oh ja! hihi.. van de week was ik nog ff hier thuis.. en vriendje komt dus ik snel alles geminimalizeerd.. hij zo: ben je weer met de baby;s bezig? ikke: uhm ja... maar vind je stom dus. hij: nee.. niet doen hoor! als jij het belangrijk vind vind ik het niet stom en je bent er toch al meer mee bezig.. ikke: ja is ook, maar zo blijf ik rustiger en ga ik niet steeds tegen jou zeuren over baby's hij: oh in dat geval: ga maar lekker verder! leuk he!
heey meiden willen jullie even naar mijn ff kaartje kijken... ik heb elke een cyclus van 25 of 26 dagen maar gezien mijn vorige maand kaartje heb ik op allebij op dag 13 mijn ei gehad.. dus ik ga uit van 25 dagen en dan zou ik morgen mijn nod moeten krijge maar kijk eens naar mijn temp en die van vorige maand... want die van vorige maand zo zijn ze eigenlijk allemaal een beetje van vorige maanden.. dit is de enigste die er zo uitspat zeg maar... maarheb vanmorgen een test gedaan van sensitest en die was spierwit alleen een controlestreepje! dus ik ga er wel gewoon van uit dat ik ongi ga worden maar mijn temp is zo mooi gestegen.. wat zeggen jullie over mijn ff ben benieuwd! liefs michelle
heb maar ff mijn banner aangepast.. maakt in mijn geval toch niks uit.. als t geen ei is geweest is t ook best..en dan wordt ik vanzelf ongi...ook rond banner tijd dus dan klopt ie alsnog...
heb je neit een ovutest gedaan bruisje als je het zeker wilt weten? Enneuh tijdens de pil kan je lichaam ook alle symptomen geven dat je een 'normale' cyclus hebt terwijl je dan toch echt geen ei hebt...maar je zou een uitzondering kunnen zijn...(geklust? voor de zekerheid) groetjes, miranda
neeeej geen ovutest.. en tzou idd een "nepei"kunnen zijn whahahaha.. bij de pil heb ik m echter nog nooit gevoeld.. maar kan best idd.. we zullen zien.. als t een ei is geweest dan hebben we goed geklust...hihihihi.. of juist niet.. ligt er aan welke mening je vraagt.. die van mij of van manlief....
Zou iemand mij misschien in het rood kunnen zetten? Thanx alvast... Dames succes allemaal en nog meer roze hoor
pffffffff nog 1 dag , nog geen ongi te bekennen, wel hoofdpijn en boobspijn, enne chaggie tegen me ventje.
oke thanxx maar heb elke keer een lf van 12 dagen maar ik gaat netjes tot zondag uitzitten mits er geen ongi is gekomen!
Februari 2009 1: Wondertje & Gepke & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Nemo3 & Annemonique & meggytje & Lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 3: Odess & Ricmar94 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha & Tigerlady 4: Brendaaa & Bootsy & mariska165 & Jada1984 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna & Monica076 & Morgaantje 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 & Dicky 6: Pearl29 & noa1980 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & kleintje73 & gabylee 8: Joyce81 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG & Mosie & Tessa8 & Lente1973 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 & Lienke & Mh81 10: Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 & Tata 11: Nonja & Maaik & Mischienmama & MJ83 & NomNom 12: winnie pooh & Sammie88 & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 & Klein Chrisje 13: Zinah & Koeky & Beebie82 14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 & Muppet80 & Angel1982 & Inge08 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje & Yootje 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 17: Mexicang & SylviaM & Daantje22 & Lafje 18: Liesben & Balleke 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24&Mamagaai & Luukske 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 & Lieni44 22: Springmuis & Love Child 23: juf Mariska & jessy1983 & Gwn & Roxanne81 & Wondertje & Bruisje 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: Sunmaid & waterfall & dmoontje 26: Miracles & patriciavang 27: fl3xgirl & PamPapilio & Marcia & Nicole1982 & 1984 & Gepke1979 28: surf & Claire85 & Chiquita & Niki83 & Helma30 & Esther1983 Datumloos: mamaria & Olyfje TESTMARATHON 3 februari * tigerlady 12 Februari * Shyness * Klein Chrisje [-o< 16 Februari : * Joyce81 20 Februari : * Moosje25 * Gwn 28 Februari * fl3xgirl 157 Dames voor Pink Baby Dust 7 Zwanger , 33 Ongesteld , 2 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 1 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/ img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!![/color]
hallo iedereen! ik heb net een cb test gedaan en er staat echt 'niet zwanger'. Toen ik het staafje eruit haalde stond er toch een licht 2e streepje! Ik word gek van de onzekerheid. @alecia volhouden meid! @bootsy jammer! Nieuwe ronde nieuwe kansen toch?