hey, ik heb al 2 nega testen achter de rug, morgen denk ik de 3e doen... ik voel wel wat zelfde dingen als in oktober (wat uiteindelijk een miskraam werd) dus heb wat hoop! in oktober testte ik zo`n 10 dagen overtijd, dus afwachten morgen... nu even reageren op alles wat ik lees: @ pampapilio, ik ga dus ook morgen testen! spannend! @ gwn, hij is wel heel eerlijk... voor vrouwen is het ook anders dan voor mannen. het is ons lichaam, wij zijn er dag en nacht mee bezig. succes meid! @ noa1980: het is je zo gegund meid, nogmaals gefeliciteerd, en nu lekker genieten! @ elsken, welkom, en klinkt (voor mij) positief dat je overtijd testte! @ puzzcat: heel veel sterkte meid, zelf ben ik van mening dat een chronische ziekte of handicap geen belemmering zou moeten zijn voor het krijgen van een kindje, ik ben zeer slechthorend. als je het kind liefde kunt geven en geborgenheid ben je een fantastische moeder! @ naliey,ik zou ook weer de gyn bellen. misschien kun je eisen dat ze eens beter gaan kijken! of anders second opinion. liefs ellen
bedankt voor je reactie... heb nog nooit van second opinion gehoord...tot vandaag een vriendin het zei...maar weet nog steeds niet wat t in houd... suc-7 met testen morgen, hopen op een posi test... knuf naliey
eem second opinion kun je volgens mij aanvragen via de zorgverzekering. dan ga je naar een andere gyn en kun je kijken of die dezelfde diagnose stelt en/of behandeling voorschrijft.
maar ik zie dat je nog uitslagen krijgt van je gyn? misschien moet je dat even afwachten. ik kan me wel voorstellen dat je slecht kunt wachten, maar wie weet wat je gyn te zeggen heeft. wat voor onderzoeken zijn er gedaan? en waarom duurt t zolang voor je die uitslagen krijgt?
Ja mijn vriend vond het ook al zonde om dat nu al aan te schaffen. We zien wel. Tegen die tijd zijn er vast ook nog wel goedkope te vinden.
Lady, Zie dat je al getest hebt. Balen we zitten een beetje in het zelfde vage schuitje geloof ik. Ik had ook van die testen waar je gewoon over heen kon plassen vond ik wel prettig. Zondag gaan wij er weer voor. Het is hier onze eerste ronde dus durf ook niet met zekerheid te zeggen dat ik zwanger ben.
He susan, ondertussen al te laat, had al getest. negatief... maar doe het morgenvroeg misschien nog eens. Ik begrijp wat je zegt over m'n vriend en vind het ook niet erg mooi van mezelf maar ergens hou ik dit liever voor mij. Omdat ik stilletjes hoop op een beebje maar voor hem zou dit echt nog te vroeg zijn. Hij weet wel dat ik al zo overtijd ben maar gilt steeds "geen zorgen, no problemo, ze komen wel!" En dan heb ik ook geen zin om in zijn bijzijn mijn teleurgesteldheid te moeten verbergen, hij denkt zeker dat ik zou juichen omdat het negatief is. Niet dus... sja... ik weet het ! niet echt flink van me
ik heb een inwendige onderzoek gehad en moet 3x bloed laten prikken (nu nog 2x) en me ventje moet zijn zaadjes nog een x inleveren want dat was niet goed onderzocht... en dat moet over 6 weken gedaan worden en bloedprikken moet 1x wanneer ik tijd heb en 1x op de 21e cyclus dag...dus vandaar dat we pas over 8 weken terecht kunnen...
jeetje Naliey, wat een lijst... hoop dat je dit allemaal goed doorstaat hoor! Moet gewoon goed gaan, ik duim!
hoi hoi, ben ik weer eens. Nou het lijkt er toch eindelijk op dat m'n ei er aan zit te komen (na 6 weken, pfff). Vandaag toestemming van de HA gekregen om toch maar eens langs de gyn. te gaan. Fijn hoor... Ik ben blij dat onze HA het zo serieus neemt. Maar goed... eerst nog maar eens flink aan de klus met dit eitje. Zul je zien... Kom in begin maart bij de gyn. ben ik al zwanger, ha ha ha... (einde EGO bericht) Hoe is het verder met de ladies? Schiet nog niet erg op met het roze, he? GO ROZE!
Lady, We waren tegelijk aan het typen, ik haalde net het bericht weg omdat ik las dat je al getest had. Ga je zondag toch samen testen of denk je dat hij echt niet bijdraaid na het zien van een evt. positieve test?
dank je...het is echt verschrikkelijk om zo lang te moeten wachten...ik vind het niet zo erg om op de gyn te wachten maar op me ongi...want via de echo was niks te zien...(ze keek naar me eierstokken en me baarmoeder enz of alles er was en goed was enz) en als er een beebje inzat had ze dat wel gezegd lijkt mij... heb 2x bloed laten prikken op zwschap en 2x gewone test alle 4 nega... dus het is iets anders...heb dit al 1x eerder gehad toen kreeg ik ook nega testjes maar bleek uiteindelijk wel zw te zijn...echo gehad en kort daarna een mk...bleek dus wel een bevrucht eitje te zijn maar wilde niet groeien tot een beebje... was toen 4 mnden overtijd...toen werden er ook geen onderzoeken gedaan tot ik eindelijk zei ik eis een echo...toen was er wel iets te zien maar ze wisten niet gelijk wat...en daarna werd ik gebeld en vertelde ze dat...
@ susan Ja, vage schuitjes zijn best verwarrend Hoop in elk geval voor jou een dikke vette positieve test, net na valentijn Ik wacht nog even op de of op een tweede test... misschien afwachten afwachten afwachten x Het is gewoon een beetje een lastige situatie, zit momenteel in m'n laatste jaar, heel veel stages, we zijn dolgelukkig met elkaar, willen zeker kinderen, zie hem doodgraag maar hij denkt met zn verstand, ik met m'n hart
Dat is wel erg vaag Vraag haar om provera! Want dit kan ook niet zomaar dat ze je zo laat lopen Ze hebben vele foefjes om je te onderzoeken En trouwends wat duurt het lang de uitslag April? Je kan nu al de bloedonderzoeken krijgen als je een telefonische consult aanvraagt En ook de uitslag voor de inwendige
Ho... wat een jammer verhaal zeg... hoop dat het deze keer een beetje positiever uitdraait. Vind het gedrag van die gynes of dokters echt niet kunnen... ze doen te weinig naar m'n zin. Kwalitatief niet ok. Maarja, we kunnen ook niet zonder ze. Kom op Naliey, goede vibes!
jha het is echt niet normaal...mijn ha neemt t niet serieus...ik ben wel blij dat hij me vrij snel doorsteurde naar de gyn...maar als je een afspraak met hem maakt moet hij t ook nakomen en dat doet hij niet...(de afspraak was namelijk dat ik in Feb moest bellen als ik nog niet ongi was en bij de gyn was geweest) belt hij me vandaag op en zegt hij dat ik m verkeerd begrepen had...ik moet dus ALLE afspraken met de gyn afwachten..maar dat was niet wat hij zei... hij zei letterlijk: als je in Feb nog niet ongi bent en je hebt die afspraak gehad dan moet je een afspraak bij ons maken..
er zijn idd gyns die er een potje van maken helaas zelf ook meegemaakt Maar sinds ik bij een ander ziekenhuis ben heb geen klagen over de gyns hier 8)