmar94 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha 4: Bootsy & mariska165 & Jada1984 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna & Monica076 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 & Dicky 6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & kleintje73 & gabylee 8: Joyce81 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG & Mosie 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 & Lienke & Mh81 10: Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 11: Nonja & Beebie82 & Maaik & Mischienmama & MJ83 & NomNom 12: winnie pooh & Sammie88 & Lente1973 & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 & Klein Chrisje 13: Zinah & Koeky & Luukske 14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 & Muppet80 & Angel1982 & Inge08 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje & Yootje 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 17: Mexicang & SylviaM & Daantje22 & Lafje 18: Liesben & Balleke 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 22: Springmuis & Love Child 23: juf Mariska & jessy1983 & Gwn & Roxanne81 & Wondertje & Bruisje 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: Sunmaid & waterfall & dmoontje 26: Miracles 27: fl3xgirl & PamPapilio & Marcia & Nicole1982 & 1984 28: surf & Claire85 & Chiquita & Niki83 & Helma30 & Esther1983 Datumloos: mamaria & olyfje TESTMARATHON 12 Februari * Shyness * Klein Chrisje [-o< 16 Februari : * Joyce81 20 Februari : * Moosje25 * Gwn 28 Februari * fl3xgirl 152 Dames voor Pink Baby Dust 6 Zwanger , 19 Ongesteld , 2 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 1 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): [ url=http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg]www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/url] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!!
Ricmar! Ongelovelijk! Helemaal super meid! Gefeliciteerd . Na 15 jaar is het je zo gegund en wat ontzettend goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd en het op die ene avond hebt gedaan en niet de volgende dag!
na een dag werken kom ik net weer thuis iedereen dank voor de lieve berichtjes. ik heb vandaag volgens mij met een brede grijns op mijn gezicht gelopen daar bij moest ik mijn vader vandaag ook regelmatig onder ogen komen tja .... wilde het hem wel vertellen maar niet op deze manier we gaan er ws as weekend wat speciaals van maken. verder moet ik alle brichtjes nog terug lezen zag wel wat roze voorbij komen?