Oke nu heb ik het volgens mij helemaal begrepen.. sorry voor het vragenuurtje hoor... maar praat wat makkelijker als je weet wat er speelt.. en dan wil ik het ook meteen graag snappen...
Ik snap het nu ook zo beetje helemaal.. denk ik. Als ik nog vragen heb vuur ik ze op je af.. geef de hoop niet op en blijven VECHTEN, de aanhouder wint.
gelukkig maar... heb net een hele zak chips naar binnen zitten werken.. oeh wat smaakt dat goed.. nu heb ik buikpijn..whahahahaha.
Hahah bruis heeft een vreetbui . Ow jaa mijn manneke heeft vorige week ontslag gekregen .. Hij zit al vanaf oktober thuis met verschoven rugwerfels en in januarie is hij 1 keer aan het werk geweest maar i.p.v. hem de functie doen laten uitvoeren die hij behoort te doen hebben ze hem in onderhoud gezet, Tevens eisten ze dat we een tweede huis op Ameland gingen kopen en dat hij gewoon het werk deed wat hem is toegewezen.. Nou dat kon en kan hij echt niet doen. En dus wou de baas een gesprek met hem,, dat was vorige week woensdag en hij krijgt dus ontslag maar met een oprotpremie van 10duizend euro's . Oeehh Lekker en hij heeft ook alweer een nieuwe baan haha
Oeh.. das wel lekker dat ie dan een nieuwe baan heeft.. dan is die oprotpremie wel heeeeeeuuuul errug leuk!
Ja zekuss,, hoeven we even niet op te letten wat we uitgeven . Wij zijn ons de laatste maanden zelf erg aan het korten we hadden een gesamelijk inkomen van 33 tot 3500 euro maar het was allemaal op altijd maar weer. Dat wouden we niet meer dus nu houden we 5a 600 in de maand over, nou ja nu gaan we ons ff vermaken met dat geld want ik wil n laptop en het huis up daten.
idd nu er lekker van genieten.. want geloof me.. straks gaat alles op aan babyspul...whahahhaa... ook al heb je geld over en ga je voor jezelf kijken.. je komt altijd thuis met spul voor de kids...hihihihi
Dat gaat indd een hele hoop kosten . maar ik moet zeggen we krijgen de kinderkamer van me zus en de kinderwagen van me ouders dus de grootste uitgaven krijgen we. Dat is alleen maar mooi maar dat kleine spul moet er ook allemaal komen daar ben je toch ook nog heel wat aan kwijt ..
preceis... ik ga ff wat nuttigs doen.. (al is het forum toch ook wel errug nuttig, maar t weer is te mooi en de jongste is wakker hoor ik.. heb zin in koffie en de oudste komt zo uit school.. dan is het euh.. speeltuin tijd denk ik dan maar..
Februari 2009 1: Wondertje & Gepke & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Annemonique & meggytje & Lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 & theLady 3: Odess & Ricmar94 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha & Tigerlady 4: Brendaaa & Bootsy & mariska165 & Jada1984 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna & Monica076 & Morgaantje 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 & Dicky 6: Pearl29 & noa1980 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 & JvS 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & kleintje73 & gabylee 8: Joyce81 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG & Mosie & Tessa8 & Lente1973 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 & Lienke & MH81 10: Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 & Tata 11: Nonja & Maaik & Mischienmama & MJ83 & NomNom& Miracle1984 12: winnie pooh & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 & Klein Chrisje 13: Zinah & Koeky & Beebie82 14: Speedy123 & Muppet80 & Angel1982 & Inge08 & Mutsevluts & Bink & eva ongeduld & Woezel 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje & Yootje & demisem 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 & Miranda & Sammie88 17: Mexicang & SylviaM & Daantje22 & Lafje & Skylar81 & Yza88 18: Liesben & Balleke & Elsken27 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy & Suzan71 & Luukske 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24 & Mamagaai & Luukske & anniepannie 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 & Lieni44 & MyPrecious 22: Springmuis & Love Child & Suzanne68 23: juf Mariska & jessy1983 & Gwn & Roxanne81 & Wondertje & Bruisje & Ny81 & Wijfie 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: fl3xgirl & Sunmaid & waterfall & dmoontje 26: Miracles & patriciavang 27: PamPapilio & Marcia & Nicole1982 & 1984 & Gepke1979 28: surf & Claire85 & Chiquita & Niki83 & Helma30 & Esther1983 Datumloos: mamaria & Olyfje & Nadine29 TESTMARATHON 12 Februari * Shyness * Klein Chrisje [-o< 20 Februari : * Moosje25 * Gwn 24 Februari : * Anniepannie 26 Februari : * Happy79 28 Februari * fl3xgirl * Bruisje 177 Dames voor Pink Baby Dust 12 Zwanger , 59 Ongesteld , 9 Negatieve test , 3 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 1 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/ img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!![/size][/quote]
whahahhaa.. weet wat je zegt... mijn was jongt in de mand hoor.. is geen beginnen aan..whahahaha.. kan me de keer dat de wsmand leeg was niet meer heugen...
euh.. dat is wel heeeel erg vroeg idd LadyJoey.. tenzij je vermoed dat je laatste ongi niet echt een ongi is geweest of da je cylcus korter is dan je banner aangeeft? je had toch een flauwe test? heb je m al kunne verkleinen?
ik wil ook wel testen, maar dat is idd gekkenwerk nu dus ik wacht braaf tot de 28e.. als ik dan zwanger ben dan ben ik danook al ruim 5 wk... zou me anders alleen maar vreselijk ongerust maken die eerste week.. doe ik evengoed wel, maar toch.. ach.. hersenspinsels allom hier..