he, PCO lijkt me idd geen pretje, had er zonet iets over gelezen. ja, even rationeel denken en de zorgen achterwege laten. Daarvoor was die ring toch wel oké hoor, altijd netjes op dezelfde dag m'n ms. Heb pas 4 maanden geleden een gyne onderzoek gehad dus moest er iets mis geweest zijn had ze dat wel gezien! denk ik Nouja... morgen maar naar het kruidvat voor de zekerheid he, want ALS het prijs zou zijn moet ik wel stoppen met roken! dikke zoen!
Trouwens even tussendoor: Daar gaan we weer voor de rode (+ een dikke knuffel) voor de roze dames [-o< voor de zwarte en de blauwe en ook de groene ja! en de oranje? wat doen zij eigenlijk?! xxx
@anniepannie bedankt hoor... maar ik hoop niet te snel, heb nogal een rare cyclus sinds het stoppen met de nuvaring in september. 24-25-36-? dusjaaaah ondertussen gezellig kletsen he
Februari 2009 1: Wondertje & Gepke & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Nemo3 & Annemonique & meggytje & Lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 3: Odess & Ricmar94 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha & Tigerlady 4: Brendaaa & Bootsy & mariska165 & Jada1984 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna & Monica076 & Morgaantje 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 & Dicky 6: Pearl29 & noa1980 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 & JvS 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & kleintje73 & gabylee 8: Joyce81 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG & Mosie & Tessa8 & Lente1973 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 & Lienke & MH81 10: Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 & Tata 11: Nonja & Maaik & Mischienmama & MJ83 & NomNom& Miracle1984 12: winnie pooh & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 & Klein Chrisje 13: Zinah & Koeky & Beebie82 14: Speedy123& Daantje22 & Muppet80 & Angel1982 & Inge08 & Mutsevluts & Bink 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje & Yootje & demisem 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 & Miranda & Sammie88 17: Mexicang & SylviaM & Daantje22 & Lafje & Skylar81 & Yza88 18: Liesben & Balleke 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy & Suzan71 & Luukske 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24&Mamagaai & Luukske & anniepannie 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 & Lieni44 & MyPrecious 22: Springmuis & Love Child & Suzanne68 23: juf Mariska & jessy1983 & Gwn & Roxanne81 & Wondertje & Bruisje & Ny81 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: fl3xgirl & Sunmaid & waterfall & dmoontje 26: Miracles & patriciavang 27: PamPapilio & Marcia & Nicole1982 & 1984 & Gepke1979 28: surf & Claire85 & Chiquita & Niki83 & Helma30 & Esther1983 Datumloos: mamaria & Olyfje & Nadine29 TESTMARATHON 12 Februari * Shyness * Klein Chrisje [-o< 20 Februari : * Moosje25 * Gwn 24 Februari : * Anniepannie 26 Februari : * Happy79 28 Februari * fl3xgirl * Bruisje 174 Dames voor Pink Baby Dust 11 Zwanger , 57 Ongesteld , 10 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 1 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/ img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!![/size] Er waren een paar van de lijst gevallen. Ook de aantallen weer even gecontroleerd. Als het goed is klopt het weer.
Hier nog niet weer getest. Tijdens mijn eisprong volgens de banner had ik steken rechts onderin. Dit is een paar dagen gebleven tot de vruchtbaarste dag. Nu heb ik al een week een trekkering gevoel links en rechts onderin. Verder bevriezen mijn voeten nog steeds. En ben ik 's avonds sneller moe. Morgen vroeg maar weer even testen rond 5 uur als mijn vriend van bed gaat. Ben benieuwd...
Hallo meiden, Ben ik weer! Vanmorgen op rood laten zetten! Nu heel erg in de war! Heb vanaf zondag heel erg weinig bruinverlies! Hoopte op innesteling! Had dit ook bij mijn 1e kindje.. Vanmorgen druppeltje rood bloed gespot, dus dacht nu gaat t doorzetten... Gelijk balen natuurlijk en dus gelijk berichtje gezet of ik op rood mocht... Nu al hele dag niets! Nog nooit gehad dat ik 3 dagen moet wachten tot ik daadwerkelijk ongie word! Vanmorgen wel test gedaan voor zekerheid maar negatief.. Is ook nog te vroeg officieel.. Kan pas donderdag! @ lafje, hoe is t nu bij jou?
Hey, Op mijnkalender.net kun je overigens ook in het verleden nog vanalles ingeven. Hij rekent dan uit wat je gemiddelde enzo is en voorspelt je volgende menstruatie.. misschien een tip? Je kunt dan ook zelf aangeven van nou ga maar van lang, kort of gemiddeld uit..
@susan27: veel succes morgen vroeg... ik hoop het voor jullie... we hebben echt meer roze nodig..!!! @MJ83: ja erg verwarrend... nog maar even wachten... pff..... hebben we zeker nog niet genoeg gedaan..
Ik gebruik mijnkalender tegelijk als een soort dagboek. Leek me wel leuk om terug te kunnen lezen wat er allemaal aan vooraf ging
@Moosje, nog maar even wachten? Als ik morgen nog niets heb misschien? Begin soort bijgelovig te worden Bedankt iig!
spannende tijden zeg! zoveel damens overtijd en zoveel op groen vandaag ovu testen binnen gehad hoe is het verder met iedereen? @ flex.... gaat t al wat beter met je meisie?
@de gebruikers van "mijnkalender" LOL ik denk dat die kalender zelf een beetje in de war is van mijn cyclus... heb net alles wat ik nog wist ingevuld... Moest volgens die kalender dus ongesteld worden op 29 januari... en ik ben zo vééél dagen achter elkaar vruchtbaar... raar!