@ Pooh: Ja ik baal ook hoor. Vorig weekend en aan t begin van de week had ik wel goede hoop dat t raak was, maar dat was dus ijdele hoop.
27 januari heb ik een miskraam gehad bij 7 weken en als alles goed gaat heb ik 22 februari mijn NOD.En omdat ik toch weer vooruit wil kijken,zou iemand me op de lijst erbij kunnen zetten,want ik ben blond en snap er helemaal niks van Morgen mijn eisprong en ik weet dat het een beetje loze hoop is,maar hoop doet leven...toch?
Februari 2009 1: Wondertje & Gepke & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Nemo3 & Annemonique & meggytje & Lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 3: Odess & Ricmar94 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha & Tigerlady 4: Brendaaa & Bootsy & mariska165 & Jada1984 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna & Monica076 & Morgaantje 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 & Dicky 6: Pearl29 & noa1980 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & kleintje73 & gabylee 8: Joyce81 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG & Mosie & Tessa8 & Lente1973 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 & Lienke & Mh81 10: Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 & Tata 11: Nonja & Maaik & Mischienmama & MJ83 & NomNom 12: winnie pooh & Sammie88 & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 & Klein Chrisje 13: Zinah & Koeky & Beebie82 14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 & Muppet80 & Angel1982 & Inge08 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje & Yootje 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82&Miranda 17: Mexicang & SylviaM & Daantje22 & Lafje & Skylar81 & 18: Liesben & Balleke 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy & Suzan71 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24&Mamagaai & Luukske 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 & Lieni44 22: Springmuis & Love Child & Suzanne68 23: juf Mariska & jessy1983 & Gwn & Roxanne81 & Wondertje & Bruisje 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: Sunmaid & waterfall & dmoontje 26: Miracles & patriciavang 27: fl3xgirl & PamPapilio & Marcia & Nicole1982 & 1984 & Gepke1979 28: surf & Claire85 & Chiquita & Niki83 & Helma30 & Esther1983 Datumloos: mamaria & Olyfje & Nadine29 TESTMARATHON 3 februari * tigerlady 12 Februari * Shyness * Klein Chrisje [-o< 16 Februari : * Joyce81 20 Februari : * Moosje25 * Gwn 28 Februari * fl3xgirl 167 Dames voor Pink Baby Dust 7 Zwanger , 38 Ongesteld , 2 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 1 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/ img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!![/color] @ Suzanne: Ik heb je erbij gezet.
Dag dames... net ff bij gelezen na een avondje stappen... Nu ga ik heerlijk slapen... succes diegene die morgenvroeg gaan testen... als ik morgen weer kijk wil ik heel graag roze zien...!!! en geen rood... dit hebben we nou ff genoeg gezien...
zijn er nog testers vandaag? ik wil meer roze! ik mag nog steeds op groen blijven staan, geen ongie en donderdag de tweede negatieve test gehad. waarom kan mijn cyclus niet gewoon regelmatig zijn! morgen ga ik weer testen, zonder mijn mannetje, want die is een weekend weg met zijn kameraden... vandaag kan ik alles hopelijk lekker van me af zetten, ga schaatsen op de openluchtijsbaan in biddinghuizen. fijne dag vandaag, testers en klussers succes en wachters wachtse, ga maar een feestje bouwen op de wachtbank!
hallo,,, ik ben nathalie en moeder van twee kindjes nu zijn we bezig voor de derde maar dat wil niet vlotten... mijn nod is 15 febr als het goed is, wat ik natuurlijk niet hoop hihi ben echt zo benieuwd voel me wel anders dan normaal. dus kan niet wachten om te testen... zou iemand mij ook op de lijst willen zetten? dankje en iedereen heel erg veel succes!
Nadine: wat vreselijk voor je. Veel sterkte en ik hoop dat je snel weer zwanger bent en dat alles dan wel goed gaat.
*breekt in* Ik geloof dat jullie wel wat hcg kunnen gebruiken.. Heel veel succes meiden met jullie NOD.. *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* met een extra BIG HUG voor nadine.. *breekt uit*
Thnx meiden moet zeggenik ben er redelijk nuchter onder.. *alsof ik een andere keus heb* veranderen kan ik het toch niet dus nu hopen snel een eisprong en een nieuwe kans om zwanger te worden. En meiden ik wil wel veel roze zien hier komop geeft mij ook moed Wens jullie een fijn weekend. Groetjes Nadine
probeer nog wat hcg te pikken, heb enkel bruinverlies vandaag, giste 1 drup rood en de rest bruin, geen ongi te bekennen.
Ik verhuis naar maart. Bij mij zijn eindelijk de alsnog gekomen. Hoop dat ze in maart wegblijven Jullie allemaal succes. Ik kom af en toe nog wel even spieken..
Bedankt Elegance voor het strooien! Dat hebben we hier wel nodig. Ik vang het! @Nadine: wat erg zeg! Heel veel knuffels! ROZE kom maar tevoorschijn, we wait on you! Iedereen succes met wachten. Ik zelf zit ook nog in de w8kamer. Iedereen succes en sterkte die toch de kregen Ik strooi een beetje ROZE, zal dat ook werken ROZE ROZE ROZE ROZE ROZE ROZE ROZE ROZE ROZE ROZE ROZE ROZE!!