NOD Februari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door joyce81, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik denk echt dat hij posi is

welke kloeur wil je op de lijst roze? of toch nog liever blauw?

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    fijn dat het goed gaat 9ook met r vlekjes) thijmen krijgt ook rijstebloem erdoor, 4 schepjes, maar hij slaapt er wel goed op en daar gaat het om hihi

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

zolang hij er goed op slaapt waarom niet he

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nou ik ga een boterhammetje maken voor mn kleine vent en dan moet ik weer aan het werk...

tot vanavond!

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ Flexgirl;

zet me maar voorzichtig op blauw dan, we zien wel hoe het loopt hihi

liefs daantje

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

Februari 2009

1: Wondertje & Gepke & Bloempjuh23 & Moaatje
    2: Annemonique & meggytje & Lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 & theLady
    3: Odess & Ricmar94 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha & Tigerlady
    4: Brendaaa & Bootsy & mariska165 & Jada1984 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna & Monica076 &
    Morgaantje
    5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 & Dicky
    6: Pearl29 & noa1980 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 & JvS
    7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & kleintje73 & gabylee
    8: Joyce81 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG & Mosie & Tessa8 & Lente1973
    9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 & Lienke & MH81
    10: Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 & Tata
    11: Nonja & Maaik & Mischienmama & MJ83 & NomNom& Miracle1984
    12: winnie pooh & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 & Klein Chrisje
    13: Zinah & Koeky & Beebie82
    14: Speedy123 & Muppet80 & Angel1982 & Inge08 & Mutsevluts & Bink & eva ongeduld
    15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje & Yootje & demisem
    16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 & Miranda & Sammie88
    17: Mexicang & SylviaM & Daantje22 & Lafje & Skylar81 & Yza88
    18: Liesben & Balleke & Elsken27
    19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy & Suzan71 & Luukske
    20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24 & Mamagaai & Luukske & anniepannie
    21: MamavanJordy & yvie & Senna04 & Lieni44 & MyPrecious
    22: Springmuis & Love Child & Suzanne68
    23: juf Mariska & jessy1983 & Gwn & Roxanne81 & Wondertje & Bruisje & Ny81 & Wijfie
    24: Lieselke & LJoey & Happy79
    25: fl3xgirl & Sunmaid & waterfall & dmoontje
    26: Miracles & patriciavang
    27: PamPapilio & Marcia & Nicole1982 & 1984 & Gepke1979
    28: surf & Claire85 & Chiquita & Niki83 & Helma30 & Esther1983
    Datumloos: mamaria & Olyfje & Nadine29

TESTMARATHON

12 Februari
    * Shyness
    * Klein Chrisje [-o<

20 Februari :
    * Moosje25
    * Gwn

24 Februari :
    * Anniepannie

26 Februari :
    * Happy79

28 Februari
    * fl3xgirl
    * Bruisje

176 Dames voor Pink Baby Dust
    12 Zwanger , 59 Ongesteld , 9 Negatieve test , 3 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 1 Vlindertjes

Om de lijst te veranderen:
    *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie):
    http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/ img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!![/size]

7. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    owh.. daantje22.. ziet er veelbelovend uit.. roze is geen indroger hoor.. echt niet.. ook alvast voorzichtig gefeliciteerd!

8. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Alvast voorzichtig gefeliciteerd Daantje! Hopelijk krijg je later bij het testen nog een keer een knaltest, zodat je er zelf ook meer gerust op bent :).

Nog even een ego-berichtje van mij:

Als je na 11 jaar pilgebruik opeens besluit dat je zwanger wil worden merk je pas hoe slecht je je lichaam eigenlijk kent... Ik heb geen idee of bepaalde steekjes/krampen/afscheiding iets betekenen en zo ja, wat dan. En daardoor kan je jezelf inderdaad lekker gekmaken ;).

Maakte me dus druk dat we niet in de juiste periode geklust hebben, maar het kan natuurlijk ook zijn dat mijn ei opeens eerder was (of helemaal niet komt door het ontpillen, maar dat zien we dan wel weer). Was nl vrij laat met ovu-testen begonnen en die geven nog steeds niks aan, dus misschien is het daarvoor al gebeurd. In die periode hebben we wél geklust!
    Als dat zo is, zouden de krampen die ik afgelopen dinsdag had kunnen wijzen op een innesteling.. Verder heb ik vreselijk jeukende tepels (vorige cyclus waren ze wel gevoelig, maar niet jeukend), ben ik verschrikkelijk moe en heb ik de hele tijd de neiging me vol te vreten. Maar ja, dat laatste heb ik ook wel vaker :p.

Dusssss tot zover een ego-berichtje om te laten zien dat ik er absoluut niet mee bezig ben en me nooit dingen inbeeld :p ;).

Net als alle andere wachtenden zullen we het wel weer zien deze maand, al duurt dat nog even.

Veel succes iedereen weer! 8)

9. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    tis op zich best een heel erg rode lijst dames.. daar gaan we nog wel even verandering in brengen he..

VOLG DAANTJE22....hahahah

10. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Gwn.. helemaal goed.. dat niet inbeelden en jezelf niet gekmaken..

GA ZO DOORRRRRR ;)

11. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    daantje: het zou wel erg mooi zijn als je zwanger bent. houd ons op de hoogte!

Gwn: zet hem op!

ik ben nu aan het twijfelen of ik niet vast testen in huis moet halen!?!? ik ben alleen bang dat ik dan te vroeg ga testen, wat natuurlijk alleen maar een tegenvaller met zich mee brengt! :(

ik ga maar eens wat doen, beetje was strijken of zo... al vind ik de berichten volgen op dit forum ook wel een zeer nuttige bezigheid! :D

12. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Uhm sja.. Mijn vent heeft meestal snel zin.. ff naakt voorbijlopen of dreigen dat ik met mezelf ga spelen of in de auto naar huis een sms dat ik zin heb werkt meestal goed! Verder ben ik consulente geweest bij ladies night en heb dus ook wat speeltjes en glij dingetjes om het leuk te houden.
    Ik heb dagen dat ik 1 keer genoeg vind en soms ook niet :p..
    Ik zou iig zowel jezelf als je vent niet gaan pushen vaker te seksen.. ga je dat wel doen is het per definitie al niet leuk meer!
    En we doen altijd wel wat dus ja.. vruchtbaar of niet..
    en ben na de pil (merk ik nu de :evil: bijna weg zijn ook weer) gezegend met een verhoogd libido ! haha

GWN: geweldig hihi

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    wow...joyce...dat is hmm heel fijn voor jouw en je vent whahaha...

hier niet hoor...1 keer per week...hooguit..maja als je 2 van de 3 weken ongesteld bent...pffttt..

14. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ellen en Daantje: allebei een voorzichtige proficiat.

Meiden die ongi geworden zijn: balen. Knuffie.

Meiden die wachten: toi toi toi.

Hier wat zeurderige buikpijn af en toe. Vind het wel spannend.

15. Hoi dames

wat wordt er hier veel geschreven...

ik pik eventjes in op laatste berichten...

Ik weet dat het alleen leuk blijft zolang je sex hebt op de momenten als je zin hebt.. en meestal heb je rond en in je vruchtbare periode toch meer zin in sex...

Uit ervaring hebben we ondervonden dat het moeten moeten echt niet helpt en niet bevredigend is..

dus meiden gewoon sex als je er zin in hebt.... dan komt de zin op den duur wel vaker hoor... in begin hadden we hier héél weinig sex (na mmm) maar op den duur konden we elkaar weer lekker opwinden zonder het gevoel te krijgen dat het moest... en toen deden we het ook vaker....

16. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    De dokter zei dat ik gewoon moest afwachten en om de 2 weken een test moest doen als het langer al 6 maanden weg bleef mocht ik nog eens terug komen :S

Hopelijk komt de ongi gewoon heel snel of heb ik hopelijk over ander halve week een positieve test in handen.

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

:| 6 maanden? :confused:

18. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    nou ik was al 3 x voor een second opinion bij een andere arts geweest.. wat een onzin zeg die 6 maanden.. die is echt nie goed snik!

dat moet haast een single man zijn die ha..snapt natuurlijk geen hol van de vrouw...

najaaaa. ben er helemaal boos van..

DONE.. andere ha bellen.. dit is niet normaal hoor!

19. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    als ie nou zou zeggen wacht deze cylcus af.. (zeg maar de volgende keer dat je dan ongi zou meoten worden) omdat je natuurlijk misschien evt een cylcus kan slaan.. ala.. maar 6 mnden.. gefrustreerde vrouwenplager zeg..bah

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    hih Bruisje, wat gooi je het er weer heerlijk uit :D.
    geweldig om te lezen.
    Ik zou ook echt geen 6 maanden afwachten.

Deel Deze Pagina