zo wat kunnen jullie kletsen zeg ...pfffff Heb niet alles terug gelezen hoor Sorry Even een ego berichtje Heb hier iedere keer last van krampen Mijn bloeding is wel minder geworden..dus is toch niet mijn ongie geweest (denk ik) Vanmiddag last van jeukende tepels En heb de hele dag al van hoofdpijn, wat ik wel opmerkelijk vind...heb ik nooit last van namelijk en ben misselijk na het eten... Nou ik ga zo maar ff op bed
Pffffft,ik word helemaal gek hiero! Ik heb krampen (al meer als 2 weken) en had gisteren ineens dat mijn boobs nuts gingen :S Ze waren opgezwollen en voelden vreemd maar voelen ze weer normaal en ben nog steeds niet ongi ....
Goedemorgen kletskousen! Ik zag dat er vandaag iig weer 2 gaan testen...hoop voor jullie dat die positief mag zijn! @ done pffff vervelend! Wanneer ga je weer testen? Hier nog niet ongi en ook geen ongigevoel. Als dit zo blijft test ik zaterdagochtend nog een xtje. Wel heb ik puistjes had ik haast nooit met de pil rond me ongie, maar nu wel dus :x Dus miss een teken dat het er wel aan zit te komen? Ik weet het niet...Ik heb niet echt het gevoel zwanger te zijn, maar goed ik wacht het af
Alle dames die gaan testen heel veel succes vandaag! We duimen! En ik zit nu ook al bijna een week op de wachtbank. Alle wachtenden: ik leef met jullie mee! Ik wil me nog niet op de lijst zetten. Ik voel wel weer vanalles en heb sinds 4 dagen weer nachtmerrie's en ben nu al 2 ochtenden om 5 uur wakker. Dit zijn voor mij bekende symptomen maar zoals je kunt zien na al die miskramen wil ik eigenlijk niet meer in geloven. En wil ik ook niet meer voelen. Maar ik kan er niet niet mee bezig zijn dus lees ik toch mee. We hopen op veel rose!
Dames, ik heb gisteren 2 testjes gehaald bij de Kruidvat, terwijl ik zondag pas mag testen. Ik heb gisteren een test gedaan, maar die was helaas negatief. Ik ga zondag maar weer testen hopende op een positief resultaat. Ik heb erg last van blaasontsteking en puistjes....
Ik duim voor de testers. Hier temp 37,1 en gisterenavond weer wat misselijk geweest. Drukkend gevoel in de onderbuik en wat lichte krampjes. Spannend, maar ga maar van niets uit. Als ik geen spotting krijg ga ik pas hoop krijgen.
Goedemorgen! Zo te zien nog geen resultaten van testen! Hier even een ego-bericth Heb gister en eergister een ovutest van bebayboom gedaan, nou nog heeeeeeel weinig te zien hoor! Nu zou eigenlijk zaterdag mijn ei moeten springen, maar ik ga er niet in geloven. Denk dat ie vertragen gaat hebben. Komt op zich wel goed uit, want aangezien manlief "verkouden" is, is hij natuurlijk heeeeel zielig Maarnu? Wat nu te doen moet de berekeningen van eispring en dergelijke? Ik heb hier dus echt geen verstand van he?
Jeetje wat zitten er nog veel mensen in onzekerheid. Sterkte met afwachten! Hier echt de hele dag steken en krampjes aan beide ( ) kanten bij mijn liezen. We zullen zien; het zou zooooo gaaf zijn !
Ik heb net even contact gehad met de ha en die vroeg of ik om 11.10 even langs kwam dus misschien kan die me wat vertellen over hoe het nu zit. Alleen jammer dat mijn man het totaal niet begrijpt dat ik naar de ha ga,hij vind dat ik niet zo snel de ha moet bellen en niet zo para moet doen....
hier ist game over de zijn vandaag doorgekomen fel rood met een groot stolsel erin op naar een nieuwe ronde heb mijn banner op 30 dagen gezet das ongeveer het gemiddelde ik ga naar maart
@done: Succes straks! Hopelijk kan de ha een verlossend en vooral positief antwoord geven! Ach ja, mannen zijn daar volgens mij veel nuchterder in, maar het is natuurlijk jouw lichaam, dus ga maar gewoon lekker zekerheid halen hoor al is het natuurlijk wel vervelend als hij het niet begrijpt
ik was tegelijk met mijn zus zwanger... helemaal geweldig! @naliey: tis toch de bedoeling dat de aandacht naar het kindje gaat en niet naar haar of zie ik het verkeerd?
goedemorgen! ik ga even al mijn twijfels van me afschrijven, hoop dat jullie t kunnen volgen en misschien ook wat advies hebben... vanmorgen eerst een babyboom dipstick gedaan, de rode teststreep verscheen al heel snel en toen verscheen er een dun tweede streepje, maar die is blauw : toen toch maar gauw een kruidvattest erbij gepakt en ook hier verschijnt een heeeeeel licht streepje. ik krijg ze allebei niet op de foto, dus dat zegt al genoeg. maar nu mijn twijfels, kan t zijn dat ik misschien wel een bevrucht eitje heb, maar dat deze niet verder groeit, en dat ik daardoor zo laat positief test? in oktober ging t precies zo! ik testte heel laat positief en na 2,5 week kreeg ik een miskraam, maar ik verloor maar 1 middag bloed en daarna was er niks meer. ik heb toen 2 echo´s gehad, waarop de eerste keer een streep te zien was, waarvan ze zeiden dat het een vruchtzakje kon zijn, de tweede keer zagen ze niks meer en ik weet toch heel zeker dat ik in de tussentijd niks verloren heb! ik heb geen vruchtzak of stolsels verloren. misschien nestelt het vruchtje wel niet goed in ofzo... ik ben nu dus erg onzeker en ik zie een tweede streep op beide testen, maar ben zo bang dat het hetzelfde gaat aflopen als in oktober. ik zet mezelf nog niet op roze, maar op twijfeltest. maandag ga ik weer testen, misschien heeft flex dan toch gelijk! vanaf wanneer maken ze een echo om de termijn te bepalen? en wanneer kan je een hartje zien kloppen? ik zal de vk eens bellen, misschien willen ze wel een vroege echo doen. wat denken jullie? sorry voor dit onsamenhangende verhaal... liefs ellen
Hoi, ik dacht ik laat ook weer s wat van me horen. Ik kan t hier niet echt bijbenen, probeer wel af en toe te lezen, maar dan zijn jullie alweer 15 pagina's verder ofzo. Gisteren was mijn NOD, maar nog niets. Maar dat zegt nog niet zoveel, want ik had mijn cyclus op 27 gezet, want dat was ie gemiddeld laatste 3 maanden, maar het is ook wel eens 30 dagen en ik denk dat ik mijn eisprong ook later heb gevoeld, dus ik wacht nog even af. Denk eigenlijk sowieso niet dat het raak is, want we hebben vlak voor en niet in de vruchtbare periode geklust, kwam er niet van ofzo. We hebben ook geen haast, t is pas ronde 1 en t moet ook leuk blijven he