NOD Februari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door joyce81, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hoi annie, ik las net even het schriftje door waar ik bij mijn vorige zwangerschap alles opschreef, ook de paar cycli daarvoor hield ik bij wat ik precies voelde, en daar stond ook bij de ronde dat het raak was ongeveer een week na mn ei superbrandende tepels, ik hoop dat het voor jou ook een mooi teken is! :)

2. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ben al even aan het zoeken geweest, en lees dat er vaak een miskraam volgt op een late positieve test... word er wel een beetje moedeloos van. sorry voor de ego berichten, ga me nu even douchen. ben heel down...

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik hoop het niet voor je! het kan ook gewoon zo zijn dat je lichaam niet heel snel HcG aanmaakt, dat had jij toch ook Fl3x? Dus blijf nog even hoop houden! (maar ik kan me voorstellen dat je bang bent dat het ook nu niet goed is gegaan)

volgens mij doen ze al echo's vanaf 5 weken ofzo, dat is dan een vaginale echo, dus ik denk dat als je naar de ha gaat en vraagt of je een echo mag omdat je denkt dat je zwanger bent (door de testen), maar dat je niet weet hoe lang, dan mag je mssn voor een termijnecho, en dan heb je meteen zekerheid.

Sterkte!

4. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Balen Jolanda dat je door moet naar maart! Succes daar in dat mooie huisje.

Ellen1983 Kom op meid! Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt...Dikke knuffel!

Toch spannend maloen. Hoop toch dat je over een paar dagen mag testen!\

Succes bij de HA Done, misschien krijg je wel een bloedtest; heb je zekerheid. Ik zou ook al naar de HA gaan hoor!

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Succes Done bij de HA, ben benieuwd wat ie zegt...

6. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @annie.... jaaaaah we gaan er weer voor...

en je nod nadert.. spannend meid... en euh.. les deux alpes.. zijn wij ook geweest.. helemaal leuk...

@Yolandabenny.. balen meid.. succes in maart.. moet haast wel een domper zijn..

@Done..succes bij de ha.. hoop op een mooie uitslag

@Ellen.. meid wat een onzkerheid.. misschien moet je even de vk of ha bellen en je verhaal voorleggen..mijn vk vertelde me dat testen niet speciaal donkerder hoeven te worden en dat sommige vrouwen pas met 12 week duidelijk posi testen.. dus het hoeft natuurlijk niets te betekenen..maar ik snap je bezorgdheid nav de vorige keer... dikke knuff

hier licht zere boobies, maar dat had ik vorige maand ook wel na mijn ei dus t zegt me niet zoveel...

verder geen veranderingen..moet nog heeeeeeeeeeeel lang wachten...

7. bollemieke

bollemieke Actief lid

18 dec 2008
    236
    0
    0

Da groot stolsel kan da geen miskraam zijn :rolleyes:

8. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    bedankt voor jullie reacties!
    bruisje, ik ga denk ik zo even bellen met de vk EN ha, zien wat ze zeggen.
    jullie zijn lief!

9. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    lijkt me een goed plan meid....succes

10. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ohw en nu heb ik steken erg onderin en kramperig gevoel... erg vervelend.. maar als t een innesteling vind ik t best... ;)

11. anniepannie

13 aug 2008
    95
    0
    0
    Jeetje wat gaan jullie snel zeg, het lukt met niet om alle gemiste pagina's door te lezen hoor!

Hoe houden jullie het leuk? Ik bedoel: hoe zorgen jullie ervoor dat jullie vent er telkens opnieuw weer zin in heeft? Ik bedoel 1 keer per dag in de vruchtbare periode, vind ik persoonlijk wel erg veel van het goede.....
    hoe doen jullie dat dan?
    en wat doe je dan bij een onregelmatie cyclus, waarbij je dus eigenlijk niet weet wanneer die vruchtbare periode gaat komen?

Bij mij is het zo dat mijn slijmvlies nou ook niet zo ontzettend duidelijk is, dat ik het in een periode van 5 dagen kan stoppen. Gelukkig geeft mijn temperatuur wel een duidelijke stijging aan, maar toch, dat is nadat de ei-sprong al heeft plaatsgevonden.

Ik temperatuur nu voor de eerste keer en ben sinds 1,5 week ook begonnen met tarwekiemolie.....
    Ik weet dus absoluut niet zeker of mijn NOD op 20 feb is, maar dat is wat FF aangeeft, dus daar ga ik dan voorlopig maar van uit.

groetjes anniepannie

12. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Even tussendoor.. witter worden deze testen niet ;)

heb ook t idee dat ik nu wel vruchtbaar ben.. sinds gisteravond..maar of er van klussen iets komt deze maand ben bang van niet..

dus ik zet mn hoop op maart :)

13. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Wil iemand mij aub op rood zetten op de lijst?
    Helaas heeft de 7e ronde clomid geen succes gehad.
    Nu een ronde zonder medicijnen en als ik genoeg ben afgevallen krijg ik 10-3 de prikinstuctie vroo het vervolgtraject.

Groetjes Winnie.

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ surf ik teste idd later posi maar dat kwam omdat mijn cyclus opeens 34 dagen was ipv 28 en omdat ik een blaasontsteking had bij mijn eerste zwschap teste ik op mijn nod meteen op posi

15. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @winnipooh.. balen meid... succe sin maart..

@Pam.. meid gewoon aan de klus.. HUP!
    zeg maar tegen manlief dat je van mij MOET!
    hihihihi....

@Testen.. pfff.. wat duurt t toch lang.. trouwens ik heb nu ik gestopt ben met de pil nog helemaal geen doorbraakbloeding gehad.. dus dat is wel gunstig.. toch? normaal (vroeger) had ik als ik 1 of 2 dgn de pil vergat meteen een bloeding...nu dus niet.. das toch moooooi!

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ bruisje ik heb geen id had nooit bloedingen als ik de pil vergat

17. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @flex.. oke...dacht dat dit altijd zo was,, had t altijd behalve toen ik bij de jongste stopte...toen was ik direct zwanger...

maar zal mijn hoop er niet teveel op vestigen..hihihihi

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ surf hoelaat heeft thijmen zijn laatste voeding we hebben die van esmay verhuist naar half 9

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

nee doe dat maar niet anders ben je strax zo teleurgesteld
    en je moet nog w88 tot de 28ste om te testen ;)

20. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ja errug.. nog 16 dagen! pfff *zucht*

Deel Deze Pagina