fl3xgirl je meisje is iets ouder dan mijn meisje... Ik zag in je album dat ze 2 tandjes heeft hier heeft Jade vandaag haar eerste tandje erdoor...
Hier is het hetzelfde. Ook nog niet ongesteld geworden dus zou het niet weten. Met de pil had ik nooit afscheiding als ik ongesteld moest worden dus hoop het niet.
zo vandaag voorzichting mijn banner veranderd, het begint eindelijk een beetje door te dringen dat ik toch echt zwanger ben..... vanmorgen nog een test gedaan en die was duidelijker positief dan zondag dus gaat de goede kant op.... daarna de gyn gebeld, kreeg een assistente aan de lijn die alleen maar zei ik zal het in je dossier schrijven en het aan de gyn geven. Ik vroeg of ik nu nog een keer langs moest komen of dat ik een verloskundige moest bellen. Dat laatste was het geval dusook maar gelijk gedaan ik heb 5 maart de eerste afspraak een soort intake dus....spannend! verder vind ik het erg moeilijk om mijn mond te houden wil het het liefste van de daken schreeuwen! voor iedereen die nog aan het wachten is succes! voor iedereen die ongi geworden is succes in maart! alle zwangeren gefeliciteerd!
Hallo Dames, Ik was nog aan het bijlezen en zag dat jullie nieuwsgierig werden. Nou wij zelf ook wel een beetje. Heb dus vanmorgen getest. Een - maar toch met een heel licht en klein I erdoor. Had de stips van Kruidvat waar je overheen moet plassen. Het was dus een duidelijke min met 1 heel licht stukje plus. Heb een foto geprobeert te maken maar het was te licht Dus ja ben nog niet veel wijzer. Maandag nog maar eens testen. Mijn ouders komen zo. ochtend en kan me dan toch niet stil houden. Maak volgens mij super langzaam HCG aan ofzo
Februari 2009 1: Wondertje & Gepke & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Annemonique & meggytje & Lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 & theLady 3: Odess & Ricmar94 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha & Tigerlady 4: Brendaaa & Bootsy & mariska165 & Jada1984 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna & Monica076 & Morgaantje 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 & Dicky 6: Pearl29 & noa1980 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 & JvS 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & kleintje73 & gabylee 8: Joyce81 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG & Mosie & Tessa8 & Lente1973 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 & Lienke & MH81 10: Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 & Tata 11: Nonja & Maaik & Mischienmama & MJ83 & NomNom& Miracle1984 12: winnie pooh & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 & Klein Chrisje 13: Zinah & Koeky & Beebie82 14: Speedy123 & Muppet80 & Angel1982 & Inge08 & Mutsevluts & Bink 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje & Yootje & demisem 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 & Miranda & Sammie88 17: Mexicang & SylviaM & Daantje22 & Lafje & Skylar81 & Yza88 18: Liesben & Balleke & Elsken27 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy & Suzan71 & Luukske 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24&Mamagaai & Luukske & anniepannie 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 & Lieni44 & MyPrecious 22: Springmuis & Love Child & Suzanne68 23: juf Mariska & jessy1983 & Gwn & Roxanne81 & Wondertje & Bruisje & Ny81 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: fl3xgirl & Sunmaid & waterfall & dmoontje 26: Miracles & patriciavang 27: PamPapilio & Marcia & Nicole1982 & 1984 & Gepke1979 28: surf & Claire85 & Chiquita & Niki83 & Helma30 & Esther1983 Datumloos: mamaria & Olyfje & Nadine29 TESTMARATHON 12 Februari * Shyness * Klein Chrisje [-o< 20 Februari : * Moosje25 * Gwn 24 Februari : * Anniepannie 26 Februari : * Happy79 28 Februari * fl3xgirl * Bruisje 174 Dames voor Pink Baby Dust 12 Zwanger , 58 Ongesteld , 10 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 1 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/ img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!![/size] @ Nemo3 ik heb je eraf gehaald. Veel sterkte met wachten op je ongi meid. @ Daantje22 je staat er nu alleen nog maar op voor de 17e. @ Elsken27 Je staat erbij op de 18e. veel succes. Zag bij een ander forum dat krumeltje gister nega getest had.
Ik hoop ook niet dat mijn ongie is... Want daar heb ik gister ook over lopen piekeren over dat ik dan geen eisprong zou hebben...kon er gewoon niet van slapen. Mijn temp is wel weer omhoog gegaan...dus het zal mijn ongie wel niet geweest zijn, want dan gaat ie bij mij omlaag En hoe gaat het met jou? Ik zag dat je wou testen...En heb je al getest?
thx moosje om me erbij te zetten... Ik testte bij Jade en Luna pas na 10 dagen overtijd positief... dus het kan Susan27
Senna... idd als het je ongi's zijn toch eens naar ha of gyn gaan... ik weet na mijn mk dat het meer dan jaar heeft geduurd voordat cyclus eindelijk terug wat regelmaat had... ze werden niet korter maar langer...
Mijn vriend stond er met zijn horloge naast 5 sec. op te nemen , denk nu had ik niet iets langer door moeten plassen. Nou ja we zien maandag wel weer, heb toch niet eerder dan zondag tijd om een test te halen. Heb met dit rotweer geen zin om naar de stad te gaan voor een test en heb niks meer liggen.
owh.. susan.. balen dat je nog geen zekerheid hebt zeg... geduld maar weer. spannend.. @Flex... we gaan elkaar door die wachttijd heen slepen.. ben dan ruim overtijd dus dan moet t goed zitten dacht ik zo...ahahaha.. heb er een goed gevoel over..
Go Noa! goed gedaan Heb net een kommetje spinaziesoep gegeten en man wat smaakte dat raar... mijn broer en moeder leken het niet te merken dus ik heb maar gezwegen. Momenteel zijn alleen de forumschatjes op de hoogte van mijn twijfels en perikelen Ik wil deze week nog veeeeeeeeel roze zien xxx
Ja het zou kunnen, maar dan verlies ik wel heel veel bloed voor een innestelling...ben benieuwd wat de temp morgen doet. en anders maar de ha bellen
Hier trouwens iemand ervaring met een pucka baby? Kwam het tegen op deze site en er is er een te koop voor 25 euro nieuw kosten ze 50 euro. Het is een soort inbakenslaapzak. Weet dat ik erg vroeg ben maar vond het wel een goede prijs. Vandaar, dacht misschien is het wat. Vind het altijd zo eng als een kindje met zijn handjes en voetjes door de spijlen van het bedje ligt.
Dat had ik ook net. Dacht dat het aan mijn comp lag. Hihi gooide hem al bijna door het raam. Maar nee ik ben echt niet verslaafd aan dit forum hoor.
Had ik van de week in de stad toen we langs de kippenboer liepen. Bah wat roken die gebraden kippetjes sterk. Rook laatst ook al heel sterk het Sorbo middel waar je de vloer mee dweilt. Mijn vriend rook het beide niet.