nog bedankt voor het op de lijst zetten.. de 23e is een 30 dgn cyclus.. als het nu mijn ei is geweest heb ik een cyclus van 26 dgn dus ben dan al ruim overtijd.. maar ik houd t nu maar aan.. had de ha gebeld.. hij acht de kans dat het mijn ei is klein.. dat ik op dag 2 ben begonnen moet niet uitmaken.. wel dat het mijn eerste maand is. dan zou je nog een eisrpong kunnen hebben.. als ik doorslik zou dit geen gevaar voor de vrucht hebben of voor evt innesteling.. ik slik dus gewoondoor... moet dan wel in de stopweek testen ook al ga ik vloeien, want dit zou kunnen komen door de pil ook al zou ik zwanger zijn. als het posi is mag je daarna (ofcourse) niet meer beginnen.. dan zou het wel schadelijk kunnen zijn) nou ja.. beetje onsamenhangend verhaal... we zullen het wel zien.. ik ga er niet vanuit hoor...zou net iets te mooi zijn voor mij.. en stiekem ga ik er liever voor als manlief ook wil en dit heeft uitgesproken... ach je begrijpt t wel...
Ja, denk dan dat ie al is geweest (maar als je hem vanavond nog even kunt verleiden, kan dat natuurlijk nooit kwaad ). Leuk zeg, is dat nog eens een verassing! En nu maar hopen dat ie bevrucht is (maar anders wil mannetje na 2 weken in spanning wachten, misschien daarna toch gelijk door na een volgende ronde..). Ga nu maar weer even werken - t is best druk vandaag en mn pauze if officieel al een half uur voorbij . Kom later wel weer even kijken!
bedoel je hardebuiken/weeen.. nee dat lijkt me niet.. niet zo vroeg...tenzij je stiekem al 9 mnd heen bent..
@ nana; mijn eitjes banner bleef op cd 2 staan, terwijl vandaag 3 is... dus zal iets verkeerd gegaan zijn denk ik! vandaar dat ik ff een nieuwe heb
Morgaantje: gefelciteerd. Meiden even een vraagje: mijn temp was vanochend 0,1 graad gedaald en stond op met wat lichte buikpijn onderin. Halverwege de ochtend kreeg ik een wat stekende pijn links onder in mijn buik. Dit heeft wel eventjes aangehouden en toen werd het wat minder en zeurde het nog een beetje na. Nu moest ik net ook voor een grote boodschap (sorry) en nu is de zeurderige pijn helemaal weg. Wat zou dit geweest kunnen zijn?
Ik kom ook maar weer eens kijken.. het is erg moeilijk als je af en toe komt kijken.. alles volgen is dan niet mogelijk.. Kan iemand me verplaatsen naar zondag 8 febr. Volgens mn temp lijst moet ik 8 febr. mijn NOD hebben. Voor alle zwangere: \/ =D> \/ =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> {|= =D> \/ Van Harte! En voor iedereen die een rode naam op de lijst heeft staat... [-o< Houd moed! het komt ooit goed! En iedereen op het wachtbankje....zoals ik! Gedult! :-s Ik heb net een huwlijk geregeld.... en wel die van mezelf..hahaha Man lief op de knieen gegaan {|= We gaan van de zomer trouwen op terschelling!
Hey Lente wat leuk nieuws... gefeliciteerd... succes met de voorbereidingen.... misschien sta je daar wel een een buik(je)... leuk...
Oh ik weet wel hoe dat komt, dat had ik eerst ook. dat heeft met je tijdsinstellingen te maken - die kun je zelf kiezen. hij was dan wsl een paar uur later wel op dag 3 gegaan (loopt achter vanwege de Amerikaanse tijd). @Lente: Wow, gefelicteerd zeg! Wat een leuk vooruitzicht!