ben helemaal niet nieuwsgierig hoor en wil niemand opjagen maar euh.. CLAIRE EN FLEX.. wat zeggen de pendels? hihihihihi en hier ook helemaal niet verslaafd....kom je erbij...
ik had t niet na mijn miskraam.. misschien kunnen de de dames bij "na miskraam gaan we er weer voor"je meer helpen... bij zwanger worden/clubs
@susan27 LOL had ik vandaag ook, liep op de parking van een restaurant en zei: "mmm het ruikt hier lekker" Mijn moeder: " he, da's gebraden kip, mooie vegetarier ben jij" en ik eet dus al Jàààààren geen vlees,kip of vis meer he Daarnet weer, m'n moeder was ah dweilen... die geur was ook heel sterk! Nouja, denk toch dat ik het mij allemaal maar inbeeld hoor... Heb zo wat steekjes aan baarmoeder... kan gelijk MS zijn Ik wil nieeeet! Maar Susan, wat grappig dat je het net over dezelfde geurige items had als ik vandaag ervaarde! x
had nergens last vanm of was ik toen net aan het mario karten goh wat zullen jullie afkickverschijnselen gehad hebben zeg hihi
Hey Hey dames! Hoe gaat het hier? Al wat meer roze? Even een paar updates: Gyn wil beginnen met iui in april MDL zegt geen remicade als je een kinderwens hebt Dus: -Moet de MDL zeggen dat ik stop met remicade als ik zwanger blijk te zijn Ben veel moe... De prednison heeft mijn spieren aangetast Dan zit ik te denken aan hoe het zal zijn als ik een kindje verwacht Het huishouden het verzorgen van de beebje Zit zelfs te malen over: Wat als god op deze manier wil zeggen dat we geen kindje mogen? Dat het lot ons daarom steeds tegen werkt? Alles maalt me in de kop nu...
Puzzycat... wat vervelend... hoop doet leven, geef niet op! God heeft hier volgens mij bar weinig mee te maken... maarja, dat is ieder voor zich natuurlijk. Dikke knuf
Hallo iedereen, Lees nog steeds wel het meeste van al jullie verhalen. Maar ik ben erg druk de afgelopen dagen dus niet de tijd gehad op te reageren, maar ik dacht laat ff wat van me horen... Ik moest afgelopen maandag ongesteld worden, maar tot nu toe niets. Ik heb alleen (best erge) gevoelige borsten. Dat kan ook wijze op mn naderende menstruatie... Dus we houden het spannend zeg maar Ik zag al wel best veel zwangere, maar nog lang niet genoeg natuurlijk! In iedere geval Gefeliciteerd! En alle wachtende succes! Denk aan julie..
Zozo, twaalf meiden zwanger alweer, gaat de goeie kant op! Dus bij deze aan alle nieuwe zwangere: GEFELICITEERD
Februari 2009 1: Wondertje & Gepke & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Annemonique & meggytje & Lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 & theLady 3: Odess & Ricmar94 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha & Tigerlady 4: Brendaaa & Bootsy & mariska165 & Jada1984 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna & Monica076 & Morgaantje 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 & Dicky 6: Pearl29 & noa1980 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 & JvS 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & kleintje73 & gabylee 8: Joyce81 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG & Mosie & Tessa8 & Lente1973 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 & Lienke & MH81 10: Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 & Tata 11: Nonja & Maaik & Mischienmama & MJ83 & NomNom& Miracle1984 12: winnie pooh & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 & Klein Chrisje 13: Zinah & Koeky & Beebie82 14: Speedy123 & Muppet80 & Angel1982 & Inge08 & Mutsevluts & Bink 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje & Yootje & demisem 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 & Miranda & Sammie88 17: Mexicang & SylviaM & Daantje22 & Lafje & Skylar81 & Yza88 18: Liesben & Balleke & Elsken27 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy & Suzan71 & Luukske 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24&Mamagaai & Luukske & anniepannie 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 & Lieni44 & MyPrecious 22: Springmuis & Love Child & Suzanne68 23: juf Mariska & jessy1983 & Gwn & Roxanne81 & Wondertje & Bruisje & Ny81 & Wijfie 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: fl3xgirl & Sunmaid & waterfall & dmoontje 26: Miracles & patriciavang 27: PamPapilio & Marcia & Nicole1982 & 1984 & Gepke1979 28: surf & Claire85 & Chiquita & Niki83 & Helma30 & Esther1983 Datumloos: mamaria & Olyfje & Nadine29 TESTMARATHON 12 Februari * Shyness * Klein Chrisje [-o< 20 Februari : * Moosje25 * Gwn 24 Februari : * Anniepannie 26 Februari : * Happy79 28 Februari * fl3xgirl * Bruisje 175 Dames voor Pink Baby Dust 12 Zwanger , 58 Ongesteld , 10 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 1 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/ img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!![/size] @ Nemo3 ik heb je eraf gehaald. Veel sterkte met wachten op je ongi meid. @ Daantje22 je staat er nu alleen nog maar op voor de 17e. @ Elsken27 Je staat erbij op de 18e. veel succes. Zag bij een ander forum dat krumeltje gister nega getest had. Ik heb mezelf toegevoegd, mijn eisprong is geweest dus ik weet nu eindelijk wanneer mijn NOD is.
Claire heb je al gependeld voor mij Ben nieuwschierig hahaha Hier af en toe last van een drukkend gevoel in mijn onderbuik.
Sorry dat ik even inbreek. Ik heb zelf ook 2 puckababy's liggen en ook gebruikt. Ik raad je aan om ze pas te kopen als je kindje ze nodig heeft. In het begin kan een kindje nog niet draaien en dus niet met zijn handjes tussen de spijlen komen. Een gewone slaapzak volstaat ook. Je kindje blijft dan mocht het aan de "wandel" gaan goed op zijn plek. Veel succes en sterkte bij het zwanger worden. Houdt moed. Groetjes marieke.
nou was die stoute verslavende pagina weer buiten bereik! Zijn hier wat mensen? Morele steun? Ben zonet een testje weest halen... 2 in één doos. Kan niet alleen beslissen... NU al eens testen of wachten tot morgenvroeg met ochtendurine? Laat wat van je horen!
Ja het was weer zover...ik kon er weer niet op komen En nou maar hopen dat het niet weer gebeurd @theLady Ik zou het voor de zekerheid met ochtendurine doen
okeee... 1 voor 1 tegen nu weet ik nog steeds niet wat te doen! Ga even die test bekijken, heb die nooit eerder gebruikt maar kon niet naar het kruidvat dus is één van de DI (drogisterij) dacht zo als er toch 2 inzitten... eentje nu en eentje morgenvroeg? aaarggh eerst even bijsluiter lezen (het is een test die je een dag voor je NOD al mag doen) x