NOD Februari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door joyce81, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

ach flex.... we zijn dan wel niet gericht aan 't klussen voor een brusje, maar wat niet is, kan nog komen. Toch?

2. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @joyce.. daar zit een geschiedenis achter..

zal t ff beknopt vertellen: in november ongepland zwanger.. dat ging helaas mis.... toen hadden we zoiets van.. we zien wel wat er gebeurd.. in december teste ik op 22 dec positief.. op 26 dec ging ik weer vloeien.. na onzekere dagen omdat de testen nega en posi waren daarna hadden we op 24 januari (eigenlijk ook al eerder hoor) zekerheid.. ik werd netjes ongesteld.. Toen was vooral manlief de emoachtbaan zat en wil voorlopig even rust en niet voor nr 4 gaan.. ik snap hem wel en respecteer t ook.. we zouden dubbele bescherming doen.. (nogal vruchtbaar is wel gebleken).. toen mijn ongi weg was en ik dus ook gewoon aan de pil vond hij condooms toch niet nodig.. zijn gedachten zijn langzama aan het veranderen zegt ie nu zelf ook.. HOPE SO...

Nu voel ik tijdens pilgebruik nooit mijn ei.. zonder pilgebruik altijd heel duidelijk.. nu voelde ik dezelfde "pijn" op dag 12 en dat maakte me wat onzeker.. tzal toch niet weer...heb wat gegoogled.. met de pil heb je geen eisprong (uitzonderingen daar gelaten) dus als ik mijn lijf ken en dit is wel een eisprong geweest dan hebben we daarvoor dus "goed" geklust..dan heeft d epil dus niet gewerkt en zo kom je dus op t punt waar ik nu zit..

ik ben er niet heel gefrustreerd mee bezig nu hoor (misschien komt dat zo over) die tijd heb ik gehad.. vind t heerlijk om te speculeren en liever ga ik er samen met manlief voor.. ipv dat het nu weer ongepland zou gebeuren.. maar dat het welkom is en dat ik het heel graag wil maak ik geen geheim van...

Ik verwacht dus gewoon een ongi en hoop uiteraard van niet...

sta ook eigenlijk voor spek en bone op de lijst.. en sta op de testmarathon ook op t laatst.. dan benik waarschijnlijk al lang ongi.. zo niet dan is een zw.schap wel heel waarschijnlijk.. maar dat is pas echt speculeren.. de tijd zal t leren.. ik vind beide opties prima...

hoop dat je t nu een beetje snapt.. ik wacht dus eigenlijk op t groene licht van manlief...

3. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    oh en ik voelde me niet aangevallen hoor.. logische reactie....

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Ik snap het... Hoop dat je snel groen licht krijgt of samen besluit het op rood te laten. En mocht het idd ondanks de pil gelukt zijn, heb je gewoon veel mazzel ;)
    Kun je dan niet wat extra vruchtbaarheid hier rondstrooien ;)

5. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Jeetje, ik ben een paar dagen niet geweest maar moet flink wat terug lezen ;)

Zag net de lijst even staan en teveel rood hoor meiden! Balen, hopelijk is het de volgende ronde raak!

Voor alle zwangeren Gefeliciteerd!

Alle wachtenden, sterkte we duimen mee!

Liefs esther

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    joepie ! weer wat roze erbij! helemaal super!

@fl3x: flink aan de klus vanaaf zou ik zeggen en morgen voor de zekerheid ook gewoon nog even, flinke voorraad zwemmers neerleggen daarbinnen. hihi

hier denk ik ook al mn ei in de buurt, flink slijm en ook wat trekkerig gevoel onderin. Dan zou ie iets eerder dan normaal komen, dus wie weet is mn cyclus deze maand iets korter. Ik denk dat ie vandaag of morgen komt, dus dan heb ik een cyclus van 29-30 denk ik. We wachten het af.

Verder gaat het een stuk beter nu ik niet meer elke dag op het forum ben, daardoor wordt het wachten makkelijker! :)

Succes iedereen! Hopelijk is er weer veel meer roze bij als ik weer even kom kijken!

7. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    @ Bruisje Ik ken zeker al 3 meiden die ondanks de pil toch zwanger zijn geworden en zij slikten altijd heel secuur. Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik vond toch dat je dit moest weten. Ik weet alleen helaas niet welke pil ze gebruikten. Ik weet alleen wel dat het allemaal meisjes zijn geworden :)

8. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    Goeiemiddag allemaal!

@ alle nieuwe zwangeren proficiat! geniet ervan!

hoe is het verder met iedereen?

@ bruisje.... spannend zeg!

9. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    @pooh82, ja ik ben wel regelmatig , kan soms verschillen met 1 of 2 dagen maar meer niet
    niks meer gezien na van morgen , slijm heeft terug gewone kleur
    ook niet met tampon test

wel meer drukkend gevoel en trekjes naar mijn lies
    borsten meer aanwezig, en nog iets meer plassen
    oh ja mijn onderug voel ik ook meer nu

normaal nooit geen klachten bij :evil: :evil:

ik wacht nog tot donderdag dan test ik nog eens

10. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @moosje.. ik ken t ook.. zoonlief kwamook door depil heen.. trok zich er niets van aan.. bij dochterlief was ik gestopt.. 1 keer ontrekkings bloed en daarna zwanger..
    bij de jongste halverwege de strip gestopt en niet meer gevloeid.. direct zwanger..

in november zijn de zaadjes langs t condoom gekropen.. niet gescheurd dus kan niet anders...toen was ik nog niet aan de pil..

dus hier kan alles..whahhaahhaaha.. en valse hoop geef je niet hoor.. ik weet dat t kan.. ook dat t niet zo hoeft te zijn..

ik reken gewoon op niet.. maar houd er in mijn achterhoofd rekening mee dat het zou kunnen..whahahaha...

@claire.. ik hou van spannend..hihihihihi

11. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @yolanda.. het klinkt allemaal wel erg veelbelovend...en die pendel van shayenna klopt danook wel...whahahaha...

hoop voor je op een knal test

12. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    dank je ik hoop het ook

heb er al 3 negatieve gehad

maar ik ben wel een persoon die heel weinig hcg aan maak

bij mijn zoon 12 jaar terug had ik op bijna 3 maand nog steeds een zeer lichte test

13. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    dan is er nog hoop meid.. ik ga voor je duimen...

14. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    hoi iedereen!

nou ik ben toch maar op 'pad' gegaan. Ik werd zo onzeker van die rare testen dat ik de fabricant heb opgebeld en zij gaven mij de opdracht om de fotos die ik had door te mailen. ik heb dit gedaan en zij wisten niet goed een antwoord te geven.

Ik heb allemaal cassettes gebruikt en zij gaan mij 2 midstreamtesten sturen omdat ze zo benieuwd zijn naar het resultaat!

wat een zwangeren allemaal zeg! ontzettend gefeliciteerd!

groetjes van hier!

15. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    nou dat is iig service dicky.. heb je nog andere tests gedaan bijvoorbeeld die goedkope van kv?

16. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik ga mezelf ff nuttig maken hier...

17. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    nee nog niet maar ik wilde die vandaag kopen, maar toen kreeg ik dit vanmorgen aangeboden, dus vandaar eigenlijk. heb wel die van cb geprobeerd met zwanger/niet zwanger maar dat was maar 1 keertje en die zijn behoorlijk aan de prijs dus die doe ik pas als ik het helemaal zeker weet, vandaar!

groetjes

18. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    spannend dicky, netjes dat ze je nog testen toesturen
    ga hard voor je duimen!

19. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ah oke.. knap hoor dat je kan wachten.. zou ik niet kunnen.. nu wel, maar niet als ik er ook echt voor zou gaan...oh wat was ik in december een neuroot zeg...kan er nu wel om lachen, maar toen.. pfffff....

succes.. ik duim voo rje

20. lafje

lafje Niet meer actief

ik heb nog steeds bruine afscheiding :(
    en sindsde eisprong al krampen onder me buik,,
    ikweet nie wat er met me aan de hand is pfff word er gek van :(

Deel Deze Pagina