ik begin altijd op dag 10 van de cyclus en ga door tot mijn ei geweest is ben 1 keer op dag 9 begonnen maar de eerste 2 dagen zie je eingelijk helemaal geen streepje bij mij dus vandaar dag 10
ik ga ze morgen voor het eerst gebruiken begin op dag 10 (uitgaande van 28dagen cyclus) en test totdat ik me ei heb gevonden
hee meiden, ff een snel egoberichtje vanuit werk (t is even superdruk). Mn temp was weer 36.8 vanochtend . Beetje vreemd, want denk niet dat ik dan vandaag al ongi wordt (wordt ik meestal pas als ie echt onder de coverline), maar hij is ook niet echt hoog genoeg voor een zwangerschap. Hij zal morgen wel verder zakken denk ik en dan heb ik voor een keer een lf van 14 ipv 13.
Ik heb ook de ovulatietesten van babyboom en bij mij werken die perfect. Had 12 dagen geleden een hele duidelijke positieve test. Teststreep donkerder dan controlestreep dus prima lijkt me.
hier steeds meer drang om te testen, maarja. Temp is hetzelfde als gister, niks veranderd. me boobs blijven pijnlijk, geen roze/bruin verlies meer zoals een paar dagen geleden, wel meer puistjes, enne me haar vandaag was wel heel makkelijk te stylen.
die gebruikte ik voorheen ook heb alleen nooit een hele posi gehad maar ja misschien net op het verkeerde moment van de dag getest
oke ik test nog even door fijn om iemand te horen waar ze wel goed bij zijn ik blijf testen en hoop op een duidelijke streep. nana balen zeg weet je echt zeker dat je niet zwanger kan zijn
Ik heb al op verschillende tijden gedaan eerste keren altijd rond 11 uur maar ja toen werd hij ook niet donker genoeg vorige keer 's avonds om 11 uur en die was bijna positief zo donker was hij nog geen enkele keer geweest bij mij dus volgens mij maakt het niet uit op welk tijdstip
Jawel ik denk 't wel maar dat was vorige week al...... :-s Foto 's trouwens niet duidelijk hoor ik ben er zo slecht in. Foto's maken lukt maar niet van testen. Die van gister 4-2 is nl nog dikker dan op de foto. Invalshoek denk. En op de eerste foto zie je 'm nie eens. Maar daar is ie wel hoor heel licht welliswaar maar daar begon ie. Ow ik heb dus 5 dagen achter elkaar getest. Hoefde niet maar ik denk gister nou dan zal ik die laatste maar opmaken dan heb ik iig 5 dagen getest 1 test doe je toch ook niet om je ei te zoeken.
ik vind de test van 2-2 het duidelijkste maar je test met kruidvat of niet daar heb ik meer gehoort dat ze vaker posi geven die kloppen schijnbaar niet echt. maar voor mijn idee is 2-2 je ei geweest goed geklust?
Olyfje & morgaantje gefeliciteerd met jullie zwangerschap! @Voor de wachters lastig hé wachten. Ik zelf moet nu nog 10 dagen! Ik wil jullie daarom ook allemaal een hart onder de riem steken!
Manlief is ziek op 't moment dus klussen zit er nie in. 't zijn idd kruidvat testen. Volgende maand ga ik met de persona aan de slag. Die staat al klaar. Hoop dat ik 'm dan nie meer nodig heb.
best lastig dus die ovutesten! mag het niet `s morgens of `s avonds? ik moet nl OF van 7.15 tot 13.15 uur werken, OF van 13.00 tot 18.00 uur OF de hele dag...en om nou op t werk op de wc te gaan testen... maar laat ik niet op de zaken vooruit lopen, eerst maar es ongi worden. (of niet natuurlijk!) alle wachters succes, ik vind het t moeilijkste deel van de cyclus.
ik wist niet eens dat kruidvat ook ovu testen heeft! en de persona? wat is dat? (sorry ben echt een leek op dat gebied!)