@ Bootsy, aangepast....jammer! Hopenlijk mag je de volgende ronde op roze! @Alecia ook spannend! Ga je morgen testen? Ik ben van plan om a.s. dinsdag te gaan testen (als me ongie wegblijft natuurlijk)! Wie nog meer?
hoi dames , juist weer eens getest en natuurlijk weer nega nu wacht ik gewoon volgende week en als ik vrijdag nog ni ongesteld ben doe ik nog een test nog altijd zeurende pijn in mijn onderbuik mijn borsten en tepels minder maar ze zijn aan wezig nog wel moe , maar ken al makkelijker uit mijn bed en voor de rest puistjes net onder mijn kin, normaal altijd in mijn gezicht en mijn hond wil contenu op schoot ,
Mmm dus eigenlijk nog niks wijzer...Owww balen die onzekerheid zeg Dicky....Morgenochtend nog een keer of wacht je nog even af? Hopenlijk knalt je test dan met 2 mooie roze strepen! Suc6 meid nog even volhouden!
ik ga het testen zo lang mogelijk uitstellen, tenzij ik fglink egin te bloeden dan test ik niet meer.
Het appartement van mijn vriend in Eindhoven en mijn tussenwoning in Venlo staan beiden te koop.. De mijne al 1,5 jaar, die van mijn vriend 4 maand ongeveer.. We willen graag samen een nieuw huisje.. Helaas duurde de mijne lang dus hebben we besloten ook die van mijn vriend te koop te zetten.. Stel hij verkoopt die van hem gaan we tijdelijk in de mijne wonen en andersom... Maar had dus laten pendelen wanneer de huizen verkocht zouden worden.. Had alleen niet veel tekens in het onderschrift... dusse: huis kopen? hihi Had net weer misselijk voor de lunch en is nu weer weg..... :-S...
@dicky.. die streepjes bij de digi zeggen niks.. je krigt altijd 2 streepjes..mag je ook niet naa rkijken zegt de bijsluiter.. ze hebben wel meer hcg nodig... hoop ook op een knaltest.. dit is ook niks zo...knuff
nee idd ik test zondag of maandag nog eens, dan zou ik eigenlijk volgens mijn 'stopweek' ongesteld moeten worden, geduld geduld geduld geduld....................
als je de uitslag al denkt te weten dan deed ik hem nog niet zondag... maar je mening kan dan nog veranderen ik hoop t wel voor je!
Nee ik heb op het moment geen ander huis nodig Succes met de verkoop. Huizenmarkt is niet echt fijn op dit moment.
Ik ga zo testen.. Ik heb maandag me laatste pil geslikt normaal ben k dan altijd 2 of 3 dagen later ongesteld maar nu dus niet.. Ik ben de eerste week 3 pillen vergeten vanwege een weekendje weg die als verrassing was gepland door me vriend.. Ik ben nu ongeveer 1,5 week heel misselijk en last van me darmen.. Ik probeerde te wachten tot zondag maar de onzekerheid maakt me kapot.. Het zal wel negatief zijn aangezien de kans zo klein is maar ik wil toch zekerheid want hier kan ik niet meer tegen haha
Hm, ja da's ook wel weer waar, maar anders als ik maandag niet ongesteld word moet ik doordeweeks 's morgens testen en vind t eigenlijk relaxter om t in t weekend te doen. En mezelf kennende kan ik echt niet wachten tot t weekend van de 14e. Maar goed, misschien wordt ik zondag al wel ongesteld.
Ik ga ook morgen testen met de 2 voor 5 euro van de kruidvat. Wil eigenlijk nu wel testen maar heb mijn ventje beloofd dat we samen zouden testen en ik heb al super veel thee op vandaag. Mag groene thee nou wel of niet, weet het niet meer.
Thanx dames... Ik kreeg alleen steeds meer hoop omdat ik al 4 dagen overtijd was... Dus ik werd met de dag gelukkiger, maar dat is in 1 klap in duigen geslagen... Maar ach ja... we gaan gewoon rustig door... Volgende maand ovulatietesten erbij... kijken of dat iets uit haalt...
Ja, die 2 voor 5 euro v/d kruidvat wil ik ook gaan gebruiken. Die ga ik morgen dus ff halen. Is tenminste ook nog een normale prijs. Dan is t ook niet zo erg als je vaker test , want ze zijn toch niet zo duur.
Hey dames Hoe gaat het hier.. Ben zelf een paar dagen niet online geweest! Zal straks ff wat blz terug lezen...maar niet alles hoor Wat dat is niet te doen..hihiihihhi Liefs
Ik zag dat er 7 zwangeren zijn Van harte gefeliciteerd!! @alle testers Ik hoop dat ie vet posi is! Ik ga voor jullie duimen @ iedereen die ongie geworden is Dat is echt balen zeg.. @alle klussers Heel veel klus plezier! @iedereen op het wachtbankje Heel veel succes met wachten
@ Dicky verdorie hoe kan dat nou toch? Misschien komt het nog goed en ben je nog te vroeg? Ik duim voor je! Ik heb dus gister bruinverlies gehad (ongeveer 11 dagen na eisprong, 3 dagen voor nod). Afgelopen nacht tampon in gedaan, maar daar zat vanochtend dus weer alleen maar bruin bloed aan (sorry voor de details ) Sinds vandaag dus geen bruinverlies meer, maar ook geen bloed. Ik snap er niks meer van. Mijn borsten doen nog wel gigantisch zeer en op 1 van de borsten zie ik de aders beter. Ik snap er niks meer van hoor. Ik ben niet zwanger, want ovu.test was gister negatief. Kan het niet zo zijn dat het heel vroeg is misgegaan ofzo? Vooral ook omdat ik zo overtuigd was ivm m'n zere borsten die ik anders nooit heb... Aan de andere kant had ik dan wel een x positief moeten testen? Of kan het dat je een dag bruinverlies hebt, dan een dag niks en dat daarna de menstruatie pas echt doorbreekt? Ik vind het maar vaag allemaal hoor haha..
Lees dat er veel gaan testen dit weekend! Spannend! Heel veel succes meiden! Ik ga na het weekend weer kijken en hoop dan dat de lijst een stuk meer roze gekleurd is! Ondertussen zit ik gezellig in het maart-huisje maar was nog ff nieuwsgierig hoe het hier ervoor staat. Fijn weekend allemaal!
ff de lijst er weer bij.. Zag net bij januari dat 44 van de 188 zwanger zijn, dat is dus 23% Wij zijn met 157 dus als er 23% zwanger raakt is dat 37 personen. Dat betekend dus dat er nog 30 roze uit de ballon stappen! Februari 2009 1: Wondertje & Gepke & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Nemo3 & Annemonique & meggytje & Lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 3: Odess & Ricmar94 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha & Tigerlady 4: Brendaaa & Bootsy & mariska165 & Jada1984 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna & Monica076 & Morgaantje 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 & Dicky 6: Pearl29 & noa1980 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & kleintje73 & gabylee 8: Joyce81 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG & Mosie & Tessa8 & Lente1973 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 & Lienke & Mh81 10: Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 & Tata 11: Nonja & Maaik & Mischienmama & MJ83 & NomNom 12: winnie pooh & Sammie88 & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 & Klein Chrisje 13: Zinah & Koeky & Beebie82 14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 & Muppet80 & Angel1982 & Inge08 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje & Yootje 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 17: Mexicang & SylviaM & Daantje22 & Lafje 18: Liesben & Balleke 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24&Mamagaai & Luukske 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 & Lieni44 22: Springmuis & Love Child 23: juf Mariska & jessy1983 & Gwn & Roxanne81 & Wondertje & Bruisje 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: Sunmaid & waterfall & dmoontje 26: Miracles & patriciavang 27: fl3xgirl & PamPapilio & Marcia & Nicole1982 & 1984 & Gepke1979 28: surf & Claire85 & Chiquita & Niki83 & Helma30 & Esther1983 Datumloos: mamaria & Olyfje TESTMARATHON 3 februari * tigerlady 12 Februari * Shyness * Klein Chrisje [-o< 16 Februari : * Joyce81 20 Februari : * Moosje25 * Gwn 28 Februari * fl3xgirl 157 Dames voor Pink Baby Dust 7 Zwanger , 33 Ongesteld , 2 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 1 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/ img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!![/color]