Hey allemaal @puzzcat, dat zou nou toch eens een leuk cadootje zijn! Als je straks een positieve test in handen hebt! net zoals een aantal van jullie hier heb ik ook af en toe steken in mijn borsten en jeuk aan mijn tepels of eigenlijk meer het gevoel alsof ze in de fik staan. Maar zelf denk ik dat ik ook veel bewuster alles van mijn lijf voel nu ik zwanger wil worden dan daarvoor. Toen waren zulke dingen me denk ik niet eens opgevallen. Maar goed laten we blijven hopen Groetjes Eva
Hallo dames, ik hoop dat mijn roze strooien afgelopen keren geholpen heeft aangezien ik het verloren ben moet nu wachten dat mijn lichaam het gaat afstoten. anders moet ik nog worden gecureteerd... Ik zal dus niet op de lijst van februari terecht komen, maar lees hier wel vanaf nu weer geregeld mee moet er toch weer een beetje inkomen he en positief de rondes tegemoed gaan Ik hoop dat we dit weekeend alweer veel roze gaan zien hier
Hoi hoi, zou eigenlijk morgenochtend testen,maar kon het natuurlijk niet laten. Wederom negatief Nu wacht ik maar gewoon me ongie af..... Alle andere testers dit weekend: suc6! Ik duim voor jullie!
Wij testen zondag morgen weer. Heb geen testen meer en kan pas morgen nieue halen. Zit nu op mijn werk nl. Jij alvast succes en we horen het wel
Ja klopt Overijssel Mijn tepels hebben ook zeer gedaan maar dat ging van de een op de andere dag weer over. Heb nu alleen nog die steken en die nege testen zonder dat ik ongi word
Ik heb het gelezen, meid. Wat verdrietig! Maar blij dat je ondanks de ellende toch positief blijft, petje af hoor.
@ Elegance, heel veel sterkte! @ Testers, Goodluck @ Nieuwe zwangeren GEFELICITEERD. Wij zijn hier een hele boel aan het regelen, gister avond hielden onze rekeningen van de bank er in een keer mee op, dus gebeld met de helpdesk die kon het niet vinden, nu gebeld met ons eigen kantoor. En de rekeningen zijn geblokkeerd de passen niet :S. Omdat we 3 x de verkeerde pincode n hebben gevoerd. Ik heb in geen maanden die hele pas aangeraakt, snap er helemaal niks van. Lekker frustrerend
@Elegance.. NEEEEEJ TOCH HE..... jemig meid.. ik schrik er enorm van.. weet hoe je je voelt.. hele dikke knuffel. neem je tijd echt... t doet meer met je dan je zou denken...knuffie en heel veel succes wanneer je er weer aan toe bent meid.....
@aniie.. nog 5 dgn meid.. er zit schot in nu.. en je kwaaltjes klinken hoopvol...ben benieuwd.. Hier nog steeds (erger zelfs) zere borsten.. jemig.. volgens mij zijn ze verder niet groter ofzo... dus we zullen zien.. begin t toch wel heel spannend te vinden en ben toch niet zo relaxed als ik dacht.. Sprak net mijn buurvrouw.. haar zoontje van net 1 jaar heeft de ziekte SMA.. een spierziekte.. waarschijnlijk type 1 en de levensverwachting is dan maximaal 2 jr.. Daar moet je toch niet aan denken zeg.. en de weg naar het einde is eigenlijk alleen maar heel zwaar.. alle spieren zullen stoppen met werken.. t jochie kan nog niets en wat ie kan.. (zijn armpjes bewegen) zal alleen maar slechter worden... eten, ademhalen, hart.. alles gaat achteruit.. pffff.. ben er helemaal stil van.... Wat zijn gezonde kiddies toch een ware ZEGEN!
Dames, hulp gevraagd: Leuk nieuws: Mijn zus is met een bedrijfsuitje naar Voor 1 dag model geweest. Mooie foto's! Nu is het zo dat je op de site kan stemmen. Staat die dame toch op de 2e plaats! Wie helpt haar naar de 1e???? http://www.voor1dagmodel.nl Model van de maand, zoek in het overzicht links JannyS en stem! Ik ben er trots op....... Alvast bedank allemaal!
Hoi allemaal, Ik wilde me hier even melden, ik hooop dat mijn NOD ook in februari is zoals normaal.. We zijn nu met ronde 3 bezig. Ik heb jaren een cyclus van 31 dagen. Maar ronde 1, 36 dagen en ronde 3 was ie 45 dagen, ook een late ovulatie op dag 23 pas. Ik denk ook dat het door spanningen kwam en de griep waardoor ik 2 weken uitgeschakeld was. Nu op dag 17 mijn eisprong, dus goed op data wat betreft een 31 dagen cyclus.. Maar goed met 31 dagen zou mijn NOD dus.. op 25 februari 2009 liggen.. en bij 45 dagen op 11 maart.. dus bij welk topic dat ik nu hoor ik weet het niet haha.. Ik blijf wel hier totdat februari over is en dan verhuis ik wel naar NOD maart mocht ik dan nog niet ongesteld zijn.. Groetjes Mo
Gestemd! Wat een mooie foto's zeg.. Wil ik ook Voor alle testers vandaag! SUCCES ! Ik hoop op heeel veel roze..
@Helma.. ik heb gestemd.. MOOOOI HOOR.. logisch dat je trots bent!en ze staat al op nr 2.. met al onze stemmen staat ze zo op 1.... @Thasmo.. welkom....
Ik zie het al het blijft een gezellige bende die NOD, doet me goed om dat te lezen zeg bruisje, wat lees ik nu! je hebt de pil de prullebak?
@ Bruis, mijn beste vriend heeft ook een zoontje met type 1 msa. De dokters zeiden levensverwachting heel mischien ze tweede verjaardag nog vieren maar daarna is het snel gebeurt. Hij wordt volgende maand 3, me kleine harte dief. Alles houdt ermee op ondetussen kan hij alleen ze vingers nog bewegen, het einde lijkt voor hem in zich helaas. En ze moeder die is er vandoor gegaan omdat ze de verantwoording niet voor hem kon nemen, terwijl ze ook een gezonde dochter hebben en die kan ze alleen maa slaan als ze daar is (ook nog ondertoezicht van voogt). GElukkig hoeft ze daar niet meer heen. Sommige mensen zijn echt geen kinderen waard! (sorry dat ik het zo zeg) Het is echt een heel groot wonder als je een gezond kindje op de wereld zet! Al ben ik niet gelovig, Je mag God dankbaar zijn op beide knieeen
Helemaal waar Tante Mars.... tis echt bijzonder hoe ze er in staan hoor.. een gezond kindje is idd niet vanzelfsprekend.. Dat besef komt steeds meer en meer.... @Elegance.. jepz.. t stripje ligt ergens weg te kwijnen onderin de zak!