Daantje; die is stik positief man! Misschien heb je eerder ook al een eisprong gehad en ben je dus al verder dan je denkt! Misschien heb je een gewone cyclus van 28 dagen gehad en logisch dat je nu positief test!
pfffff jeetje, wat zijn jullie snel met die berichten allemaal hahahaaha was gebleven op 155 en nu...17 blz in een halve dag jeetje lol. @daantje: ik zie ook een positieve test...gefeliciteerd meid! xxxx
hoi meiden, dankjullie wel voor jullie antwoorden zet mij maar op rose.. heb straks weer getest om 14.30 en wederom een streep dus.. maar wel raar dat ik 5 dagen voor nod al streepjes heb.. en mijn ovutesten waren 2-2 ( cyclusdag 19) toch echt knalpositief en had toen ook de bekende ovuklachten, dus zou ik pas 9 of 10 dagen na mijn ei zitten.. dus geeen ideeee hoelang ik zwanger zou kunnen zijn.. ik ga uit van een luteale fase van 14 dagen, al weet ik dus niet hoelang die bij mij is omdat ik pas 1 keer ongi ben geweest sinds 6 maanden.. mijn vader is trouwens een twee eiige tweeling.. maar volgens mij kan hij dat niet doorgeven, ik dacht alleen dat vrouwen dat door konden geven, anders zou het daar misschien aan kunnen liggen liefs Daantje
oh oh wat is het toch moeilijk om te wachten met testen, of gewoon te wachten tot je echt overtijd bent! Wil eigenlijk zaterdag gaan testen (lijkt me wel een mooie dag om een dikke pos. test die dag te hebben) Maar moest net plassen en dacht: zalik nu alvast proberen? Toch maar snel gaan plassen zodat het niet meer kon En dat terwijl ik door omstandigheden maar 1 keer goed heb kunnen klussen denk ik, en nog wel op de dag dat ik mijn ei heb gehad volgens mij. De kans is dus niet zo groot, maar ja zeg nooit nooit Probeer nog ff vol te houden tot zaterdag... @ alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!
Hoi allemaal! Ik ben nieuw hier op de site en vind het erg leuk om te lezen dat er zo veel meiden met dezelfde spanningen en afwachtingen rondlopen! Zo herkenbaar! De reden dat ik nu een berichtje achterlaat is omdat zondag mijn nod is. Ik merk een aantal dingen aan mezelf die anders dan anders zijn; gevoelige borsten, vermoeid en vlagen van misselijkheid. Normaal ben ik niet zo gauw "vol verwachting", maar inmiddels ben ik al 25 maanden gestopt met de pil en zijn we in het voortraject van IVF/ ICSI beland. De kans op een "spontane" zwangerschap is 5%... Ik ben nog steeds hoopvol, dus wie weet....
Februari 2009 1: Wondertje & Gepke & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Annemonique & meggytje & Lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 & theLady 3: Odess & Ricmar94 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha & Tigerlady 4: Brendaaa & Bootsy & mariska165 & Jada1984 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna & Monica076 & Morgaantje 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 & Dicky 6: Pearl29 & noa1980 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 & JvS 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & kleintje73 & gabylee 8: Joyce81 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG & Mosie & Tessa8 & Lente1973 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 & Lienke & MH81 10: Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 & Tata 11: Nonja & Maaik & Mischienmama & MJ83 & NomNom& Miracle1984 12: winnie pooh & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 & Klein Chrisje 13: Zinah & Koeky & Beebie82 14: Speedy123 & Muppet80 & Angel1982 & Inge08 & Mutsevluts & Bink & eva ongeduld & Woezel 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje & Yootje & demisem 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 & Miranda & Sammie88 17: Mexicang & SylviaM & Daantje22 & Lafje & Skylar81 & Yza88 18: Liesben & Balleke & Elsken27 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy & Suzan71 & Luukske 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24 & Mamagaai & Luukske & anniepannie 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 & Lieni44 & MyPrecious 22: Springmuis & Love Child & Suzanne68 23: juf Mariska & jessy1983 & Gwn & Roxanne81 & Wondertje & Bruisje & Ny81 & Wijfie 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: fl3xgirl & Sunmaid & waterfall & dmoontje 26: Miracles & patriciavang 27: PamPapilio & Marcia & Nicole1982 & 1984 & Gepke1979 28: surf & Claire85 & Chiquita & Niki83 & Helma30 & Esther1983 Datumloos: mamaria & Olyfje & Nadine29 TESTMARATHON 12 Februari * Shyness * Klein Chrisje [-o< 20 Februari : * Moosje25 * Gwn 24 Februari : * Anniepannie 26 Februari : * Happy79 28 Februari * fl3xgirl * Bruisje 177 Dames voor Pink Baby Dust 12 Zwanger , 60 Ongesteld , 9 Negatieve test , 3 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 1 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/ img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!![/size][/quote][/quote]
is dat de lijst waar je kunt zien wanneer je nod is?weet niet hoe ik mijn naam daarbij meot krijgen, maar mijn nod is 21 febr (denk ik) heb altijd wel een cyclus van 19 dagen, ma heb 21 jan mijn mk gehad, dus ga er maar vanuit dat ik 21 febr mijn nod moet hebben.. xxx
Februari 2009 1: Wondertje & Gepke & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Annemonique & meggytje & Lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 & theLady 3: Odess & Ricmar94 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha & Tigerlady 4: Brendaaa & Bootsy & mariska165 & Jada1984 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna & Monica076 & Morgaantje 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 & Dicky 6: Pearl29 & noa1980 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 & JvS 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & kleintje73 & gabylee 8: Joyce81 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG & Mosie & Tessa8 & Lente1973 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 & Lienke & MH81 10: Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 & Tata 11: Nonja & Maaik & Mischienmama & MJ83 & NomNom& Miracle1984 12: winnie pooh & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 & Klein Chrisje 13: Zinah & Koeky & Beebie82 14: Speedy123 & Muppet80 & Angel1982 & Inge08 & Mutsevluts & Bink & eva ongeduld & Woezel 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje & Yootje & demisem & Diewertje 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 & Miranda & Sammie88 17: Mexicang & SylviaM & Daantje22 & Lafje & Skylar81 & Yza88 18: Liesben & Balleke & Elsken27 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy & Suzan71 & Luukske 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24 & Mamagaai & Luukske & anniepannie 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 & Lieni44 & MyPrecious & Ikkuh26 22: Springmuis & Love Child & Suzanne68 23: juf Mariska & jessy1983 & Gwn & Roxanne81 & Wondertje & Bruisje & Ny81 & Wijfie 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: fl3xgirl & Sunmaid & waterfall & dmoontje 26: Miracles & patriciavang 27: PamPapilio & Marcia & Nicole1982 & 1984 & Gepke1979 28: surf & Claire85 & Chiquita & Niki83 & Helma30 & Esther1983 Datumloos: mamaria & Olyfje & Nadine29 TESTMARATHON 12 Februari * Shyness * Klein Chrisje [-o< 20 Februari : * Moosje25 * Gwn 24 Februari : * Anniepannie 26 Februari : * Happy79 28 Februari * fl3xgirl * Bruisje 179 Dames voor Pink Baby Dust 13 Zwanger , 61 Ongesteld , 9 Negatieve test , 2Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 1 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/ img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!![/size]
zal ff mijn dingen hier neerzetten...(kwaaltjes?geen idee) *volgens mij zijn mijn borsten wat ronder(doen geen pijn overigens) *pijn bij gemeenschap( net of ie tegen mij bm aandrukt haha voelt niet fijn) * beetje weeiig gevoel, heel apart, zo`n zenuwachtig gevoel zeg maar. *soms steken onder in mijn buik en soms ook echt onderscheid in linkerkant of rechterkant * soms dat misselijk gevoel * soms zuurbranden(wat overigens niet doorzet) *afscheiding denk dat dit wel zo`n beetje omschrijft wat ik allemaal voel. we zullen zien...nog 7 dagen te gaan om te zien of ik een nod krijg.......
@ Daantje.. Gefeliciteerd... geniet ervan.... Hihi misschien wel een tweeling.. volgens mij kan de vader dat wel doorgeven... maar echt verstand heb ik daar niet van.. Hierzo is het nog steeds wachten... Mijn 1e NOD was 9 januari... maar ik denk dat ik mijn ei later heb gehad... denk zelf 4 of 5 januari maar FF denkt 6 januari... eigenlijk wil ik toch morgen gaan testen... ik hou het niet meer..... wat zouden jullie doen...?
oja en niet te vergeten..drukkende pijn bij het plassen, neit hetzelfde gevoel als bij een blaasontseking, maar net of er iets op me blaas drukt.. die was ik ff vergeten hahahaha
heel wisselend zie mijn onderschrift.... Maar ik ging deze ronde uit van 37 dagen (omdat de laatste 3 keer gelijk bleef).... maar als FF klopt is deze 45-48 dagen
@Daantje.. die is zelfs duidelijker.. helemaal goed.. GEFELICITEERD MEID.. en nu genieten.. die termijn weet je vanzelf bij de echo.. komt goed.. @Ikke.. ja we gaan snel.... @Jada.. wil jij Ikke bij de 21e zetten.. ik is lui @hier.. nog steeds zere boobies.. auw... @de rest... ik ga ff eten... speeltuin was vooral koud.. snap niet dat kids dat leuk vinden...brrrrrr, maar hun zien genieten is t wel waard om even te blauwbekken... tot straks...
puh lange cylus dus...ik denk dat ik pas zou testen als ik op mijn nod ben of erna. dan zou je dus nog even moeten wachten, als de test nu nega aangeeft, zou dat nog niets hoeven te betekenen... miss zou je wel een paar dagen voor je nod kunnen testen.. heb je ergens last van dat je zwanger zou kunnen zijn?of voel je ook van alles net zoals ik ?
Welkom Diewertje! Wil je er ook bij op de lijst, voor de 15e dan dus? Pfoe... ik moet eigenlijk hard aan de studie, maar wilde 'even' bijlezen. Ondanks dat ik op mijn werk ook soms stiekem ff snel kijk waren het weer een hele hoop pagina's... Gezellig hier hoor! Maar ik ga toch maar ff leren, want ben liever wel afgestudeerd voor ik eenmaal echt zwanger ben