Jeetje heb even 1 uur nodig gehad om bij te lezen. Wat is er weer bveel geschreven. Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd. Hier nog steeds negatief hoop dat ik zondag op roze kan. Zal het eten klaarmaken en sporten vanavond. Moet ik dan morgen weer zoveel bijlezen?
Ja ik voel wel vanalles... maar vraag me ook weer de hele tijd af of ik me het inbeeld... Hoewel deze keer mijn gevoel zegt dat het wel eens raak kan zijn.. heel gek.. mijn kwaaltjes: - steekjes in mijn buik, - paar dagen moeilijk naar het toilet gekund.. - Paar dagen hoofdpijn gehad - gister ochtend bloed korstjes in mijn neus (heb nooit een boedneus) - vanmiddag dacht ik me eerst wat duizelig te voelen, daarna kwam een korte vlaag van misselijkheid... - en ik slaap al 3 nachten heel onrustig, vaak plassen, vaak wakker en raar dromen... please ik hoop het zo...
Ik kan op rood. En meteen even afscheid nemen voorlopig. Alhoewel nog maar ronde 1, hebben we besloten toch nog even te wachten, tot deze zomer.
ik persoonlijk zou even wachten.. je moet nog 9 dagen wachten volgens je banner?de test zou positef kunnen zijn, maar aan de andere kant kunnen sommige testen pas vanaf 6 dagen voor nod posi kunnen zijn( had ik ergens gelezen).. maar je kunt het altijd proberen, al zou ik even wachten, anders is het ook zonde van het geld.. heb wel eens gehoord dat een ovulatietest ook positief kan uitvallen als je zwanger bent, maar dat weet ik niet zeker....iemand hier ervaring mee of mee gehad?
ikkuh26, dank je voor je advies... ik zal denk ik nog maar even afwachten.... hoewel ik het wachten echt meer dan moe ben...
@Lauw.. ik zou testen als ik jou was.. is t negatief.. dan zegt t niks.. is t positief dan is het helemaal geweldig...
Hallo allemaal, Ik zou mijn NOD op di 10-02 hebben. Maar ben gelijk na het stoppen van de pil ervoor gegaan. De zwangerschaps testen zeggen allen dat ik niet zwanger ben. Vanmorgen nog. Maar ik voel me niet zwanger maar ook niet het gevoel dat ik mega ongesteld moet worden. Ik moet dus afwachten. En wachten duurt zo lang. Ik heb een zoontje van net 3 en zit nu dus in de eerste ronde voor kindje 2. Van het weekend nog maar eens testen als ik dan nog niet ongi ben.
@Pebbels ik precies hetzelfde (alleen dan 1 dag later ) dus ik wacht zaterdagochtend maar weer even af....afwachten maar weer... @Daantje GEFELICITEERD!
puf, zucht, wat een leeswerk! dit vervangr heus wel 'n uurtje sport,niet? @ daantje, feli! die testen zijn echt wel positief meid XXX Heb vandaah niet getest, ik moest om 6u op en kon zelf geen deftige tas koffie zetten met m'n slaapkop. En ook pijn aan (.)(.) dat zouden de MS kunnen zijn... maar tot nu toe nog steeds niet. Ah, vervelend gedoe! En ik moet steeds naar de wc... dit is niet handig als je laptop boven staat en de wc beneden... tot zooo
Hoi Surf, Ik schrijf altijd alles op de site menstruatiekalender.nl. Wat ik al zei, ik heb het nog nooit zo erg gehad en weet dat het nog niets kan betekenen. Heb pas zaterdag of zondag mijn eisprong gehad. Zou het dan al erg vroeg vinden om te voelen dat ik mogelijk zwanger ben. Ik ga er dus niet vanuit, maar hopelijk heb jij gelijk. Zou zo gaaf zijn, maar wel erg snel na de miskraam.
ppffff nu begin ik weer te twijfelen.... hihi Ik kijk morgen vroeg wel.... waarschijnlijk ben ik toch weer veel te vroeg wakker.... dus dan heb ik er wel tijd voor...