zowww... ik ben weer bijgelezen... Ik kon er net ook niet op... jammer hoor.. kom je thuis van het werk... kan ik niet bijlezen... Maar zover ik gezien heb is Candyjunk zwanger: gefeliciteerd... Nou hoop ik dat ik geen zwangere vergeten ben... en anders alsnog gefeliciteerd.. wachters: succes.. het duurt ook zzzzzooooo lang.. testers: nog meer succes... ik hoop zo op meer roze.. Ik ben mezelf aan het gek maken... vanmorgen een lichte bloedneus.. heb ik normaal eigenlijk nooit... al 2 dagen hoofdpijn (of komt dat juist van de spanning hihi) en af en toe rare steekjes in mijn buik.... maar ach ik ben raar.... dus daar kan het ook aan liggen.. er zit nix anders op dan maar ff afwachten...
Ik ga testen... als het niets is dan weet ik het direct, er staat in de bijsluiter dat als je al redelijk overtijd bent de ochtendurine er niet meer erg toe doet omdat het een test is die je al voor je NOD mag doen. Dus... tot zo metteen *bang*
eyey allemaal... vandaag eindelijk met de ha gebeld... zegt tie van dat ik t verkeerd begrepen had...:S:S maar hij zei duidelijk als je in Feb nog niet ongi bent moet je een afspraak maken...dat doe ik, krijg ik geen afspraak...:S:S hij zegt je moest alle afspraken met de gyn afwachten, als dat voorbij is en je bent nog niet ongi dan ons bellen... maar dat kan nog jaren duren en ik ga geen jaren op me ongi wachten:S:S rara ha zeg pff...
Nou ik was gister en vanmiddag ook misselijk En ik heb niks anders gegeten als normaal...dus daar kan het niet aan liggen