NOD Februari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door joyce81, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Moet eerlijk zeggen dat ik dat niet weet :oops: . Weer wat bijgeleerd dan ;) ben nog redelijk nieuw wat dit betreft ...

2. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Maakt nie uit.. nooit te oud om te leren...
    maar als je een cyclus hebt van 28 dagen... ja dan is ie precies in het midden...
    Maar met een cyclus van 47 dagen dan natuurlijk niet...
    Ik baal er wel van... 47 dagen.. pfff daarvoor hebben sommige bijna 2 kansen... :(

3. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Ja...kan me voorstellen dat je er van baalt Hopen dat na deze maand niet meer uitmaakt en je gewoon zwanger bent deze ronde!

4. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    ja daar zou ik echt super blij mee zijn... :)

5. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hey meiden ik heb een vraag:
    Ik heb vandaag mijn NOD heb vrijdag een test gedaan zo'n gevoelige en binnen 2 tot 5 minuten moet je het kunnen zien. Nou zag ik pas na 20 min een heel licht streepje. Vanmorgen weer getest en na 3,5 min met ochtend urine en heel licht streepje net zo licht als vrijdag maar dan sneller. Is dit nu een positieve test? Ik weet het niet. Want 4 dagen voor je NOD had je met deze test van testjezelf.nu al kunnen testen en ik vind het raar dat hij heel liht een positieve uitslag geeft. Kan het zijn dat de test al zo snel indroogd? ik ga morgen een kruitvat test halen en die ga ik vrijdag dan maar weer proberen. Ik dacht dat mijn NOD vandaag was, ging uit van 28 dagen cyclus maar het is de eerste maand dat ik geen pil meer gebruik dus kan ook een heel andere cyclus hebben. Wel heb ik al 4 dagen lang een beetje last van mijn buik net of ik ongesteld moet worden maar dan een stuk lichter. Ik wordt er heel onzeker van :( Heeft iemand hier ervaring mee en heeft iemand ervaring met de zwangerschapstest met een pipetje van http://www.testjezelf.nu? graag hoor ik van iemand!

6. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    heb je een foto?

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Uhm.. Wie heeft mij op rood gezet?
    IS namelijk nog niet aan de hand..
    Zet hier nog steeds niet door dusse...

8. Ny81

Ny81 Lid

5 sep 2006
    80
    0
    0
    Hey meiden,

even erg ego. Misschien heeft iemand ervaring? Ik ga er vanuit dat ik 23 feb. NOD heb. Maar zeker weten doe ik niet. Cyclus moet nog normaal worden volgens mij. Maar al paar dagen last van borsten en moe. Denk komt omdat de vakantie eraan komt.....borsten....tja heb ik wel eens vaker.

Vanavond bakte mijn man vlees en werd zo misselijk. Misselijk ook al paar dagen 's ochtends. Maar zeg dat ik me dat verbeeld.

Met mijn vorige zwangerschap kon ik ook wel over mijn nek gaan van de vleeslucht.

AAAAAAAAh word gek hier.

Sorry meiden voor dit ego berichtje

9. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Zo.. Nu kloptie weer!
    Noa: gefeliciteerd!
    Verder nog roze hier?

Hier dus nog niks doorgezet.. ben erg benieuwd.. wel beetje ongi auw en misselijk maar verder niks.. :s en bmm is nog steeds verstopt.. alleen als ik die wil zoeken dan heb ik roze afsch, maar verder nope..... :s
    Normaal is altijd tussen 12 en 14 ongi, maar ja, aangezien het eerste keer zonder pil is... kan het natuurlijk wat later zijn he...

Februari 2009

1: Wondertje & Gepke & Bloempjuh23 & Moaatje
    2: Nemo3 & Annemonique & meggytje & Lisa1983 & Nikita33 & Paultje80
    3: Odess & Ricmar94 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha & Tigerlady
    4: Brendaaa & Bootsy & mariska165 & Jada1984 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna & Monica076 &
    Morgaantje
    5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 & Dicky
    6: Pearl29 & noa1980 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 & JvS
    7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & kleintje73 & gabylee
    8: Joyce81 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG & Mosie & Tessa8 & Lente1973
    9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 & Lienke & Mh81
    10: Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 & Tata
    11: Nonja & Maaik & Mischienmama & MJ83 & NomNom
    12: winnie pooh & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 & Klein Chrisje
    13: Zinah & Koeky & Beebie82
    14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 & Muppet80 & Angel1982 & Inge08 & Mutsevluts
    15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje & Yootje & demisem
    16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 & Miranda & Sammie88
    17: Mexicang & SylviaM & Daantje22 & Lafje & Skylar81 &
    18: Liesben & Balleke
    19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy & Suzan71 & Luukske
    20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24&Mamagaai & Luukske
    21: MamavanJordy & yvie & Senna04 & Lieni44 & MyPrecious
    22: Springmuis & Love Child & Suzanne68
    23: juf Mariska & jessy1983 & Gwn & Roxanne81 & Wondertje & Bruisje & Ny81
    24: Lieselke & LJoey & Happy79
    25: Sunmaid & waterfall & dmoontje
    26: Miracles & patriciavang
    27: fl3xgirl & PamPapilio & Marcia & Nicole1982 & 1984 & Gepke1979
    28: surf & Claire85 & Chiquita & Niki83 & Helma30 & Esther1983
    Datumloos: mamaria & Olyfje & Nadine29

TESTMARATHON

12 Februari
    * Shyness
    * Klein Chrisje [-o<

16 Februari :
    * Joyce81

20 Februari :
    * Moosje25
    * Gwn

28 Februari
    * fl3xgirl
    * Bruisje

173 Dames voor Pink Baby Dust
    8 Zwanger , 46 Ongesteld , 6 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 1 Vlindertjes

Om de lijst te veranderen:
    *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie):
    http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/ img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!![/size][/color]

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @Noa: GEFELICITEERD! geniet ervan meid!

@fl3x: jeetje, hopelijk knapt ze snel weer op, want het is zoooo zielig als ze ziek zijn....

@de rest: nog niet echt veel roze hoor deze maand, hopelijk komt er nu snel meer roze!

11. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    Hoi manoe! Ik gebruik dezelfde en heb dezelfde twijfels erover, om gek van te worden! Kijk maar in mijn album, en in het zwangerschapstest album staan er ook een zooitje. Ik snap er zelf ook helemaal niks van, ben zelf ook net gestopt met de pil deze maand! Ik zit al in mijn 'stopweek' maar nog niks roods. Ik zou zeggen, wacht nog even een weekje en gebruik dan een goeie, of wacht gewoon nog wat langer dan weet je het zeker. Balen is dat hé. Wat duurt wachten dan lang hé! Ik duim voor je! Groetjes Dicky

12. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb sinds vandaag beetje last van bruinverlies,ben bang dat mijn ongi gaat komen.

13. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @dicky.. ik heb ff gekeken.. ik zie wel wat, maar is idd wel errug licht.. ook in negatief is ene lichte 2e lijn te zien...

t blijft dus onzeker....

14. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hmmmm hoop dat aan t eind van de maand de schade wat betreft weinig roze ingehaald zal worden ;)

15. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    We doen ons best ;) Hard aan de klus! :D

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :) hier is t klussen ook al volop begonnen
    Hoop dat ik dinsdag mn ovu en zs testen binnen heb :(

eerste keer dat ik ze bij babyboomshop heb besteld ;)

17. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hey Dicky,
    Ja ik wordt er ook helemaal gek van!
    Ik zag iderdaad jou foto's ook. Hoe zien jou testen met pipetje er uit na een paar uur? die van mij zie je dan vrij duidelijk een roze/rode lijn. Ik heb helaas nu even geen foto toestel bij de hand anders had ik het je kunnen laten zien. Ik heb nog 2 van de prut testen thuis! Ik ga morgen goede halen en als ik vrijdag nog geen :evil: zie dan test ik daar mee.

18. Koeky

Koeky Fanatiek lid

hoihoi,

Hier al de hele dag kost misselijk :( Ik wordt er zo onzeker van zou zo testen aangezien mijn cyclus gemiddeld 26 dagen duur ipv 28. Dus dat zou vrijdag zijn en als ie weer korter uitvalt weer eerder. Oehhhh spannend zal ik zal ik niet. Maar ja kan ook komen doordat de soep misschien toch niet meer zo goed was. *twijfel twijfel* Ook die stomme ovutesten :(. Nou hoef ik natuurlijk al heel de middag niet te plassen :rolleyes:

19. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Noa gefeliciteerd!

20. Koeky

Koeky Fanatiek lid

:) voor de klussers klus ze :D
    Voor de dames waar de duivels op bezoek kwamen. Hoop dat 't in maart raak is voor jullie.
    Voor de wachters kom op we kunnen 't :rolleyes:

Deel Deze Pagina