Oeppsss sorry joyce, maar heb vanochtend iedereen opgezocht die nog niks had doorgegeven en naar diens ticker gekeken. Bij jou stond dag 1 van cyclus dus dacht dat je ongi doorgezet was. Gelukkig maar dat ik fout zat . Nogmaals sorry was niet zo bedoeld. Hopelijk mag je op roze en niet op rood.
@manoe ja ik had dat ook na een half uurtje, ik heb geen idee hoe dat kan. Ik weet ook niet of dat betekent dat je zwanger bent. Ik had ook al de felicitaties om mijn oren, terwijl ik die dag erna negatief testte en vandaag weer licht positief! Ik heb geen idee welke test het beste is, heb er eerlijk gezegd niet zoveel ervaring mee. Weet iemand wel welke te vertrouwen zijn met een vroege zwangerschap en voor het nod? Die cassettes zeggen betrouwbaar te zijn vanaf 4 dagen voor je nod, maar ja, wij weten natuurlijk niet wanneer dat echt is! Lang leve het de pil! Not! Sterkte en laat ff wat weten wanneer je gaat testen!
Nou ik heb me laten overhalen nog een keer te testen morgenochtend voor ik de dokter bel Ik ga nu lekker in bed tv kijken, want heb heel erg hoofdpijn en met vlagen misselijk... Gaan er nog meer mensen morgen testen?
@ dicky..... persoonlijk vind ik de zwangerschaptesten van de kruidvat erg goed, die van 2 voor 5 euro
Als de testen van matcare geen lichtroze indrooglijn hebben, mag iemand mij op roze zetten! Ik kan het gewoon niet geloven... Morgen nog een digitale clearblue test erachteraan....
mh81, gefeliciteerd! ziet er goed uit vandaag! eindelijk weer wat roze! en nu even hcg strooien he dames? ik heb weer een pendel binnen: NU zwanger van een jongen! claire dank je wel! ik hoop zo dat claire en flex gelijk hebben. maar ga nu echt zeker tot donderdag wachten met testen, want na drie nega testen heb ik wel minder hoop... morgen komt mijn mannetje weer thuis van zijn weekendje weg, eindelijk! slaap lekker allemaal!