Ja dat klopt toch? 3 dagen voor je ei en 1 dag erna houd hij aan. Tenminste, je kunt zelf instellen welke berekening je wilt aanhouden.. Er zijn namelijk verschillende methoden dus.. snappie? bij meer uitleg mag je me een PBtje sturen hoor! ben er inmiddels redelijk in thuis! :-D En bij tips mag dat ook natuurlijk oh ja en menstruatiekalnder.net = mijnkalender.net
@ Candyjunk GEFELICITEERD ! En ookal dik 7 weken.. Lekker hoor! Kom op meiden.. Ik wil nog meer roze zien Succes!
Even een vraagje.. Er schijnt hier een "forum" op deze site te zijn voor vrouwen van militairen.. Ik kan deze alleen niet vinden Mijn kerel gaat maandag voor 10 weken op oefening, dan maakt hij de eerste weken van de zwangerschap, de eerste echo e.d. niet mee.. Hier wil ik heeel graag even over klagen.... Dus wie kan mij de link van het betreffende "forum" geven?
Je mag hier ook wel klagen hoor! Weet precies hoe je je gaat voelen..... Ik had een ex die op uitzending in Kosovo was..... Maar als je hiernaast op zoeken klikt, en op zp zoekt naar militair kom je er ook vast wel! In elk geval sterkte.../
Hoi meiden, Ik zag weer een zwangere. Gefeliciteerd. Meiden die ongi geworden zijn: balen. Meiden die wachten: ik duim. Hier temp vanmorgen 37,0. Ik verlies af en toe nog wat slijm, soms zit er ook een klontje in de toiletpot. Wat dit nu weer is. Gisterenavond was ik vanuit het niets een beetje misselijk. Maar zal wel tussen mijn oren zitten. Is nog veel te vroeg om al iets te voelen.
Ja, dat heb ik me ook afgevraagd. Hij zweert dat hij er zeker 200% achterstaat en dat hij er ook van baalt dat we nu een maand 'missen', maar dat hij zich echt niet lekker genoeg voelt, zelfs niet voor een vluggertje... :S Ook blijft hij herhalen dat het niet aan mij ligt en dat hij er echt niks aan kan doen. Nou ja, dat zal dan wel en ik *probeer* me er ook niet druk om te maken, maar als hij dan wel gewoon de hele dag aan het werk is snap ik het toch niet zo goed.. De lijst begint nu toch wel erg spannend te worden trouwens! Ook meer roze erbij al gelukkig, en nog wat twijfelaars (die natuurlijk ook allemaal roze moeten gaan worden! ), dus gaat goed! @fl3x: hoe is het nu met je meisje? Al wat beter hoop ik?!
heej hallo, ben er ook weer eens! alle zwangeren van harte gefeliciteerd. iedereen die ongi is: Balen zeg! wat duurt dat wachten toch lang he? normaal vliegt de tijd en nu lijkt alles 10x langzamer te gaan! vorige week had ik het gevoel, het kan wel eens raak zijn! nu is dat gevoel weg, ik ga er dus eigenlijk van uit dat ik zondag of maandag ongi word. groetjes
heej GWN, kan het mischien zo zijn dat hij bang is om niet goed presteren? dat hij een enorme druk voelt? ik kan me daar namelijk wel iets bij voorstellen, de vriend van een goede vriendin van mij heeft dat namelijk! groetjes
@yootje Tja, ik weet het niet. Als ik hem er naar vraag zegt hij van niet, dus dan weet ik ook niet wat ik verder kan doen. Ik probeer hem wel duidelijk te maken dat het natuurlijk helemaal niet zo erg is als het niet meteen lukt, en dat dat dan niet aan hem ligt enzo, maar ja, als we niet klussen gebeurd er sowieso niets natuurlijk. Heb hem ook gevraagd of hij het vervelend vindt om 'gepland' te moeten klussen, omdat ik het ook ok vind om het dan een tijdje gewoon van het toeval af te laten hangen, maar dat hoeft niet van hem. Ik weet het gewoon niet, maar word er wel onzeker van :S.
Februari 2009 1: Wondertje & Gepke & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Nemo3 & Annemonique & meggytje & Lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 & theLady 3: Odess & Ricmar94 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha & Tigerlady 4: Brendaaa & Bootsy & mariska165 & Jada1984 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna & Monica076 & Morgaantje 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 & Dicky 6: Pearl29 & noa1980 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 & JvS 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & kleintje73 & gabylee 8: Joyce81 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG & Mosie & Tessa8 & Lente1973 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 & Lienke & MH81 10: Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 & Tata 11: Nonja & Maaik & Mischienmama & MJ83 & NomNom& Miracle1984 12: winnie pooh & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 & Klein Chrisje 13: Zinah & Koeky & Beebie82 14: Speedy123& Daantje22 & Muppet80 & Angel1982 & Inge08 & Mutsevluts & Bink 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje & Yootje & demisem 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 & Miranda & Sammie88 17: Mexicang & SylviaM & Daantje22 & Lafje & Skylar81 & Yza88 18: Liesben & Balleke 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy & Suzan71 & Luukske 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24&Mamagaai & Luukske & anniepannie 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 & Lieni44 & MyPrecious 22: Springmuis & Love Child & Suzanne68 23: juf Mariska & jessy1983 & Gwn & Roxanne81 & Wondertje & Bruisje & Ny81 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: fl3xgirl & Sunmaid & waterfall & dmoontje 26: Miracles & patriciavang 27: PamPapilio & Marcia & Nicole1982 & 1984 & Gepke1979 28: surf & Claire85 & Chiquita & Niki83 & Helma30 & Esther1983 Datumloos: mamaria & Olyfje & Nadine29 TESTMARATHON 12 Februari * Shyness * Klein Chrisje [-o< 20 Februari : * Moosje25 * Gwn 24 Februari : * Anniepannie 26 Februari : * Happy79 28 Februari * fl3xgirl * Bruisje 175 Dames voor Pink Baby Dust 12 Zwanger , 58 Ongesteld , 10 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 1 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/ img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!![/size]
even een hele rare vraag tussendoor..... ik heb nooit echt veel last gehad van dat slijmverlies rond mn ei maar afgelopen keer wel heel erg en ook best lang (6 dagen)....... en volgens de kalenders zou ik op 2 febr. mijn ei moeten hebben gehad maar op de 4e heb ik zoooon verschrikkelijke krampen gehad (ongeveer een cm of 3 boven mn schaambot)..... kan dit erop duiden dat mijn ei deze keer luid en duidelijk aanwezig was of kan het toch innesteling zijn geweest? alvast bedankt voor de antwoorden want ik begin steeds zenuwachtiger te worden met de vage klachten die ik heb.. vaak plassen, dorst waarbij 2 pakken melk op een dag nix is terwijl ik normaal niet zo heel erg veel drink, raar hard gevoel net boven mn schaambot... ik ben 4 jaar geleden ook zwanger geweest maar kan me daar helemaal nix van herinneren (de beginperiode)... groetjes
he meisje.. mijn vriendje heeft nu ook een dipje.. moe, veel ziek, en alleen ik ben het zonnetje die hem opfleurt.. Gaat langzaam wel weer goede kant op, maar is soms wel vervelend! Ook hij heeft afentoe gewoon geen zin of de puf niet om zin te hebben.. Terwijl hij eigenlijk stiekem heeeeeel vaak zin heeft normaal gesproken en zelfs met volle maan extra.. Ik was ook onzeker, maar mijn vriend heeft me verzekerd dat het niet aan mij ligt.. Hij vind mij de allerlekkerste vrouw die er bestaat en weet dat hij er 37 jaar over heeft gedaan om de vrouw te vinden waar hij kids mee wil.. Hij zit gewoon ff niet lekker in zijn vel en ik ben zijn zonnetje. maar soms heeftie gewoon geen zin. Laatst voelde hij zich dus helemaal k*t omdat ik niks aan hem zou hebben want ik had duidelijk zin etc.. Heb hem toen ook maar ff gezegd dat hij niet zo'n onzin moet praten. Hebben we zin dan klussen we, geen zin niet klussen of oefenen. Zeker omdat we pas in de 2de ronde zitten wil ik dat ook zo houden. Sowieso: stel ik ga pushen, heeftie er geen lol aan, krijgtie stress en das niet goed voor de zwemmertjes.. Wat wil ik eigenlijk zeggen.. uhm.. Kop op meid! Hij wil met jou kindertjes en met niemand anders! en heeftie geen zin om te klussen in je vruchtbare periode? jammer dan.. Beter niets doen dan later moeten bekennen dat het kind onder lichte dwang is verwekt (ofzoiets..)
Ei kan, innesteling kan, PMS kan, gewoon ff een dipje in je huishouding kan.. Veel drinken kan ook suikertekort/teveel enzo zijn he...
hey meiden! mijn mannetje is ook ziek hgaat lekker hier he gisteren nog wel even geklust vandaag sla ik even over mssn morgen wel weer