proficiat mh81!geniet ervan! @ koeky das een goeie denk dat je raar wordt aangegapen als je je geld komt terug halem omdat ie helemaal roze is @ bruisjebha t zit je niet mee! niet ziek worden hoor! ga hier ook langzaam richting bed We hebben vandaag de extra slaapkamer leeggehaald waar alle babyspullen opgeslagen stonden. vloer lag er al vandaag zijn we gaan behangen hoef het alleen nog ingericht te worden
Voordat ik naar bed ga, toch nog even kijken of er meer roze bij is gekomen, ennnn: MH81...GEFELICITEERD! Hopelijk komt er snel meer roze bij (ik zal ook mn best doen ) Dacht dat ik van de krampjes af was, maar voel toch nog af en toe wat. Ook heb ik al een paar dagen een "zwaar" gevoel op mn buik, kan het niet zo goed uitleggen. Ik krijg eigenlijk steeds meer hoop dat het deze ronde wel raak is, maar ik wil mezelf een grote teleurstelling besparen en daarom blijf ik maar hardop roepen: "Ach, zal wel niks wezen..." Maarja, ondertussen zegt een klein stemmetje in mn hoofd: "Misschien is het nu aan het innestelen!" Wat een frustratie he? Ik ga in ieder geval proberen om na mn NOD te testen, want mocht het zo ver wezen wil ik wel gelijk een knal test! Nou, welterusten allemaal en waarschijnlijk tot morgen!
MH81 en Noa: Gefeliciteeeerd! Geniet ervan Hier vanmorgen toch stiekem vast getest (was de eerste x en kon het niet laten ) maar helaas negatief..... Misschien te vroeg maar ik ga er toch een beetje vanuit dat ik deze week ongie wordt. Dus dat wacht ik af en anders gooi ik er van het weekend nog een testje tegenaan! Weet in ieder geval hoe het gaat, maar het zou leuk zijn er als er de volgende x 2 streepjes staan hihi! Nog meer testers vandaag? Er is nog lang niet genoeg roze meiden! Suc6!
Bah,hier nog steed sdat wëeige buikpijn gevoel maar nog geen ongi! Hopelijk komt het gewoon vandaag anders ga ik toch even naar de ha als het nog steeds zo blijft.
Alecia: balen meid. Knuf. Mh81: gefeliciteerd. Geniet ervan. Miracle1984: jammer van je nega test. Maar geen bloed geeft moed. Ik duim verder. Done: balen nog geen duidelijkheid. Hopelijk kan de huisarts iets voor je betekenen. Hier temp 37,1, en FF geeft nu mijn kruis aan. Zit nu dus definitief op het wachtbankje.
okt 2007, heb toen een mk gehad, daarna tja, ben al bij huisarts geweest, maar die zegt dat het nog makkelijk moet lukken ben nog jong. Kan dar dus ook niet terecht.
Proficiat noa kom maar veel HCG strooien hier zodat er nog vele op roze mogen komen en ik zou graag beetje HCG meenemen naar maart als da mag
hallo allemaal! heb mijn nod denk ik op vrijdag de 13e (heb ei denk ik op 30-1 gevoeld) maar kon het vanmorgen niet meer houden met een aantal matcare testen op voorraad, maar helaas neg moet dus nog maar ff geduld hebben.. Wij gaan op voor een 2e kindje 1e ronde, en heb de vorige keer ook al heel vroeg pos. getest. Was toch van plan om dit keer wat langer te wachten, maar de laatste wachtweek is toch wel erg zwaar om je nieuwsgierigheid te kunnen bedwingen groetjes
Februari 2009 1: Wondertje & Gepke & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Nemo3 & Annemonique & meggytje & Lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 3: Odess & Ricmar94 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha & Tigerlady 4: Brendaaa & Bootsy & mariska165 & Jada1984 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna & Monica076 & Morgaantje 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 & Dicky 6: Pearl29 & noa1980 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 & JvS 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & kleintje73 & gabylee 8: Joyce81 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG & Mosie & Tessa8 & Lente1973 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 & Lienke & MH81 10: Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 & Tata 11: Nonja & Maaik & Mischienmama & MJ83 & NomNom&Miracle1984 12: winnie pooh & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 & Klein Chrisje 13: Zinah & Koeky & Beebie82 14: Speedy123& Daantje22 & Muppet80 & Angel1982 & Inge08 & Mutsevluts 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje & Yootje & demisem 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 & Miranda & Sammie88 17: Mexicang & SylviaM & Daantje22 & Lafje & Skylar81 & 18: Liesben & Balleke 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy & Suzan71 & Luukske 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24&Mamagaai & Luukske 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 & Lieni44 & MyPrecious 22: Springmuis & Love Child & Suzanne68 23: juf Mariska & jessy1983 & Gwn & Roxanne81 & Wondertje & Bruisje & Ny81 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: Sunmaid & waterfall & dmoontje 26: Miracles & patriciavang 27: fl3xgirl & PamPapilio & Marcia & Nicole1982 & 1984 & Gepke1979 28: surf & Claire85 & Chiquita & Niki83 & Helma30 & Esther1983 Datumloos: mamaria & Olyfje & Nadine29 TESTMARATHON 12 Februari * Shyness * Klein Chrisje [-o< 16 Februari : * Joyce81 20 Februari : * Moosje25 * Gwn 28 Februari * fl3xgirl * Bruisje 173 Dames voor Pink Baby Dust 8 Zwanger , 46 Ongesteld , 6 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 1 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/ img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!![/size]