NOD Februari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door joyce81, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven

FEBRUARI 2009

1: Robertha & wendyvanliemde & Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23
    2: Ranniej20 & Nemo3 & Annemonique & meggytje & lisa1983
    3: Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1
    4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo
    5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & kleintjevoorons & plienneling & Toetje
    6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30
    7: Princi & bollemieke & elena21
    8: Joyce81 & Klein Chrisje & Nana33 & IlonaHokkeling
    9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906
    10: Senna04 & luukske & Lin71
    11: Nonja & Beebie82
    12: winnie pooh & Sammie88 & Salapio & Miracle1984
    13: Zinah
    14: Speedy123
    15:
    16:
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28: Happy79

TESTMARATHON

Februari
    1 Februari : Roberta
    13 Februari : Joyce81

57 Dames voor Pink Baby Dust
    0 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes

Lin71: je staat er weer bij!

2. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Ben in november gestopt met de nuva...Ik wilde al best lang beginnen en hij heeft het heel lang afgehouden (wel zeker 1 1/2 jaar...) Nu verrastte hij me in november met een rompertje en zijn we aan het "ontringen". Wanneer we aan het echte werk gaan beginnen weten we nog niet, maar volgens de pendels moest ik me voor dit topic aanmelden, vandaar ;) ...

3. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Goeiemorgen allemaal,
    @Noa & Miracles: van harte welkom meiden! Lees gerust mee en reageer wanneer je zin hebt, je hoeft heus niet elke dag te schrijven hoor (als je het maar wel laat weten wanneer je zwanger of ongi bent natuurlijk ;))
    @Happy:Lastig he dat mannetjes overhalen. Ik ben vorg jaar echt al in januari begonnen met op hem in praten en in september had ik hem dan zover en nu kan ie zelf niet wachten! Hoop dat het bij jou wat sneller gaat :D
    @Wendy: Hoop dat je je eitje snel vindt meid! Kijk gewoon even wat er met je temp gebeurt, misschien past FF je ei straks ook gewoon weer aan.
    @wondertje: snap je wel hoor! Als je het graag wilt is elke maand je er 1 teveel. Je bent natuurlijk nog niet superlang bezig, maar 11 maanden is ook niet kort. Hopelijk is het deze maand dan ECHT raak voor je meid!
    @all: hoop dat vandaag de laatste dag van me ongi is. Ik ga dan morgen (of misschien zelfs vanavond al) gelijk aan de klus. Na dat bizar vroege eitje van vorige maand, neem ik geen enkel risico meer. Liever teveel dan te weinig geklust ;)

Edit: @wondertje: zie nu pas je vraag over je LF: in principe is ie elke maand inderdaad ongeveer even lang (hoewel een verschil van een dag of 2 niet raar is).

4. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Vandaag naar de gynaecoloog geweest en wederom ziet het er goed uit. Ik blijf gewoon een ei-sprong houden dus dat is mooi. We hoeven nu in proncipe niet meer terug te komen. Alleen bij 5 dagen overtijd en een negatieve zwangerschapstest dan moeten we bellen en dan moeten we een afspraak maken en dan wordt er verder gekeken. Als ik wel zwanger ben dan moet ik ook bellen en dan wordt er ook een afspraak gemaakt om een echo te maken om te kijken hoever ik dan ben en of alles goed is gegaan.

Dus voorlopig even ziekenhuis af.

Ik had het met haar nog over ovulatietesten en zij zegt dat die niet 100% betrouwbaar zijn, want in de urine zit al gauw LH hormoon en het betekent wel dat de ei-sprong eraan zit te komen maar niet wanneer hij gaat springen. Dus wij gebruiken hem toch maar niet. Zij zegt dat mijn ei-sprong rond de 15e dag van mijn cyclus is dus gaan we vanaf dag 12 elke 2 dagen klussen. Pffff, dat wordt trainen ;)

Nou weer een heel verhaal.

S6 allen en tot gauw weer

5. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Pearl: Wat lijkt me dat fijn om te horen dat alles goed zit zeg! Nu is het dus "slechts" een kwestie van op tijd klussen en geduld hebben voor jullie. Ook handig dat ze alvast even verteld wanneer je ei ongeveer is :D . Dat van die ovu testen had ik al vaker gehoord, daarom gebruik ik ze ook maar niet.

6. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    Dames, mag ik ook zonder datum mee? Ik ben helemaal van de wap en heb gewoon geen idee van een datum.

7. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Tuurlijk! Gewoon meegaan en wanneer je weer een idee hebt horen we het wel. Temperatuur je of gebruik je ovu testen ofzo?

edit: Oo haha, lekker dom van me. Zie nu in onderschrift dat je tempt :oops: .

8. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Dank je Joyce voor ghet terug zetten op de lijst.

Tuurlijk mag je mee ook zonder datum Mamaria.

9. Niet meer actief

Nog steeds geen posi-ovu-test hier.
    Ik heb er nog 5 liggen dus hoop dat ik hem nog binnen 5 dagen vind.

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ik ben ook sinds gisteren aan het testen, nog niks geen streepje te vinden.
    Wel een controle streep maar de rest is nagenoeg blanco.
    Zit nu op dag 8

11. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    ricmar: Ben je niet te vroeg aan het testen? Op deze site: http://www.sensitest.nl/index.php?p=cal ... =2009&c=28 Kun je berekenen vanaf wanneer je kunt testen.. en als ik jou invul (zoals ik denk dat je cyclus is en uitgaande van 28 dagen) kom ik op het volgende:
    De eerste dag van je laatste menstruatie was op: 7-jan-2009
    Je cycluslengte is: 28 dagen
    Je kunt beginnen met Sensitest ovulatietesten op: 17-jan-2009

Zelf ga ik niet met o-testen werken, hoor verschillende verhalen, ook dat het eigenlijk helemaal niet werk, zie ook dit
    Gebruik wel die tabelletjes als richtlijn, maar ga ook niet klussen volgens de richtlijn. Wil het lekker spontaan houden dus... Maar wie weet als het te lang duurt ;)

Groetjes!

12. Niet meer actief

Als je vrij regelmatig bent is dat ook de beste manier.
    Maar als je onregelmatig bent is je eisprong ook onregelematig en je weet dus dan helemaal niet wanneer je eitje ongeveer gaat springen.
    Daarom ben ik begonnen met ovu-testen en zo had ik een richtlijn.
    We zitten nu nog te twijfelen of we door gaan met de ovu-testen omdat het toch geld gaat kosten en misschien gaat het nog even duren.
    Maar heel misschien ga je naar enkele ronde`ook wel anders denken. ;)
    Ik heb ook altijd geroepen ik ga niet temp. en ik ga geen ovu-testen gebruiken, maar toch ben ik begonnen want je wilt zo graag dat je alles aanpakt om een richtlijn te krijgen.

Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn.
    Veel succes.

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hallo Joyce
    Ik had maandag 5 januari al wat bloedverlies maar zette pas 7 januari echt door, mijn cycles is normaal 26 dagen dus ik wil geen risico nemen, dus ik test nu 1 keer op een dag en gaat hij verkleuren dan naar 2 keer op een dag.
    Omdat we niet onbeperkt kunnen klussen (donor) wil ik zekerheid,
    We zijn we aan het oefenen met de speculum en de spuitjes haha
    Is eens wat anders dan gewoon klussen.

14. Niet meer actief

Spannend, mijn man is ook bewust donor geweest voor onze 2 vriendinnen.
    Heel mooi en er loopt nu een klein meisje van 2,5 rond, bij onze vriendinnen.

15. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0

FEBRUARI 2009

5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & kleintjevoorons & plienneling & Toetje
    12: winnie pooh & Sammie88 & Salapio
    14: Speedy123 & Miracle1984
    15:
    16:
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:

TESTMARATHON

Februari

0 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes

Oeps..even de datum veranderd :oops: Wel op valentijn nu ;) hihi

16. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ha meiden! Het gaat al hard he, nog een halve maand en dan is het alweer februari! Vandaag alweer van iemand gehoord dat ze zwanger is, ik ben in de leeftijd geloof ik dat de mensen om mij heen ook kinderen gaan krijgen :) Heel leuk hoor al die babies!

Bij ons zit de ovulatie er al weer aan te komen, vorige maand kon ik het heel erg voelen maar nu nog niets! Alleen ik word altijd wat knuffeliger :+ We zullen wel zien!

Wat kosten die ovu testen trouwens? Als ik dat altijd bij jullie zie dan lijkt me echt een beste uitgave per maand! Zeker omdat je er ook zo veel gebruikt elke ronde...?

17. Niet meer actief

Babyboom is 30 ovu-testen en 5 zw-testen voor zeg maar 30 euro.
    Ik heb er elke maand ronde de 12 nodig en soms meer.
    Dus ik doen er 2x mee en dan zijn ze op.

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ik vind het mooi dat er mannen zijn die donor kunnen zijn.
    Ik weet zeker dat als mijn echtgenoot geen azoospremie had gehad, dat hij ook donor had willen zijn.

19. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Jeetje dat valt me eerlijk gezegd nog mee! Wanneer begin je met die ovu testen dan? En dan eens per dag ofzo? Ik heb het nog nooit gedaan of gezien vandaar O:)

20. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0

FEBRUARI 2009

12: winnie pooh & Sammie88 & Salapio
    14: Speedy123 & Miracle1984
    15:
    16:
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:

Datumloos: mamaria
    TESTMARATHON

Februari

Deel Deze Pagina