Hallo meiden, M'n NOD begint nou toch wel erg op te schieten! K heb eigenlijk sinds vandaag ineens nergens last meer van! Het gevoel van dat ik weleens zwanger kon zijn is nu omgeslagen in niet zwanger... Ach ja, we zien het snel genoeg. Waarschijnlijk ga ik zaterdag al een testje doen (op valentijnsdag, zou toch wel leuk zijn!)....en als die negatief is, doe ik er volgende week nog eentje (als ik dan al niet ongi ben geworden) Zo, dat was mijn egobericht weer K zie dat er een hoop in twijfel zitten op het moment. Die meiden geef ik even een * knuffel* en ik hoop snel voor meer duidelijkheid!
Lady, Sorry dat ik het zeg maar hoop je dan niet stiekem op een nega test ivm school en nog niet samenwonen? Ik zou eerst samen een vaste basis opbouwen en dan pas met kids beginnen. Maar ja als het eenmaal kriebeld ik ken dat.
Slaap zacht meisjes, hopelijk morgen niets dan goed voor iedereen! x @susan, nu zaten we weer samen te typen echt grappig Mja, weet je, voor mij is het gewoon niet ZO erg als het negatief is. Ik kan ermee leven en dan denk ik "ja is maar beter zo", de gedachte aan een kindje met de man waar ik van hou is gewoon heel verleidelijk etc. En we vrijen met condoom dus kan maar moeilijk raak zijn he... het is allemaal goed, ik ben rustig
kom maar op zonder mn eigenwijsheid was ik bij lange na ook niet zover geweest als dat ik nu ben in de mmm artsen hebben t niet gemakkelijk gehad O Ze waren bij mij te lui om verder te zoeken
Wat raar dan dat je zo lang overtijd bent. Iets fout gegaan? We houden elkaar op de hoogte en de rest hier. Trusten alvast
haha ben je zo erg dan had ik die lef maar haha... mag ik vragen wat mmm is? maar echt luie artsen heb je tegenwoordig..
mmm = de medishe malle molen Ik ben uiteindelijk van ziekenhuis geswitched in dit zieknhuis wordt ik prima geholpen! dus er zijn wel goeie bij, maar je moet het net treffen
heb me gegevens gestuurd...en ik wacht op de uitslag ben benieuwd haha vind t een beetje eng...nog nooit laten doen namelijk...
jha indd...heb je wel geluk gehad...het ziekenhuis in delft is ook goed maar daar doen ze die onderzoeken niet...dus moet verder weg... en dat ziekenhuis is niet goed net als dat vrouwtje dat bloed ging prikken bij me...raar mens...
zo meiden, hoe is het hier? kzag alweer wat roze erbij, super gefeliciteerd! en een paar in spanning, oeoeoeo hopelijk pakt het goed uit en hebben jullie snel een posi test in handen! @fl3x: hoe is het met je kleine meisje? Alweer ietsje beter? hebben jullie vannacht wel een goede nacht gehad, of was het erg onrustig? hier alles goed, lekker gewerkt, kleine ligt op bed (hoor m nog wel kletsen hihi), alleen mannetje is uit eten met collega's, dus das wel een beetje ongezellig, maar ja, niets aan te doen... denk dat mn ei inmiddels wel geweest is, dus verwacht een kortere cyclus, behalve als mn lf weer langer is, hij is soms wel 18 dagen... ik zie het wel!
Hoelang ben je nu bezig naliey? 14 rondes is dat samen met ontpillen? Want dat kan ook een hele grote reden zijn waarom ze je niet helpen... Mijn gyn zei tegen mij:"Hoelang ben je nu bezig?Want je moet 3 jaar bezig zijn voordat je bv Iui of IVF krijgt (als er niks mis met je blijkt te zijn)" Ik schrok ervan... Maar ben "gelukkig" in april 3 jaar bezig voor een beebje
Hey meiden zo weer alles even door gelezen! Wat wordt er veel geschreven zeg op een dag Ik ben nog steeds in afwachting...ga vrijdag ochtend maar weer testen. Hoop dat ik het zo lang kan afwachten! Alle zwangeren GEFELICITEERD En iedereen met de duiveltjes veel geluk in maart En de rest net als ik, succes met wachten....