Ja zeker we zijn vanmorgen weer bij de gyn geweest, weer die ene die smiddags een echo heeft gemaakt na die vervelende uitslag van die ochtend. Ze heeft overleg gehad met de echocopist en zei had gezegd dat er echt geen fout is gemaakt en dat ze echt heel duidelijk iets heeft gezien . We zijn dus zwanger geweest, maar het heeft zich tussen de twee echo's zelf opgelost. Ze heeft hier geen verklaring voor alleen 'Appart Geval' , ik verteld dat me borsten nog steeds lekten en ze wou weer bloedonderzoek doen voor dat gehalte, en ik heb meteen ff tussen neus en lippen door gezegd dat we al drie jaar onveilig vrijen, toen keek ze ons aan van en daar ben je nooit voor heen geweest? Ik zei dat onze arts ons daar te jong voor vond, ze zei die is gek. Ik laat meteen alle hormonen controleren en me manneke moet maandag ze kwakkie inleveren. Donderdag uitslag van het zaad, aan de hand daarvan opwekkers voor de eisprong en bloedprikken voor de LH piek en dan op recept klussen. En dan ben ik waarschijnlijk binnen 2 maand al zwanger (de letterlijke woorden van de Gyn) Ben zo blij Zo blij met dit nieuws. Heb wederom een traantje weg gepinkt, eindelijk een 'voorzichtige' mooie toekomst voor ogen.. Ik las ergens dat jou mannetje de pil in de prullebak wou gooien?
sorry tante mars dat ik dit zeg maar ik vind dat de gyn dat al niet had mogen zeggen.. dat je binnen 2 maand zwanger zult zijn dan Ik zeg dit door ons verleden.. werd ons ook gezegd... voor we uitslagen van onderzoek kregen... IK HOOP natuurlijk dat jullie nu vlug terug zwanger mogen geraken... maar ik vind dus dat een gyn geen tijd er op mag plakken
@ Els, er staat waarschijnlijk, zei kan dit ook niet met zekerheid zeggen. Maar omdat we via de normale weg al zwanger zijn geworden, kan het heel snel gaan.
@ Tante Mars: Wat een mooi nieuws!Hopelijk matg je heeeeel snel op roze! @ de rest: Ik heb een vrouwelijke ha :S,ze heeft me wel wat gerustgesteld en ga voor eerst maar even met haar mee en test om de 2 weken. Ik voel me op het moment ook niet zwanger en tegen de krampen mocht ik paracetamol innemen omdat het aan beide kanten was was ze niet bang voor rrn bbz en dan had er ook een positieve test moeten zijn.
nou tante mars ik heb even je verhaaltje gelezen, dat is ook wel een geschiedenis zeg! dan al 3 jaar bezig! ik hoop voor jullie dat jullie snel een klein wondertje hebben, succes met het klussen op recept!
dat weet ik maar vind nog steeds dat gyn beter moet weten ik wil natuurlijk dat niemand zo lang moet wachten voordat kinderwens in vervulling gaat.. brengt veel verdriet met zich mee... als je lang moet wacxhten,maar soms zo van die uitspraken komen nog harder aan...
Ja ik snap helemaal wat je bedoelt. Deze uitspraak neem ook niet hoog op, de kans is er en als die word benut is dat heel mooi. We zijn vooreerst nu heel blij dat we in de Molen zitten en dat er eindelijk wat aan word gedaan.
@Tante Mars.. GEWELDIG nieuws zeg.. helemaal TOP.. Hoop dat de MMM jullie snel op de roze wolk zet.. en dan goed! kom je weer gezellig hier meebeppen?
Jaa ik kom zeker weer mee beppen, we hebben flink onze gedachten van de laatste tijd verzet paar dagen er tussen uitgeweest.. Heerlijk, en dan deze uitslag vandaag. Dag kan niet meer stuk
@puzz wat is nu precies bij jullie de planning? gaan ze nu iui starten of in april? ben t ff vergeten?
Nee niet ongesteld daarom word het eerste gedeelte zo versneld gedaan om de eisprong nog voor te wezen.
Daar hebben ze nu op geprikt, geen id. Ik heb hem ook nog nooit gevoeld maar mag die afgelopen week zijn geweest is dat geen probleem we hebben om de dag geklust Het is wat als je zo in elkaar op gaat ..
Nou het is zo Probeer de MDL zover te krijgen om Remicade te starten bij mij Daarna in april beginnen met IUI Nou ja ligt eraan hoe de zaad uitslag is van hubbie (die het al een half jaar geleden moest doen,en denk ik bang is voor de uitslag...) Dan hopelijk overgaan op IVF... Want denk niet dat IUI iets doet voor ons...